quote:
Doorzichtige Henkiequote:
geil enzo, natte poesjes en harde piemels, the usualquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef detijd het volgende:
even foetsie geweest kom ik terug en lees ik deze topictitel
was ist los?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dus niet mijn idee maar van mn partner in crime
Maar uhm alstublieft schatquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee, eentje was heul oud en eentje heul jong
Ja jij stuurt hem whatsapp dat je je oud voelt of oud wijf bent ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo oud ben ik toch nog niet?
Maar jezus mutsen![]()
![]()
![]()
detijd houdt zn snufferd al dichtquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
geil enzo, natte poesjes en harde piemels, the usual
Mutsen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo oud ben ik toch nog niet?
Maar jezus mutsen![]()
![]()
![]()
Vast niet zo lang als mijquote:
ik had al een MI van jou en meerdere mannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit gaat over wat anders. Wel op blijven letten tijntje
Is een eer hoor om een muts te zijnquote:
Je leest de topictitel,en moet dan nog vragen wat er is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef detijd het volgende:
even foetsie geweest kom ik terug en lees ik deze topictitel
was ist los?
Ik heb helemaal geen zin in geil zijn dit weekend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
geil enzo, natte poesjes en harde piemels, the usual
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een eer hoor om een muts te zijn
quote:
Feeling the good vibes Joe,feeling the good vibesquote:
quote:
Jij zal mijn nooit krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in geil zijn dit weekend.
Dan moet die 21jarige weer langskomen en die zat al zo te trappelen.
Als mensen te makkelijk worden verlies ik interesse
Ik eentje van jou met meerdere mannen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
ik had al een MI van jou en meerdere mannen
quote:
Die MI hebben we allemaal wel eens schatquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet zo lang als mij![]()
[..]
ik had al een MI van jou en meerdere mannen
Ik ben niet makkelijk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in geil zijn dit weekend.
Dan moet die 21jarige weer langskomen en die zat al zo te trappelen.
Psst hij meer dan ik hoorquote:
Is dat zo? Dan wil ik ook een muts zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een eer hoor om een muts te zijn
Nu voel ik me ook vrouwelijk, met enorme jetsersquote:
Oeh, hello sexy!quote:
Wat is er mis met enorme jetsers?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu voel ik me ook vrouwelijk, met enorme jetsers
Ik zwijg, ik doe het niet nee ik zeg het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
Jajaja, weet ik. Ik ook van jouquote:
Ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in geil zijn dit weekend.....
Ik sta droog ik meot toch wat :pquote:
quote:
MIJN!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zwijg, ik doe het niet nee ik zeg het niet
quote:
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent ineens een stuk aantrekkelijker.
Wanna suck my cock and swallow my load?
O dus ik ben slechts een soort dorstlessertje? Een last call? Een als het niet anders kan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta droog ik meot toch wat :p
In iedere muts past een deksel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan wil ik ook een muts zijn
Ik ook, met mijn tena ladyquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kleine handjes schiet dus niet op, ze moeten die jetsers wel kunnen dragen en teder beroeren
Playing hard to get?quote:
Ook niet slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eentje van jou met meerdere mannen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die MI hebben we allemaal wel eens schat
zou dat ook zo zijn als de barman nu ineens makkelijk werd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Jetset!quote:
Nou de barman duurde 7 jaar... iemand mag wel hard to get zijn maar uiteeeeindelik wil ik toch een beloning he!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
zou dat ook zo zijn als de barman nu ineens makkelijk werd?
of is 21jarige gewoon niet leuk genoeg
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom gewoon naar de meet, en dan zien we wel wat er gebeurt...
Kijk eens goed daarnaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, met mijn tena lady![]()
Echt, als ik je zie, druk ik je tussen mijn tieten, oke, het zijn geen huppels, maar toch
Doe je volgende keer je ogen dicht,dan tel je die niet meequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou de barman duurde 7 jaar... iemand mag wel hard to get zijn maar uiteeeeindelik wil ik toch een beloning he!
De 21jarige heb ik pas 2x gezien.
Engeltje, zet je over je pleinvrees heen en kom gewoon!quote:
Vooral rode vruchten etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal maar geen asperges voor de meet eten dan
Ja, precies! Kom gewoon! Laggen manquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje, zet je over je pleinvrees heen en kom gewoon!
Ew. Dikke nicht.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus ik ben slechts een soort dorstlessertje? Een last call? Een als het niet anders kan?
NOU PROP 'M MAAR IN DE HEG DAN!!!!!!!!!!!! Meneer Froger!!!!
Oestersquote:
Dus jij bent een vies meisje?quote:
Pff, ik denk ik kan gewoon de hele boel de boel laten, ff niet scheren of trimmen of bleken of wassen... moet ik me nog druk gaan maken over hoe kleine angel eruit ziet! En ik WAS al nerveus!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah come on Ang3ltje, even snel, op het toilet van de trap naar de hemel
Vertel?quote:
Dus Q gaat celibaat worden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Q trouwens al een Seks in Hotel Q verbod uitgevaardigd?
Arme Bartquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, met mijn tena lady![]()
Echt, als ik je zie, druk ik je tussen mijn tieten, oke, het zijn geen huppels, maar toch
Open wiiiiiiidequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zeg jij toch een herkenbare dingen vandaag
Odour Control?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk eens goed daarnaar
Oeh, can't wait
Echt?quote:
Ze hebben een voedselpakketje laten droppenquote:
Oh kan ook hoor, dan richt ik me wel op vrouwen of op bier of zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff, ik denk ik kan gewoon de hele boel de boel laten, ff niet scheren of trimmen of bleken of wassen... moet ik me nog druk gaan maken over hoe kleine angel eruit ziet! En ik WAS al nerveus!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt?
Dan hebben ze andere meegegeven
Elke camera in de buurt van Jensen is er één teveel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, hij is niet dik.
Er staan gewoon teveel camera's in de studio
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Wat aardigquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben een voedselpakketje laten droppen
Hij had wel een grappige column vandaag in de Spits.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Elke camera in de buurt van Jensen is er één teveel.
Jij ookquote:
Understatementquote:
Gelukkig voor Qquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q's slaapkamer hoort niet bij Hotel Q
met een pm naar Ang3l jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan ik me hier inschrijven voor de [Singles] gangbang?
Maar Tena Lady kan je helemaal niet etenquote:
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zoquote:
Bij elke peuk aan mij en Bart denkenquote:
Dat was een grapje erbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar Tena Lady kan je helemaal niet eten
Purrrrquote:
Inschrijven bij het Leger Des Huppels doet wonderenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zo
Ik snap het grapje nietquote:
Ga maar even liggen, zal ik je buikje kriebelenquote:
*Steekt meequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zo
Wel handig als ik weer zit te soppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar Tena Lady kan je helemaal niet eten
Huppelsoldaat wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inschrijven bij het Leger Des Huppels doet wonderen
Bij elk trekjequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij elke peuk aan mij en Bart denken
Of bewaren voor wanneer je WEL oud bent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel handig als ik weer zit te soppen
PURRRRR2quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga maar even liggen, zal ik je buikje kriebelen
Misschien kunnen wij als singles dan ook een pak aan Samzz gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel handig als ik weer zit te soppen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Tegen die zijn die dingen al lang vergaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of bewaren voor wanneer je WEL oud bent.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of bewaren voor wanneer je WEL oud bent.
Cursus volgen, laten zien dat je met een rietje en een rolletje flosdraad een week kan overleven, en je veterdiploma kunnen overhandigen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppelsoldaat wordenHoe werkt dat?
Gezien de TT kunnen er wel wat meer hier wat onder de riem gebruiken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zij gaat posten en pingen dat ze een oud wijf is dan kan ze het krijgen zoals ze het hebben wilquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het grapje nietzal wel weer aan mij liggen
Blonde Goden to the rescue ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inschrijven bij het Leger Des Huppels doet wonderen
Dan moet je verder zoeken.... hier zijn we allemaal single, staan we lange tijd droog, maar gaan nooit in op aanbiedingen van mede fokkers....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zei gangbang, niet bukkake.
En hij zegt:quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zei gangbang, niet bukkake.
Samzz redt het niet met 1 pakquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij als singles dan ook een pak aan Samzz geven
Ik weet het, duurt nog zeker een halve eeuw, maar als jij ze net zo goed conserveert als jij je body dan zien ze er dan nog steeds sprankelend uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat laatste heb ik niet dus nu kan ik geen Huppelsoldaat wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Cursus volgen, laten zien dat je met een rietje en een rolletje flosdraad een week kan overleven, en je veterdiploma kunnen overhandigen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zij gaat posten en pingen dat ze een oud wijf is dan kan ze het krijgen zoals ze het hebben wil
[ ] geschiktquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Cursus volgen, laten zien dat je met een rietje en een rolletje flosdraad een week kan overleven, en je veterdiploma kunnen overhandigen.
quote:
Als in die lampen? Weet niet waar jij dan kijkt hoor.... of je moet al snel iets duur vinden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |