Mja, ik had even een stukje doorgetrapt. Dan heb je nogal de neiging om in de 30-zone, waar nog wel ijs/sneeuw ligt, ook niet iets te hard te trappen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Knap dat dat is gelukt
Ik heb meneer 106 met vleugeldeuren even geholpen.. Wat bleek: Geen benzine__!
Mocht een van hen benzine gaan halen met jerrycans... Ik kon niks doneren want ik heb nou eenmaal een diesel
En dan zat ik me vandaag op marktplaats te verlekkeren aan een Citroën AX 1.4 van ¤785quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Dubish het volgende:
Afspraak gemaakt voor een proefrit in een Audi A8 4.2 bj 2005![]()
Woensdag is de dag
Heb je goed gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Dubish het volgende:
Afspraak gemaakt voor een proefrit in een Audi A8 4.2 bj 2005![]()
Woensdag is de dag
Ik betaal geen verzekering of wegenbelasting want dat doet mijn vader voor mij omdat ik was geslaagd, dus ik hou wel wat meer over jaquote:
Ik betaal ook geen verzekering of wegenbelasting, puur omdat mijn vader de auto ook rijd en de auto al op zijn naam stond etc.quote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik betaal geen verzekering of wegenbelasting want dat doet mijn vader voor mij omdat ik was geslaagd, dus ik hou wel wat meer over ja
Ik betaal voorlopig alleen nog wegenbelasting.. Verzekering gaat via mijn oudersquote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik betaal geen verzekering of wegenbelasting want dat doet mijn vader voor mij omdat ik was geslaagd, dus ik hou wel wat meer over ja
Ik koop de A8 samen met mijn vader dus 50-50 betalen , de auto komt op zijn naam net als de verzekering. Ik heb het uitgerekend en hij hoeft maar 80p/m aan verzekering te betalen. Ik vind dat echt niet veel voor een auto van 145.000 nieuwwaarde. De wegenbelasting betalen we wel 50-50.quote:Op zondag 5 december 2010 23:43 schreef Purdey het volgende:
Ik zou financieel gezien niet eens een duurdere auto kunnen hebben. En dan is het niet alleen de uitgave van de auto, maar ook de terugkerende kosten. Enig idee hoeveel je als 18 jarige betaald voor het verzekeren van een Audi A8 uit 2005
Als 18 jarige een AX verzekeren is al veel geld. Je betaald per jaar wat je aan aanschafkosten voor de auto kwijt bentquote:Op zondag 5 december 2010 23:43 schreef Purdey het volgende:
Ik zou financieel gezien niet eens een duurdere auto kunnen hebben. En dan is het niet alleen de uitgave van de auto, maar ook de terugkerende kosten. Enig idee hoeveel je als 18 jarige betaald voor het verzekeren van een Audi A8 uit 2005
Specs van de A8quote:Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik koop de A8 samen met mijn vader dus 50-50 betalen , de auto komt op zijn naam net als de verzekering. Ik heb het uitgerekend en hij hoeft maar 80p/m aan verzekering te betalen. Ik vind dat echt niet veel voor een auto van 145.000 nieuwwaarde. De wegenbelasting betalen we wel 50-50.
Full options..quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Full options..4.2 v8 benzine. Misschien word het een 3.0tdi, we weten het nog niet zeker. Er daarom gaan we ook proefrijden
Netjesquote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Full options..4.2 v8 benzine. Misschien word het een 3.0tdi, we weten het nog niet zeker. Er daarom gaan we ook proefrijden
En het onderhoud, want dat is bij een dergelijke auto natuurlijk ook niet goedkoop, en het zit op een gegeven moment eraan te komen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik koop de A8 samen met mijn vader dus 50-50 betalen , de auto komt op zijn naam net als de verzekering. Ik heb het uitgerekend en hij hoeft maar 80p/m aan verzekering te betalen. Ik vind dat echt niet veel voor een auto van 145.000 nieuwwaarde. De wegenbelasting betalen we wel 50-50.
Als je kan kiezen dan zou ik voor de 3.0 TDI gaan, een perfecte motor voor de A8 en je bespaart t.o.v. de V8 benzine een sloot aan brandstofkosten. Heb in 2009 een tijdje met een A8 3.0 TDI (wel van na de facelift) gereden, vond het een buitengewoon aangename auto.quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef Dubish het volgende:
[..]
Die je dan weer kwijt bent aan wegenbelastingquote:Op maandag 6 december 2010 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je kan kiezen dan zou ik voor de 3.0 TDI gaan, een perfecte motor voor de A8 en je bespaart t.o.v. de V8 benzine een sloot aan brandstofkosten. Heb in 2009 een tijdje met een A8 3.0 TDI (wel van na de facelift) gereden, vond het een buitengewoon aangename auto.
Onderhoud is niet zo'n groot probleem. Als de auto maar geen grote mankementen heeft zoals versnellingsbak kaduuk ben je al snel bij de 3000euro.quote:Op maandag 6 december 2010 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het onderhoud, want dat is bij een dergelijke auto natuurlijk ook niet goedkoop, en het zit op een gegeven moment eraan te komen.
Heeft de wagen in kwestie trouwens al de singe-frame-grille?
Dan is het zeer zeker een prachtige wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |