Oestersquote:
Dus jij bent een vies meisje?quote:
Pff, ik denk ik kan gewoon de hele boel de boel laten, ff niet scheren of trimmen of bleken of wassen... moet ik me nog druk gaan maken over hoe kleine angel eruit ziet! En ik WAS al nerveus!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah come on Ang3ltje, even snel, op het toilet van de trap naar de hemel
Vertel?quote:
Dus Q gaat celibaat worden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Q trouwens al een Seks in Hotel Q verbod uitgevaardigd?
Arme Bartquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, met mijn tena lady![]()
Echt, als ik je zie, druk ik je tussen mijn tieten, oke, het zijn geen huppels, maar toch
Open wiiiiiiidequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zeg jij toch een herkenbare dingen vandaag
Odour Control?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk eens goed daarnaar
Oeh, can't wait
Echt?quote:
Ze hebben een voedselpakketje laten droppenquote:
Oh kan ook hoor, dan richt ik me wel op vrouwen of op bier of zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff, ik denk ik kan gewoon de hele boel de boel laten, ff niet scheren of trimmen of bleken of wassen... moet ik me nog druk gaan maken over hoe kleine angel eruit ziet! En ik WAS al nerveus!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt?
Dan hebben ze andere meegegeven
Elke camera in de buurt van Jensen is er één teveel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, hij is niet dik.
Er staan gewoon teveel camera's in de studio
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |