lijkt erg weinig als ik naar de maat van de pbp kijkquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rauwe andijviestamp met kalkoenreepjes, tomaat, kastanjechampignons, rode ui en feta
weinig? wat is er mis mee om gewoon normale hoeveelheden te eten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt erg weinig als ik naar de maat van de pbp kijk
aaaw beterschap!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
ben dan ook zo ziek als 'n hond en heb niet zoveel gegeten
als jij kinderporties normaal vind... tjaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weinig? wat is er mis mee om gewoon normale hoeveelheden te eten?
nee wij zijn genietersquote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Ik vond het ook al weinig hoor FFOf wij zijn hebberig natuurlijk
![]()
Net een kopje thee op, en een grooooot stuk sjokoladuhlettah (Zoals de 3-jarige dochter van een collega dat noemde) met melkchocolade en hazelnootjes
Olijfolie en knoflook is ook erg lekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had ook een snelle pasta wegens dichte supermarkt: spaghetti met boter en nootmuskaat. Klinkt raar, maar smaakt verrassend goed
Heb je gelijk in! Maar de knoflook is op.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Olijfolie en knoflook is ook erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |