zou dat ook zo zijn als de barman nu ineens makkelijk werd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Als mensen te makkelijk worden verlies ik interesse
Jetset!quote:
Nou de barman duurde 7 jaar... iemand mag wel hard to get zijn maar uiteeeeindelik wil ik toch een beloning he!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
zou dat ook zo zijn als de barman nu ineens makkelijk werd?
of is 21jarige gewoon niet leuk genoeg
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom gewoon naar de meet, en dan zien we wel wat er gebeurt...
Kijk eens goed daarnaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, met mijn tena lady![]()
Echt, als ik je zie, druk ik je tussen mijn tieten, oke, het zijn geen huppels, maar toch
Doe je volgende keer je ogen dicht,dan tel je die niet meequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou de barman duurde 7 jaar... iemand mag wel hard to get zijn maar uiteeeeindelik wil ik toch een beloning he!
De 21jarige heb ik pas 2x gezien.
Engeltje, zet je over je pleinvrees heen en kom gewoon!quote:
Vooral rode vruchten etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal maar geen asperges voor de meet eten dan
Ja, precies! Kom gewoon! Laggen manquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje, zet je over je pleinvrees heen en kom gewoon!
Ew. Dikke nicht.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus ik ben slechts een soort dorstlessertje? Een last call? Een als het niet anders kan?
NOU PROP 'M MAAR IN DE HEG DAN!!!!!!!!!!!! Meneer Froger!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |