quote:
Wat aardigquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben een voedselpakketje laten droppen
Hij had wel een grappige column vandaag in de Spits.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Elke camera in de buurt van Jensen is er één teveel.
Jij ookquote:
Understatementquote:
Gelukkig voor Qquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q's slaapkamer hoort niet bij Hotel Q
met een pm naar Ang3l jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan ik me hier inschrijven voor de [Singles] gangbang?
Maar Tena Lady kan je helemaal niet etenquote:
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zoquote:
Bij elke peuk aan mij en Bart denkenquote:
Dat was een grapje erbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar Tena Lady kan je helemaal niet eten
Purrrrquote:
Inschrijven bij het Leger Des Huppels doet wonderenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zo
Ik snap het grapje nietquote:
Ga maar even liggen, zal ik je buikje kriebelenquote:
*Steekt meequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zo
Wel handig als ik weer zit te soppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar Tena Lady kan je helemaal niet eten
Huppelsoldaat wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inschrijven bij het Leger Des Huppels doet wonderen
Bij elk trekjequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij elke peuk aan mij en Bart denken
Of bewaren voor wanneer je WEL oud bent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel handig als ik weer zit te soppen
PURRRRR2quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga maar even liggen, zal ik je buikje kriebelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |