Dankjequote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er echt heel goed uit!!![]()
Een paar uurtjes geledenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vanmiddag/vanavond of nu?
ik zit inmiddels aan mn 3e kopje thee
voor sinterklaastijd natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
DankjeHij is echt goed gelukt, erg goed recept http://www.ah.nl/recepten/recept?id=480244&rq=cheesecake , heb alleen de bodem van speculaas gemaakt in plaats van mariakaakjes.
Jup, hij is lekker krokantquote:Op woensdag 1 december 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor sinterklaastijd natuurlijkbleef de bodem wel stevig?
mooi zo!quote:
ziek?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
Hongerstaking eet al 2 dagen niks . Kop goede koffie . Dat dan weer wel
Depri en geen behoefte aan .quote:
lijkt erg weinig als ik naar de maat van de pbp kijkquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rauwe andijviestamp met kalkoenreepjes, tomaat, kastanjechampignons, rode ui en feta
weinig? wat is er mis mee om gewoon normale hoeveelheden te eten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt erg weinig als ik naar de maat van de pbp kijk
aaaw beterschap!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
ben dan ook zo ziek als 'n hond en heb niet zoveel gegeten
als jij kinderporties normaal vind... tjaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weinig? wat is er mis mee om gewoon normale hoeveelheden te eten?
nee wij zijn genietersquote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Ik vond het ook al weinig hoor FFOf wij zijn hebberig natuurlijk
![]()
Net een kopje thee op, en een grooooot stuk sjokoladuhlettah (Zoals de 3-jarige dochter van een collega dat noemde) met melkchocolade en hazelnootjes
Olijfolie en knoflook is ook erg lekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had ook een snelle pasta wegens dichte supermarkt: spaghetti met boter en nootmuskaat. Klinkt raar, maar smaakt verrassend goed
Heb je gelijk in! Maar de knoflook is op.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Olijfolie en knoflook is ook erg lekker.
klinkt alsof je neus er goed van opengaatquote:Op donderdag 2 december 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond curry!!
keema curry; met verse spinazie, gehakt, kokosmelk, uitje, tomatenpuree, rode currypasta, komijn/koriander/chilivlokken, knoflookaardappels en rode paprika's met erbij zilvervliesrijst ..
zin in
quote:
haha ach tis Sinterklaasquote:Op donderdag 2 december 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
Warme choc met kruidnootjesAls lunch
XD
Haha jaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ach tis Sinterklaas
ik had tomatensoep en nog een mueslibolletje met kaas
Hoe laat is de thee?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben geloof ik een beetje doorgeslagen, heb voor straks bij de thee: marsepein, soesjes gevuld met banketbakkersroom en noga.... allemaal zelfgemaakt
Wel de ovenschotel maar met worteltjes. Mijn bezoek heeft zich ivm weersomstandigheden afgemeld. En hij was echt lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond een heerlijke visovenschotel met een warme sperziebonensalade
cool dat je zelf nougat kan makenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben geloof ik een beetje doorgeslagen, heb voor straks bij de thee: marsepein, soesjes gevuld met banketbakkersroom en noga.... allemaal zelfgemaakt
Uit welk boek komen diequote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
en daarnet hadden we fajita's van Ainsley
En je hebt ze lekker hot, hot, hot gemaakt om je holtes weer open te krijgen?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
straks nog een plakje verse cakeen daarnet hadden we fajita's van Ainsley
Gevondenquote:
het wordt bij de thee voor morgenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |