Misschien niet eerst ontdooien maar vlak voordat je gaat eten even 2 tellen op de ondooistand van de magnetron en dan gelijk verwarmen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik had nog een zak spaghetti in de vriezer liggen. Die heb ik ontdooid en opgegeten. Maar gatverdegatver wat was die klef geworden. En hij was zo heerlijk toen ik hem invroor.
Spaghetti moet je toch in kunnen vriezen? Ik weet niet wat ik verkeerd doe, vroeger ging dat wel en dan was die nog net zo lekker als toen ik hem net gemaakt had.
Dat kan ik de volgende keer proberen, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Misschien niet eerst ontdooien maar vlak voordat je gaat eten even 2 tellen op de ondooistand van de magnetron en dan gelijk verwarmen.
Ahh die mono pudding is ook de enige die ik echt lekker vind! Vooral die stukjes erin (oke dat klinkt ranzig maar ze zijn zo lekker)quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef MaLo het volgende:
Zelf versierde pizza (niet zelfgemaakt, we hebben een kant en klare bodem gekocht) met tomatensaus, oregano, ham, paprika, ananas en strooikaas.
Toe de enige pudding die ik lust: citroenkwarktaart van mona en twee mandarijntjes.
Straks als dochter in bed ligt, een mok thee met erbij gevulde speculaas
Het is veel lekkerder om alleen de saus in te vriezen en de spaghetti 'vers' te koken. Kost je een paar minuutjes extra.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik had nog een zak spaghetti in de vriezer liggen. Die heb ik ontdooid en opgegeten. Maar gatverdegatver wat was die klef geworden. En hij was zo heerlijk toen ik hem invroor.
Spaghetti moet je toch in kunnen vriezen? Ik weet niet wat ik verkeerd doe, vroeger ging dat wel en dan was die nog net zo lekker als toen ik hem net gemaakt had.
Dat is ook een goed idee. Maar dan moet ik mijn hele 'spaghettirecept' veranderen. Ik hutsel de hele boel al door elkaar voor ik het op tafel zet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Het is veel lekkerder om alleen de saus in te vriezen en de spaghetti 'vers' te koken. Kost je een paar minuutjes extra.
Ik had vanavond een pizza, daarna vlaflip en straks hamka's met cola.
ik doe ook altijd alles door elkaar maar ik haal eerst de helft van de saus uit de pan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee. Maar dan moet ik mijn hele 'spaghettirecept' veranderen. Ik hutsel de hele boel al door elkaar voor ik het op tafel zet.
Maar eens iets anders proberen kan nooit geen kwaad. Dit was echt niet te eten, dat is ook zonde.
ja, ik vind het een geweldig idee. De spaghetti is zo gekookt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef Riann het volgende:
[..]
ik doe ook altijd alles door elkaar maar ik haal eerst de helft van de saus uit de pan.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef Tezz het volgende:
Vanavond tapas!!!
1e ronde:
brood met pesto, salsa en gezouten knoflookboter.
Verschillende olijven
gebakken chorizo
geitekaasje met honing en rucola
seranoham met appel en walnoot
gamba's uit de wok
2e ronde:
Gehaktballetjes tomatensaus
Zoete biefstukpuntjes
Risotto met spinazie en pijnboompitten
Kip in knoflookroom
Dolma's
Gegratineerde champignons
Patata bravas /citroenmayo
Gegrilde groente met feta
Klinkt heel goed!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef Tezz het volgende:
Vanavond tapas!!!
1e ronde:
brood met pesto, salsa en gezouten knoflookboter.
Verschillende olijven
gebakken chorizo
geitekaasje met honing en rucola
seranoham met appel en walnoot
gamba's uit de wok
2e ronde:
Gehaktballetjes tomatensaus
Zoete biefstukpuntjes
Risotto met spinazie en pijnboompitten
Kip in knoflookroom
Dolma's
Gegratineerde champignons
Patata bravas /citroenmayo
Gegrilde groente met feta
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgen vanavond eters, en ik had gezien het weer zin de dag voornamelijk in de keuken door te brengen. Dus het is geworden:
Vooraf een kippenboullion
Dan een rucolasalade met gebaken jacobsschelpen met een walnotenolie sherry azijn dressing
Hoofdgerecht, 2 soorten biologisch varkensvlees, Limburgs varken, het procoreursstuk, en rack van het Iberico varken. Hierbij een rozemarijnjus gemaakt met gevogeltefond en cider uit de Normandy. Daarbij truffel- en rosevalaardappeltjes, rode kool en zelfgemaakte appelmoes.
Als toetje Flan caramel
Koop pasta, een stuk blauwschimmelkaas, walnoten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Geen zin om uitgebreid te koken vanavond.![]()
Ik moet nog boodschappen doen, dus neem wel een blik erwtensoep mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |