Je gebruikt hem anders ook vaak genoeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas goed dat die zak enorm beweegtbij de Piet
Chago-ellaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je gebruikt hem anders ook vaak genoeg.
Ja chago van de chagosarchipelquote:
Ze laten haar erin totdat een boze flock VOH kijkers het gebouw bestormen en haar met pek en veren eruit tyfen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef SlimShady het volgende:
Hai. Is er al een poule-tje voor Jennifer. Hoe lang ze haar erin houden...
Ik gok dat ze haar pas in het nieuwe jaar laten gaan.
Laatste 3quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef SlimShady het volgende:
Hai. Is er al een poule-tje voor Jennifer. Hoe lang ze haar erin houden...
Ik gok dat ze haar pas in het nieuwe jaar laten gaan.
Ik heb Bart magneetjes voor de koelkast. Dan zie ik hem nog vaker.quote:
Oh godquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die andere twee Ben en Lenny zijn
Zou hij ook op Twittert zitten?quote:
Hij is echt The Voicequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:44 schreef MissJ het volgende:
Wat geilen jullie ineens op Bart?
Heb ik iets gemist ofzo?
Bart is een held...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:44 schreef MissJ het volgende:
Wat geilen jullie ineens op Bart?
Heb ik iets gemist ofzo?
dat is inderdaad wel heel stoer van hem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
Bart is een held...
Als je de eerste kans verprutst en vervolgens via een wildcard toch naar de battles gaat. Waar je de herkansing overleeft en vervolgens de sing-off van Wiep in de liveshow overleeft... dan verdien je gewoon wat extra steun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En óf hij die steun krijgt Benny, vanuit m'n tenen, ik ga m'n belkaart helemaal op sms'en vanavondquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bart is een held...
Als je de eerste kans verprutst en vervolgens via een wildcard toch naar de battles gaat. Waar je de herkansing overleeft en vervolgens de sing-off van Wiep in de liveshow overleeft... dan verdien je gewoon wat extra steun
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En óf hij die steun krijgt Benny, vanuit m'n tenen, ik ga m'n belkaart helemaal op sms'en vanavond
Ik heb Cee op Lijn 1, ze is erbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, als je dit leest, ben je er bij vanavond?
Dit klinkt zo'n beetje als "God, als u dit hoort, wilt u ervoor zorgen dat ons poekie gezond terug komt van de dierenarts?"quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, als je dit leest, ben je er bij vanavond?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt zo'n beetje als "God, als u dit hoort, wilt u ervoor zorgen dat ons poekie gezond terug komt van de dierenarts?"
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
4 van de liedjes van vanavond:Dat wordt de laatste keer dat we Ray horen vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik was vorige week bij een vriendin. Die had zo'n grote vaas met decoratietakken erin in haar woonkamer staan. "ZO, JIJ BENT STOUT GEWEEST!" riep ik.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een vriendin. Die had zo'n grote vaas met decoratietakken erin in haar woonkamer staan. "ZO, JIJ BENT STOUT GEWEEST!" riep ik.
Denk het wel... op iTunes klinkt het ook niet echt denderendquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt de laatste keer dat we Ray horen vanavond
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een vriendin. Die had zo'n grote vaas met decoratietakken erin in haar woonkamer staan. "ZO, JIJ BENT STOUT GEWEEST!" riep ik.
Ik denk het ook...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Thermo18 het volgende:
Vandaag eruit: Ray en ik vreest toch ook het ergste voor Bart
Jij was ook geweest, wist ik helemaal niet.quote:
Waar stond je waar zat je? Het was tof he! Jammer van het huishoudbeurspubliek. Dat wel. Maar mocht de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij was ook geweest, wist ik helemaal niet.Het was tof h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |