quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Iemand die nog niet weet hoeveel, gaat lopen zoeken en dan PATSSSS¤ 500,=
Ja.. ja... ja... maar dat moeten we dan nog wel ff horen dan. Oh nee, die zaakbehartiger Lerby zal wel weer ergens anders mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik ga er vanuit dat Yo een 0 vergeten is
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.. ja... ja... maar dat moeten we dan nog wel ff horen dan. Oh nee, die zaakbehartiger Lerby zal wel weer ergens anders mee bezig zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.
de weeskindjes staan er als decoratie bij, en kijken erg blij dat ze eindelijk een mooie schenking voor hun tehuis krijgen
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder komen belofte na
Wesley Sneijer en Yolanthe Sneijder-Cabau zijn hun belofte nagekomen. De Italiaanse pastoor heeft de donatie die zij hadden toegezegd ontvangen.
De Italiaanse pastoor Don Vezio, afkomstig uit het Italiaanse dorpje Castelnuovo Berardenga waar het huwelijk van het sterrenkoppel plaatsvond, heeft zijn donatie ontvangen. Wesley en Yolanthe hadden de pastoor toegezegd een donatie te doen, maar hadden op dat moment geen geld op zak. Op verzoek van de pastoor zouden zij het geld overmaken naar een lokaal weeshuis, meldt RTL Boulevard. De donatie liet echter op zich wachten.
Enkele maanden na het huwelijk hebben zij nu het bedrag van maar liefst 500 euro overgemaakt, vertelt de pastoor. "Ik zou denken dat Wesley en Yolanthe veel meer financiële problemen hebben dan mijn parochieleden. Ik vond het een passend aanbod en heb het aangenomen."
Of 2 nullen, zou ik serieus oom niet raar hebben gevonden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik ga er vanuit dat Yo een 0 vergeten is
dat heb je goed begrepenquote:Op zaterdag 4 december 2010 04:52 schreef Ole het volgende:
OK... ga straks beter kijken... Maar begrijp ik nu goed dat ze wel *tromgeroffel*
vijf........ vijfhonderd!!! euro gestort hebben??????
Hallo.. 500 euro moet Wesley wel iets langer dan een half uur voor werken!quote:Op zaterdag 4 december 2010 04:52 schreef Ole het volgende:
OK... ga straks beter kijken... Maar begrijp ik nu goed dat ze wel *tromgeroffel*
vijf........ vijfhonderd!!! euro gestort hebben??????
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hun naamplaatje in Milaan.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier diezelfde goedkope vertaal-site gebruikt als voor Yo's tattoo....
Deze fooi is wel heel erg schraal.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef hexje het volgende:
Als je geld hebt wil nog niet zeggen dat je steeds maar grote bedragen moet overmaken.
Als je een goed rechterbeen hebt hoef je er nog niet mee te scoren en als je een lekker koppie hebt hoef je er nog niet mee te cashen. Nee. Eens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef hexje het volgende:
Als je geld hebt wil nog niet zeggen dat je steeds maar grote bedragen moet overmaken.
ik denk dat je de dames van de TCC ook niet helemaal moet uitvlakken.. volgens mij zit in dat artikel best een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:58 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een heerlijk bullshitverhaal. Wesley Sneijder en Yolantha, twee barmhartige samaritanen. Wat waren ze toch goed bezig! Het lag allemaal aan die feeksen van The Class CompanyZe verdienen een lintje
Ik zeg bedankt Arlette L. voor deze inside-story.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Zo, hoeveel hebben Yo en Wes geschoven voor deze kerstige karakterschets waarin zij door 'bronnen' (vooral vaag houden, kan niemand je erop pakken) de hemel in worden geprezen?
Het ligt er iets te dik bovenop. Iets. Die lui zijn net zo subtiel als hun kledingsmaak.
Misschien de toezegging dat hun liefdesbaby als eerste in de Telegraaf komt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Zo, hoeveel hebben Yo en Wes geschoven voor deze kerstige karakterschets waarin zij door 'bronnen' (vooral vaag houden, kan niemand je erop pakken) de hemel in worden geprezen?
In een gouden luier en met oorbelletjes. Ongeacht de sekse.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien de toezegging dat hun liefdesbaby als eerste in de Telegraaf komt?
Moeten ze voor de doop wel een andere kerk uitzoeken....quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een gouden luier en met oorbelletjes. Ongeacht de sekse.
En dat Yo dan weer een foutief gespelde tatoeage erbij neemt.
Meer kerken dan gouden broekjes in Italië.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef blablabla99 het volgende:
Moeten ze voor de doop wel een andere kerk uitzoeken....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat Yo dan weer een foutief gespelde tatoeage erbij neemt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Moeten ze voor de doop wel een andere kerk uitzoeken....
Johnney, Wesley jr, Anthoney,Baileyquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Als het een jongen wordt wordt het vast iets van, ff kijken, wat is nou zo'n woonwagenkampnaam... kom ik ff niet op. Als het een meisje wordt misschien een Kimberley of Deveney?
Kon het niet laten, heb nog eens even rondgekeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze fooi is wel heel erg schraal.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je de dames van de TCC ook niet helemaal moet uitvlakken.. volgens mij zit in dat artikel best een kern van waarheid in
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:14 schreef Zana het volgende:
Het voorstel om de extra kosten te betalen was bepaald geen schuld toegeven. Zie het meer als echte kerstgedachte.
je vergeet de zijden blommen om het daar in het tehuis voor die arme weesjes wat op te fleurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef blablabla99 het volgende:
Ik denk dat het niet gaat om een verklaring van W&Y aan TCC, maar over de tekst van de schikkingsovereenkomst.
TCC zal daarin misschien opgenomen willen hebben dat zij hun werk goed hebben gedaan oid (en wrsch ook een wederzijdse geheimhoudingsverklaring) en dat wil Wes dat niet tekenen?...
Ben eigenlijk wel een beetje 'klaar' met dit setje.
Hup, vrachtwagens met gastendoekjes, banken, bestek, servies, lampen, beddengoed nog even naar dat kindertehuis en verder miljonairtje spelen in een voetbal-enclave alsjeblieft.
Ik vraag mij trouwens af welk effect dat gebeuren op The Class Company heeft. Zullen er nog mensen zijn die de bruiloft door hun laten organiseren naast de afspraken die ze misschien nog hadden staan? Afgezien van wie er nu gelijk heeft, ik zou er geen zin hebben in gelijksoortig gedonder na mijn bruiloft. Je huurt een weddingplanner toch juist in om je het werk af te nemen en ook om overzicht te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Geen kern van waarheid, niet eens een heel kleintje. Waarom zou The ClassCompany een 'goed woordje' over hun fantastische organisatiekwaliteiten zwart op wit willen hebben? Om toekomstige bruidsparen over de streep te trekken? Omdat het een hele aanbeveling is dat ze het huwelijk van Yo en Wes zo vlekkeloos geregeld hebben? De meeste mensen hebben sinds de zomer toch wel minstens één krant gelezen
En de keukenrollen voor het deppen van hun tranenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je vergeet de zijden blommen om het daar in het tehuis voor die arme weesjes wat op te fleuren
Ivo Niehe onder de indruk van Yolanthequote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Yo werkt voor Niehe, voor de tv show.
Ik zit mobiel, dus kan het artikel van Nu.nl nog niet plaatsen. Misschien iemand anders?
OK, dat was de TV show voor mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ivo Niehe onder de indruk van Yolanthe
Uitgegeven: 7 december 2010 09:29
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 10:04
AMSTERDAM - Ivo Niehe is onder de indruk van de interviewkwaliteiten van Yolanthe Sneijder-Cabau. "Ze is heerlijk spits en ad rem bij het vragen stellen."
De presentatrice maakt momenteel voor de TROS Yolanthes TV Show, waarmee ze in de voetsporen treedt van Niehe.
De nieuwe versie van de TV Show richt zich op een jongere doelgroep dan de oorspronkelijke, al blijft Niehe ook zelf programma's maken. "Zij is voor de jongere doelgroep een waardige vervangster van mij", zo zegt hij tegen de Telegraaf.
Mooi
"Mannen die ze interviewt, moeten sowieso al twee keer slikken als ze binnenkomt. Want wat is die vrouw mooi.", vindt Niehe.
Bovendien is de presentator ook te spreken over het uitgebreide netwerk van de voetbalvrouw. Volgens de presentator hebben Sneijder-Cabau en haar voetballende echtgenoot ingangen bij mensen als Nadal, Ronaldo en George Clooney.
Internationale wereld
"Die bel ik niet zo gemakkelijk op, maar zij krijgen dat voor elkaar. We komen met hen in een ongelooflijk internationale wereld."
De uitzendingen van de eerste zes afleveringen met Yolanthe beginnen in mei.
dat had ik vanochtend al gelezenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Yo werkt voor Niehe, voor de 5tv show.
lIk zit mobiel, dus kan het artikel van Nu.nl nog niet plaatsen. Misschien iemand anders?
astuquote:Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Roos
En Niehe onder de indruk, zou ze dan eindelijk verder zijn dan "dat waren hele mooie woorden"
Leveranciers zullen na dit akkefietje wel drie keer nadenken voordat ze in zee gaan met TCC, en vervolgens bedanken ze voor de eer. Dit is wel serieuze imagoschade.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Zana het volgende:
[..]
Ik vraag mij trouwens af welk effect dat gebeuren op The Class Company heeft. Zullen er nog mensen zijn die de bruiloft door hun laten organiseren naast de afspraken die ze misschien nog hadden staan? Afgezien van wie er nu gelijk heeft, ik zou er geen zin hebben in gelijksoortig gedonder na mijn bruiloft. Je huurt een weddingplanner toch juist in om je het werk af te nemen en ook om overzicht te houden.
Nu worden zulke huwelijken misschien ook niet zo vaak gegeven en kan je een gewoon huwelijk ook niet ermee vergelijken qua zonderwensen, maar misschien was het ook een beetje gebrek aan ervaring van de drie dames dat het zo ver moest komen?
Yo is dus een baas en komt hier ongeschonden uit want wie herinnert zich Greta nogquote:Op woensdag 8 december 2010 00:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leveranciers zullen na dit akkefietje wel drie keer nadenken voordat ze in zee gaan met TCC, en vervolgens bedanken ze voor de eer. Dit is wel serieuze imagoschade.
Mijn voorspelling: Ross gooit de handdoek in de ring, want 'het moet wel leuk blijven', en ze opent een eigen groenetheesalon. De twee andere dames hebben het geld waarschijnlijk nodig, dus die zullen wel doorbijten (als ze niet failliet gaan). Dat zou lullig zijn natuurlijk, maar het lijkt me knap lastig om een bedrijf in de lucht te houden na zo'n negatieve mediagolf.
En wat hun toekomstige klanten betreft: dat wordt moeilijk.
Ze zullen het dus moeten hebben van rijke vrienden... oh nee, wacht![]()
quote:wo 08 dec 2010, 06:00
Wesley Sneijder: 'Ik doe dit voor Yolanthe'
door Wilma Nanninga
Wesley Sneijder (26) ziet een heel kleine mogelijkheid om er met weddingplanner The Class Company alsnog uit te komen. Eén van de dames heeft mij vandaag proberen te bellen, maar ik heb niet opgenomen omdat ik eerst nog even alles wilde laten bezinken. Ik voelde mij toen ik aanbood om alsnog alles te betalen, als een kleine jongen die werd afgeserveerd.
Wesley Sneijder vloog vorige week op één van zijn schaarse vrije dagen van Madrid naar Amsterdam om te overleggen. Ik had mijn trots aan de kant geschoven. Dat kan ik omdat ik door Yolanthe een positief mens ben geworden. Sinds wij samen zijn ben ik niet meer zo snel boos. Ik wilde nog vóór Kerstmis echt alleen maar fijne herinneringen hebben aan onze bruiloft. En daarom was mijn aanbod álle onverwachte extra kosten te betalen. Zonder verdere discussie over of die nou terecht waren of niet. Het betreft het gigantische bedrag van 285.000 euro.
Wesley wilde dat geld plus allerlei extra kosten waarmee de weddingplanners tijdens het betreffende gesprek op de proppen kwamen, nog vóór kerst betalen. Niet omdat ik het met de kosten eens ben, maar omdat ik de zaak met de mantel der liefde wilde bedekken. Voor Yolanthe, omdat ik zo veel van haar houd. En omdat ik het wijs van haar vind dat zij het uit de wereld wil hebben.
Rechtbank
Ik heb in mijn beleving ruim de tijd genomen voor het gesprek; tweeënhalf uur heb ik om de tafel gezeten waardoor ik zelfs een andere afspraak misliep. En toch kwamen we er niet uit. Ik had verwacht dat de weddingplanners heel blij zouden zijn dat ik de zaak op deze manier wilde oplossen. Maar ik heb het gevoel dat ik bijna moest smeken om het geld te mogen betalen. De Wesley van vroeger had meteen gezegd: Dan zien we elkaar in de rechtbank. Maar de Wesley van nu is bereid er nog even over na te denken.
Wesley en Yolanthe richten zich liever op de positieve dingen in het leven. Trots: Yolanthe volgt tegenwoordig elke dag Italiaanse les. Nog even en ze spreekt beter Italiaans dan ik! Zij is in Italië helemaal aan het doorbreken; ze doet fotoshoots, audities voor Italiaanse films en is bezig met Italiaanse televisie. Ik ben ook ontzettend trots op haar omdat ze de door Ivo Niehe geproduceerde Yolanthes TV Show mag maken. Hij is toch de nestor van de interviewers van Nederland. En zelf wil ik mij even helemaal focussen op het WK voetbal voor clubteams in Aboe Dhabi.
Carrière
Het huwelijk met Yolanthe bevalt hem heel goed. Het verschil zit hem erin dat we hebben uitgesproken dat we echt bij elkaar horen. Yolanthe heeft mijn leven verdiept. We kunnen uren over dingen filosoferen en kijken daardoor alle twee heel positief naar de toekomst.
Kinderen zullen er het komende jaar echter nog niet komen. Wesley: We zijn nog heel jong en richten ons op onze carrière. Als het moment daar is, willen we er echt tijd voor nemen. De komende kerst heeft Wesley voor Yolanthe, zijn én haar familie een grote verrassing in petto. Kerstavond en eerste kerstdag zijn we in Nederland, maar daarna gaan we op reis.
Mijn broers zeuren dagelijks aan mijn hoofd waar we naartoe gaan, maar dat zeg ik lekker niet. Ik wil onze families verwennen, omdat ze niet alleen hebben genoten van onze prachtige bruiloft, maar ook de ellendige nasleep van de bruiloftsrekeningen over zich heen hebben gekregen. We hebben gemerkt dat we op hen konden steunen, en die liefde is heel veel waard.
quote:Ik voelde mij toen ik aanbood om alsnog alles te betalen, als een kleine jongen die werd afgeserveerd
Dit zijn écht de woorden van Wesley niet hoor! Hier is een Bouquet-reeks-schrijfster aan het woord. Ik heb onder mijn beeldscherm moeten dweilen zeg.quote:
"en je wordt thuisgebracht"quote:Op woensdag 8 december 2010 09:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
De komende kerst heeft Wesley voor Yolanthe, zijn én haar familie een grote verrassing in petto. Kerstavond en eerste kerstdag zijn we in Nederland, maar daarna gaan we op reis.
Mijn broers zeuren dagelijks aan mijn hoofd waar we naartoe gaan, maar dat zeg ik lekker niet.
Wat een kleuter is het toch ook, met z'n 'zeg ik lekker niet'. Die 'verrassing' is een gevalletje 'wat we gaan doen is een geheim maar neem je zwembroek mee'..
Het ligt er zo duimendik bovenop. Aanzwellende violen en kijk! Daar komen twee tortelduifjes aanvliegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit zijn écht de woorden van Wesley niet hoor! Hier is een Bouquet-reeks-schrijfster aan het woord. Ik heb onder mijn beeldscherm moeten dweilen zeg.
Zal wel een charme-offensief zijn.
Ik zit eigenlijk te wachten op een interview á la Ros en Pat, waar Yo gaat vertellen hoe ze haar huwelijk spannend houdtquote:Op woensdag 8 december 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt er zo duimendik bovenop. Aanzwellende violen en kijk! Daar komen twee tortelduifjes aanvliegen.
Dat interview gaat er wel komen. Wes draait warm bij Wilma, hij loopt al behoorlijk leeg. Maar dat interview in 'Pat & Ross'-stijl moet wel heel snel worden afgenomen, want dit huwelijk heeft zijn beste tijd gehadquote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op een interview á la Ros en Pat, waar Yo gaat vertellen hoe ze haar huwelijk spannend houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |