Ik zat rechts.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar stond je waar zat je? Het was tof he! Jammer van het huishoudbeurspubliek. Dat wel. Maar mocht de pret niet drukken.
team Angela en Jeroenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:06 schreef Thermo18 het volgende:
Nog 25 minuutjes
Welke acts waren er vandaag nou?
Cee Lo Green en The baseballsquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:07 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk van de grote namen zoals vorige week Marco en Take That
Zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Hmm oké. Toch leuk dat ze grotere namen binnenhalen dan bij XFA.
Ik denk eigenlijk dat dat heel erg gaat tegenvallen, bij XFA was daar ook niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker
Ben benieuwd hoe ze gaan uitpakken met de finale
Weeet ik eigenlijk niet meer...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat heel erg gaat tegenvallen, bij XFA was daar ook niks bijzonders.
Of wel? :$
Dat zou een goeie zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hup Gaga bij de finale, slotje opgelost.
Nee, maar ze zal niet komen, miskraam, ziek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ook prima. Maar Lily Allen was toch gestopt ofzo?
Dat gaat niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Wanneer komt er een single van alle RTL4 talentenjachtenwinnaars gezamelijk?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaat niet...
Boris zou daar nevernooit aan mee willen werken
Dan hoop ik dat ze vanavond helemaal de mist ingaat, dan kan Bart door!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
OMG... Nyssina klinkt als een smurf bij het liedje dat ze gaat zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er het handje van om juist net voor diegene te zijn die er uit gaat, dus...quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
De volgorde van optredens vanavondIk hoef de eerste 10 minuten dus niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2010 20:28:28 ]
''Ik ben een eigenzinnige artiest die zich niets van andere mensen aantrekt, daarom kleed ik me als een hippie''quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Zullen we nog even snel een bingo opstellen? En dan gewoon afvinken.
Geneautuh
Achterlijk Wendy-accent
Soosjul Miedieja / Twitter
Hoe leuk/cool etc. is dat!
Ik doe m'n ding
Eigenheid
Iemand aanvullingen?
Eigenheid/Ik doe m'n ding is bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Geneautuh
Achterlijk Wendy-accent
Ik doe m'n ding
Eigenheid
Iemand aanvullingen?
Nu eerst reclame ...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Geneautuh
Achterlijk Wendy-accent
Ik doe m'n ding
Eigenheid
Iemand aanvullingen?
Je bent in de war met Take me out.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Ik ben een eigenzinnige artiest die zich niets van andere mensen aantrekt, daarom kleed ik me als een hippie''
Ofzo.
Ome Willem ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |