Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit er klaar voor
OH YOU.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit er klaar voor
Bingoën toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Cee turf je weer?
Ik hoorde deze week ook al Quinty Trustfull met "hoe leuk is dat"
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nigel gaat meezingen en nu wel Fuck zingen [/twitter]
Gestreken en wel, ik zit er klaar voorquote:
Ik turf!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Cee turf je weer?
Ik hoorde deze week ook al Quinty Trustfull met "hoe leuk is dat"
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff onderspammen op twitterquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gestreken en wel, ik zit er klaar voor
Bart![]()
Misschien komt Bart een keer op Fok kijken, dat zou leuk zijn
quote:
Maar tis wel hektiessss! Ja want schnabbelen in rokerige Dixie-toiletten in Schubbekutteveen is ook zo'n inspanning.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:35 schreef Maartel het volgende:
Hai Hind, ik heb ook een geweldig leven!
Dit moet je uitleggen Jellequote:
Waarschijnlijk doet ie andere stukjes, of doet ie net als ik bij liedjes op verjaardagen (playbackquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap hem idd ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap de combinatie Ali B en DE niet...
Nee slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar tis wel hektiessss! Ja want schnabbelen in rokerige Dixie-toiletten in Schubbekutteveen is ook zo'n inspanning.
Nigel doet toch helemaal niet mee vanavondquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als-ie weer screw gaat roepen, dan ga ik schroeven opsturenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet ie andere stukjes, of doet ie net als ik bij liedjes op verjaardagen (playback)
Marokkannen drinken ook koffie?! DE koffie is voor iedereen!? Zoiets?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nigel doet toch helemaal niet mee vanavond![]()
Wat een humor, ik kan bijna niet meer op mijn stoel zitten van het lachen. haquote:
Het is inderdaad wel heel erg langquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Wat veel reclame, willen ze dat we afhaken voordat het begin? Ik had mijn film nog 10 minuten kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een humor, ik kan bijna niet meer op mijn stoel zitten van het lachen. ha
die vent is daarmee nog raarder gewordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel...
http://twitter.com/NigelBrownMusiQ/status/10775147279548416
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |