Mja, ik had even een stukje doorgetrapt. Dan heb je nogal de neiging om in de 30-zone, waar nog wel ijs/sneeuw ligt, ook niet iets te hard te trappen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Knap dat dat is gelukt
Ik heb meneer 106 met vleugeldeuren even geholpen.. Wat bleek: Geen benzine__!
Mocht een van hen benzine gaan halen met jerrycans... Ik kon niks doneren want ik heb nou eenmaal een diesel
En dan zat ik me vandaag op marktplaats te verlekkeren aan een Citroën AX 1.4 van ¤785quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Dubish het volgende:
Afspraak gemaakt voor een proefrit in een Audi A8 4.2 bj 2005![]()
Woensdag is de dag
Heb je goed gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Dubish het volgende:
Afspraak gemaakt voor een proefrit in een Audi A8 4.2 bj 2005![]()
Woensdag is de dag
Ik betaal geen verzekering of wegenbelasting want dat doet mijn vader voor mij omdat ik was geslaagd, dus ik hou wel wat meer over jaquote:
Ik betaal ook geen verzekering of wegenbelasting, puur omdat mijn vader de auto ook rijd en de auto al op zijn naam stond etc.quote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik betaal geen verzekering of wegenbelasting want dat doet mijn vader voor mij omdat ik was geslaagd, dus ik hou wel wat meer over ja
Ik betaal voorlopig alleen nog wegenbelasting.. Verzekering gaat via mijn oudersquote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik betaal geen verzekering of wegenbelasting want dat doet mijn vader voor mij omdat ik was geslaagd, dus ik hou wel wat meer over ja
Ik koop de A8 samen met mijn vader dus 50-50 betalen , de auto komt op zijn naam net als de verzekering. Ik heb het uitgerekend en hij hoeft maar 80p/m aan verzekering te betalen. Ik vind dat echt niet veel voor een auto van 145.000 nieuwwaarde. De wegenbelasting betalen we wel 50-50.quote:Op zondag 5 december 2010 23:43 schreef Purdey het volgende:
Ik zou financieel gezien niet eens een duurdere auto kunnen hebben. En dan is het niet alleen de uitgave van de auto, maar ook de terugkerende kosten. Enig idee hoeveel je als 18 jarige betaald voor het verzekeren van een Audi A8 uit 2005
Als 18 jarige een AX verzekeren is al veel geld. Je betaald per jaar wat je aan aanschafkosten voor de auto kwijt bentquote:Op zondag 5 december 2010 23:43 schreef Purdey het volgende:
Ik zou financieel gezien niet eens een duurdere auto kunnen hebben. En dan is het niet alleen de uitgave van de auto, maar ook de terugkerende kosten. Enig idee hoeveel je als 18 jarige betaald voor het verzekeren van een Audi A8 uit 2005
Specs van de A8quote:Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik koop de A8 samen met mijn vader dus 50-50 betalen , de auto komt op zijn naam net als de verzekering. Ik heb het uitgerekend en hij hoeft maar 80p/m aan verzekering te betalen. Ik vind dat echt niet veel voor een auto van 145.000 nieuwwaarde. De wegenbelasting betalen we wel 50-50.
Full options..quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Full options..4.2 v8 benzine. Misschien word het een 3.0tdi, we weten het nog niet zeker. Er daarom gaan we ook proefrijden
Netjesquote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Full options..4.2 v8 benzine. Misschien word het een 3.0tdi, we weten het nog niet zeker. Er daarom gaan we ook proefrijden
En het onderhoud, want dat is bij een dergelijke auto natuurlijk ook niet goedkoop, en het zit op een gegeven moment eraan te komen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik koop de A8 samen met mijn vader dus 50-50 betalen , de auto komt op zijn naam net als de verzekering. Ik heb het uitgerekend en hij hoeft maar 80p/m aan verzekering te betalen. Ik vind dat echt niet veel voor een auto van 145.000 nieuwwaarde. De wegenbelasting betalen we wel 50-50.
Als je kan kiezen dan zou ik voor de 3.0 TDI gaan, een perfecte motor voor de A8 en je bespaart t.o.v. de V8 benzine een sloot aan brandstofkosten. Heb in 2009 een tijdje met een A8 3.0 TDI (wel van na de facelift) gereden, vond het een buitengewoon aangename auto.quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Full options..4.2 v8 benzine. Misschien word het een 3.0tdi, we weten het nog niet zeker. Er daarom gaan we ook proefrijden
Die je dan weer kwijt bent aan wegenbelastingquote:Op maandag 6 december 2010 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je kan kiezen dan zou ik voor de 3.0 TDI gaan, een perfecte motor voor de A8 en je bespaart t.o.v. de V8 benzine een sloot aan brandstofkosten. Heb in 2009 een tijdje met een A8 3.0 TDI (wel van na de facelift) gereden, vond het een buitengewoon aangename auto.
Onderhoud is niet zo'n groot probleem. Als de auto maar geen grote mankementen heeft zoals versnellingsbak kaduuk ben je al snel bij de 3000euro.quote:Op maandag 6 december 2010 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het onderhoud, want dat is bij een dergelijke auto natuurlijk ook niet goedkoop, en het zit op een gegeven moment eraan te komen.
Heeft de wagen in kwestie trouwens al de singe-frame-grille?
Dan is het zeer zeker een prachtige wagen.
Zolang ik mijn 5-serie rijdt, dan jaquote:
Zo'n 3.0TDI is natuurlijk niet de zuinigste, maar met zo'n 4.2V8 verbruik je gerust het dubbele. Benzine is daarbij ook nog veel duurder, dus ik denk dat jet met die kilometers gerust goedkoper een diesel rijden kuntquote:Op maandag 6 december 2010 00:53 schreef Dubish het volgende:
[..]
Onderhoud is niet zo'n groot probleem. Als de auto maar geen grote mankementen heeft zoals versnellingsbak kaduuk ben je al snel bij de 3000euro.
Het is inderdaad de single-frame ,voor de facelift vind ik niet zo mooi
Maar ik denk toch dat het een benzine gaat worden, want er word ongeveer 15-20k p/j mee gereden, en dat vind ik best weinig om voor een diesel te gaan.
Lijkt me niet zo best, als je steeds benzine in je oliestoker gooit.quote:Op maandag 6 december 2010 07:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Zolang ik mijn 5-serie rijdt, dan jaIk heb alleen benzinekosten en onderhoudskosten
quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft ie ook die verwarmbare en koelbare bekerhouder? Een maat van me had die in zijn Q5, en dat vond ik nu echt een koningsoptie.
En als je even wacht en dan checkt of hij dicht zit? Of kan dat niet ?:Pquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn pa heeft trouwens een full option Q5 3.0TDI gekocht, en ik heb er een heel irritant luxeprobleem aan ontdekt. Het heet keyless entry en is natuurlijk een geinige gadget, maar ik heb de gewoonte om na het afsluiten van de auto aan de klink te voelen of ie ook echt op slot is. En dan gaat het stomme ding weer open
Helaas. Je hebt die sleutel bij je, en zolang dat niet anders wordt gaat het ding gewoon open. Je moet de sleutel echt wegleggen, dan kan je voelenquote:Op maandag 6 december 2010 10:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En als je even wacht en dan checkt of hij dicht zit? Of kan dat niet ?:P
Laten we eventjes gaan rekenen (alleen rekening houden met de benzinekosten), eerst het gemiddelde realistische verbruik voor een 3.0 TDI:quote:Op maandag 6 december 2010 09:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo'n 3.0TDI is natuurlijk niet de zuinigste, maar met zo'n 4.2V8 verbruik je gerust het dubbele. Benzine is daarbij ook nog veel duurder, dus ik denk dat jet met die kilometers gerust goedkoper een diesel rijden kunt
oh naar zeg. Nouja, dan zit er niets op dan in goed vertrouwen van de auto af te lopen..quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helaas. Je hebt die sleutel bij je, en zolang dat niet anders wordt gaat het ding gewoon open. Je moet de sleutel echt wegleggen, dan kan je voelen
Je kan bij BMW & Mercedes met het systeem iig de auto gewoon dichtblieben met het knopje op de sleutel, en dan zelf door naar het pinnetje van de deur te kijken zien of ie dicht is.quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helaas. Je hebt die sleutel bij je, en zolang dat niet anders wordt gaat het ding gewoon open. Je moet de sleutel echt wegleggen, dan kan je voelen
Dat is dus het probleem, welke pinnetjesquote:Op maandag 6 december 2010 10:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan bij BMW & Mercedes met het systeem iig de auto gewoon dichtblieben met het knopje op de sleutel, en dan zelf door naar het pinnetje van de deur te kijken zien of ie dicht is.
Maar ben het verder wel met je eens dat het vreselijk irritant is, omdat ik zelf ook altijd nog eventjes aan de deur trek om te voelen of ie echt dicht zit.
Dat is geen onzinoptie, ik mis hem enorm op mijn eigen wagen.quote:Op maandag 6 december 2010 09:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Edit: nog zo'n onzinoptie: electrisch openende en sluitende achterklep
Goed, dat kan natuurlijk, zat zelf al te denken of de Q5 wel of geen pinnetjes had. Heeft ie dan niet van die rode lampjes die gaan flitsen als je hem op slot doet?quote:Op maandag 6 december 2010 10:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, welke pinnetjesDe verlichting gaat wel uit als ie op slot gaat, dus daar kan je het aan zien. Maar daar heb je overdag ook niks aan natuurlijk
Monsterd: ik dus ook
Zelfs op mijn golfje is de greep zo ontworpen dat de binnenkant schoonblijft. Eenmaal open zit er aan de binnenkant een handvat ten behoeve van het dichtslingeren. En als je dat dan ook vooral maar niet met al te veel liefde doet, gaat ie dicht ookquote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is geen onzinoptie, ik mis hem enorm op mijn eigen wagen.
Niet alleen is het erg handig wanneer je met je handen vol spullen staat en je wilt iets achterin gooien, maar vooral als de auto vies is (en dat is ie in de herfst / winter erg vaak) dan hoef je nu niet meer met je handen 2x (open en dicht) op die smerige klep. En dat vind ik een enorm voordeel, geen smerige vingers meer (ben nogal "vies" van dingen op mijn lichaam) als je die klep open en dicht moet doen.
Een Golf, over wat voor klep hebben we het dan ook.quote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs op mijn golfje is de greep zo ontworpen dat de binnenkant schoonblijft. Eenmaal open zit er aan de binnenkant een handvat ten behoeve van het dichtslingeren. En als je dat dan ook vooral maar niet met al te veel liefde doet, gaat ie dicht ook
Das lastig! Hij draait niet zo lekker meer rond?quote:Op maandag 6 december 2010 10:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Over het golfje gesproken, ik moet een andere accu denk ik. Als het echt koud is krijg ik 'm maar amper aan de praat
Hij is wel eens enthousiaster geweest inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Das lastig! Hij draait niet zo lekker meer rond?. Met mijn dieseltje heb ik nergens last van, hij start gelijk!
Afgelopen zaterdag trouwens nog aardig aan de klus geweest, was best wel koud... Maar met 3 shirts, een trui en overall was het best wel prima te doen
Kan zijn dat de gloeistiften niet de max temperatuur meer bereiken, dan kan je wel 2 keer voorgloeien, maar als ze dan tot maar 800 graden komen heb je er nog niet zoveel aanquote:Op maandag 6 december 2010 11:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is wel eens enthousiaster geweest inderdaadEn aan de gloeistiften ligt het ook niet, twee keer voorgloeien helpt ook niet
Hoe kom ik er eigenlijk achter welke accus in dat ding passen? De huidige accu is smaller dan de steun waar hij in staat, dus daar moet een zwaardere accu in kunnen
Mooizo, nog noemenswaardige problemen?quote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef Grielen het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Misschien dat ik wel tijd heb voor die meet. In ieder geval wel de mogelijkheid, de wagen is nl. vandaag weer door de APK gekomen
Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 foto 1 foto 2
Oke, dat is nu ook allemaal gefixt neem ik aan?quote:Op maandag 6 december 2010 12:26 schreef Grielen het volgende:
Ik zal het rapport er even bijpakken![]()
Schokdemper met lekkage
Zichtbare mechanische delen van het remsysteem vertonen verregaande slijtage
Een stuur of fuseekogel heeft een speling van minder dan of gelijk aan 1 mm
De gordels hebben een gebruiksaanwijzing
M'n remlicht R-A moest gefixt worden, en ik had de banden achter verkeertesom
Nog veel te doen dus.quote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Grielen het volgende:
Het licht en de banden wel ja
Ik moet eens nieuwe remblokjes installeren, nieuwe stuurkogels en gordels vervangen (zijn ook gerafeld en rollen amper op).
Ik moet binnenkort trouwens ook maar eens een nieuwe distributieriem er op zetten en het kapotte contactdoosje van m'n trekhaak vervangen door 1tje die tenminste van na de 2e WO is
Valt vaak wel mee hoor! Het is goed om je bewust te zijn dat je het moet vervangen, maar je merkt niets aan het remmen tot het moment dat ze versleten zijn. Wat dat betreft is het dus niet gevaarlijk ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nog veel te doen dus.
Vind je het eigenlijk geen eng idee als je met de auto rijdt dat er veel onderdelen van je auto versleten zijn en dat je auto onveiliger is? Ik neem aan dat je gewoon merkt dat je remmen het niet meer goed doen en remlicht niet werkt enzo (nouja dat is meer storend dan onveilig ). Of rij je niet veel in je auto?![]()
Het lijkt mij namelijk wel een eng idee, zodra ik denk dat ik al iets hoor in de auto ga ik al kijken. Niet dat ik dan zie wat er mis zou kunnen zijn ofzo, maar het gaat om het idee![]()
Ik heb hem sinds kerst vorig jaar, en heb al 15.000 km gereden, telkens stukken van 100 km/20km.quote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nog veel te doen dus.
Vind je het eigenlijk geen eng idee als je met de auto rijdt dat er veel onderdelen van je auto versleten zijn en dat je auto onveiliger is? Ik neem aan dat je gewoon merkt dat je remmen het niet meer goed doen en remlicht niet werkt enzo (nouja dat is meer storend dan onveilig ). Of rij je niet veel in je auto?![]()
Het lijkt mij namelijk wel een eng idee, zodra ik denk dat ik al iets hoor in de auto ga ik al kijken. Niet dat ik dan zie wat er mis zou kunnen zijn ofzo, maar het gaat om het idee![]()
Heeft zo'n ding geen bladveren achterquote:Op maandag 6 december 2010 13:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt vaak wel mee hoor! Het is goed om je bewust te zijn dat je het moet vervangen, maar je merkt niets aan het remmen tot het moment dat ze versleten zijn. Wat dat betreft is het dus niet gevaarlijk ofzo.
Het remlicht zal nu wel gefixt zijn, anders komt hij niet door de apk..
Van mijn auto weet ik bijvoorbeeld dat de blokken binnenkort aan vervanging toe zijn en dat de schokbrekers achter een probleem gaan worden bij de volgende apk.
En het is altijd goed om alert te zijn op geluiden, als het niet snel genoeg weggaat zou ik er ook iemand naar laten kijken.
Met blokken bedoelt hij dan ook remblokken, en met schokbrekers die rare ronde dingen die de klappen opvangenquote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heeft zo'n ding geen bladveren achter![]()
Was sarcastisch bedoeld op de leeftijd van Lowe's autoquote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met blokken bedoelt hij dan ook remblokken, en met schokbrekers die rare ronde dingen die de klappen opvangen
Je lichten zou ik sowieso regelmatig checken. Al is het alleen maar omdat je dan een boete kan besparenquote:Op maandag 6 december 2010 13:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een 3e remlicht in m'n spoiler, dus mensen wisten dat ik remde toen het lichtje kapot was.
quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heeft zo'n ding geen bladveren achter![]()
Ik heb het ooit eens gekker meegemaakt. Ik reed in de nacht van vrijdag op zaterdag om een uur of 4 's morgens over de provinciale weg, uiteraard in het stekedonker. Op het fietspad staat op een gegeven moment een groepje zuipjeugd dat onderweg is naar huis ofzo. Ik kom dus gewoon aandenderen met 90km/h en met een volle bak patatjes aan de schotel. Springt een van die achterlijke dakduiven zo ineens de weg op, en gauw er weer af toen ik vlak bij 'm wasquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Hoe gaan pubers die stoer willen zijn midden op een kruispunt staan en bijna een BMW logo in hun lichaam hebben, deel 1
Gebeurde op de weg naar huis
Pubers die stoer willen zijn maar het niet zijn
Wat een idioten zijn het weerquote:Op maandag 6 december 2010 14:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens gekker meegemaakt. Ik reed in de nacht van vrijdag op zaterdag om een uur of 4 's morgens over de provinciale weg, uiteraard in het stekedonker. Op het fietspad staat op een gegeven moment een groepje zuipjeugd dat onderweg is naar huis ofzo. Ik kom dus gewoon aandenderen met 90km/h en met een volle bak patatjes aan de schotel. Springt een van die achterlijke dakduiven zo ineens de weg op, en gauw er weer af toen ik vlak bij 'm wasIk was zó leip dat ik zó hard geremd heb dat de strepen op de weg stonden (zo zag ik op de terugweg) en toen ik uitstapte en al schreeuwend en tierend naar ze toe stoof wisten ze niet hoe gauw ze weg moesten fietsen. Niet dat ik een deuk in een warm pakje boter kan slaan maar blijkbaar was de dreiging genoeg
quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het net over goede remmen en stoer doen hebben:
Haha geniaalquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het net over goede remmen en stoer doen hebben:
Hahaha, hoe herkenbaar klinkt ditquote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef monsterd. het volgende:
Het lijkt mij namelijk wel een eng idee, zodra ik denk dat ik al iets hoor in de auto ga ik al kijken. Niet dat ik dan zie wat er mis zou kunnen zijn ofzo, maar het gaat om het idee![]()
LOL Geweldiggquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het net over goede remmen en stoer doen hebben:
Kan hem helaas niet meer bijwerken, die taak ligt bij de volgende TSquote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef Grielen het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Misschien dat ik wel tijd heb voor die meet. In ieder geval wel de mogelijkheid, de wagen is nl. vandaag weer door de APK gekomen
Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 foto 1 foto 2
Dan ligt het draadje evengoed los, ga maar alvast een nieuwe halen voor als ie het echt opgeeftquote:Op maandag 6 december 2010 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Koplamp kapot, flinke tik er tegen en de koplamp werkt weer
Ze zat in 'r vruchtbare periode?quote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Huisgenote durft eindelijk weer te rijdenIk heb ook maar een stukje gereden in haar GTI
Nee ze durfde niet wegens de sneeuw.. in de ochtend ook niet want gladheidquote:Op maandag 6 december 2010 16:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze zat in 'r vruchtbare periode?
Gladheid is toch.....quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nee ze durfde niet wegens de sneeuw.. in de ochtend ook niet want gladheid
Doet t al een half jaar zoquote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ligt het draadje evengoed los, ga maar alvast een nieuwe halen voor als ie het echt opgeeft
Iets met glijden enzo, god moet ik dit echt uitleggen? Slecht verhaal weerquote:
of misschien wel slechte humor... wie zal t zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met glijden enzo, god moet ik dit echt uitleggen? Slecht verhaal weer
Ja dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 december 2010 17:22 schreef L0we het volgende:
[..]
of misschien wel slechte humor... wie zal t zeggen
je bedoelt geen driften neem ik aanquote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met glijden enzo, god moet ik dit echt uitleggen? Slecht verhaal weer
That's it, ik ben echt rijp voor het gesticht met die zieke geest van mijquote:Op maandag 6 december 2010 17:41 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
je bedoelt geen driften neem ik aanmaar leg uit!
Boefje!quote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef Dubish het volgende:
Vandaag de parkeerkaart vergeten instellen, ik heb 6uurtjes lang geparkeerd waar je eigenlijk niet langer dan 1,5 uur mag parkeren. Gelukkig is er geen parkeer controleur geweest
Vertel wat je bedoeld met glijdenquote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
That's it, ik ben echt rijp voor het gesticht met die zieke geest van mij
quote:Op maandag 6 december 2010 18:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Vertel wat je bedoeld met glijden![]()
En boef die je bent... uur op een plek waar je maar 1,5 uur mag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]OoooooooooowwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Ik kon al niet...quote:Op maandag 6 december 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Oké, Brinky en Bartholomeus, jullie hoeven niet meer op de meet te verschijnen.
You dirty minded people
Ik zet het niet voor niks in een spoiler, klik dan ook gewoon nietquote:Op maandag 6 december 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Oké, Brinky en Bartholomeus, jullie hoeven niet meer op de meet te verschijnen.
You dirty minded people
Oeh, dat ben ik helemaal vergeten! Was erg druk met winkelen vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 18:45 schreef Dubish het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*Purdey is het nog gelukt met de spiegels![]()
Vrouwen zijn van nature bloednieuwschierig.. En ik heet geen Aagje, Jipquote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zet het niet voor niks in een spoiler, klik dan ook gewoon nietNieuwsgierig aagje
Je kon van te voren al weten dat er zo een reactie in een spoiler aan zat te komenquote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van nature bloednieuwschierig.. En ik heet geen Aagje, Jip
Dus. Als ik het nou niet in een spoiler had gezet was ik de gevoelloze botte lompe lul geweest (afgezien van gevoelloos nog terecht ook), als ik het wel in een spoiler zet trigger ik je nieuwsgierigheid en is het wéér niet goed. Lekker danquote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van nature bloednieuwschierig.. En ik heet geen Aagje, Jip
Ach ja... Nog iets meegemaakt dat met auto's te maken had?quote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef Purdey het volgende:
Hmm, mannen en vrouwen zullen elkaars humor/beweegredenen/manier van denken nooit begrijpen vrees ik. Alle vele studies ten spijt..
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. En mij hebben ze stiekem van Pluto geïmporteerd, moet je nagaanquote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef Purdey het volgende:
Hmm, mannen en vrouwen zullen elkaars humor/beweegredenen/manier van denken nooit begrijpen vrees ik. Alle vele studies ten spijt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |