quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Iemand die nog niet weet hoeveel, gaat lopen zoeken en dan PATSSSS¤ 500,=
Ja.. ja... ja... maar dat moeten we dan nog wel ff horen dan. Oh nee, die zaakbehartiger Lerby zal wel weer ergens anders mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik ga er vanuit dat Yo een 0 vergeten is
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.. ja... ja... maar dat moeten we dan nog wel ff horen dan. Oh nee, die zaakbehartiger Lerby zal wel weer ergens anders mee bezig zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.
de weeskindjes staan er als decoratie bij, en kijken erg blij dat ze eindelijk een mooie schenking voor hun tehuis krijgen
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder komen belofte na
Wesley Sneijer en Yolanthe Sneijder-Cabau zijn hun belofte nagekomen. De Italiaanse pastoor heeft de donatie die zij hadden toegezegd ontvangen.
De Italiaanse pastoor Don Vezio, afkomstig uit het Italiaanse dorpje Castelnuovo Berardenga waar het huwelijk van het sterrenkoppel plaatsvond, heeft zijn donatie ontvangen. Wesley en Yolanthe hadden de pastoor toegezegd een donatie te doen, maar hadden op dat moment geen geld op zak. Op verzoek van de pastoor zouden zij het geld overmaken naar een lokaal weeshuis, meldt RTL Boulevard. De donatie liet echter op zich wachten.
Enkele maanden na het huwelijk hebben zij nu het bedrag van maar liefst 500 euro overgemaakt, vertelt de pastoor. "Ik zou denken dat Wesley en Yolanthe veel meer financiėle problemen hebben dan mijn parochieleden. Ik vond het een passend aanbod en heb het aangenomen."
Of 2 nullen, zou ik serieus oom niet raar hebben gevonden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik ga er vanuit dat Yo een 0 vergeten is
dat heb je goed begrepenquote:Op zaterdag 4 december 2010 04:52 schreef Ole het volgende:
OK... ga straks beter kijken... Maar begrijp ik nu goed dat ze wel *tromgeroffel*
vijf........ vijfhonderd!!! euro gestort hebben??????
Hallo.. 500 euro moet Wesley wel iets langer dan een half uur voor werken!quote:Op zaterdag 4 december 2010 04:52 schreef Ole het volgende:
OK... ga straks beter kijken... Maar begrijp ik nu goed dat ze wel *tromgeroffel*
vijf........ vijfhonderd!!! euro gestort hebben??????
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hun naamplaatje in Milaan.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier diezelfde goedkope vertaal-site gebruikt als voor Yo's tattoo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |