Misschien kunnen wij als singles dan ook een pak aan Samzz gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel handig als ik weer zit te soppen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zo
quote:
Tegen die zijn die dingen al lang vergaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of bewaren voor wanneer je WEL oud bent.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of bewaren voor wanneer je WEL oud bent.
Cursus volgen, laten zien dat je met een rietje en een rolletje flosdraad een week kan overleven, en je veterdiploma kunnen overhandigen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppelsoldaat wordenHoe werkt dat?
Gezien de TT kunnen er wel wat meer hier wat onder de riem gebruiken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van en die dame kon wel even een hart onder de riem gebruiken dacht ik zo
Als zij gaat posten en pingen dat ze een oud wijf is dan kan ze het krijgen zoals ze het hebben wilquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het grapje nietzal wel weer aan mij liggen
Blonde Goden to the rescue ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inschrijven bij het Leger Des Huppels doet wonderen
Dan moet je verder zoeken.... hier zijn we allemaal single, staan we lange tijd droog, maar gaan nooit in op aanbiedingen van mede fokkers....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zei gangbang, niet bukkake.
En hij zegt:quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zei gangbang, niet bukkake.
Samzz redt het niet met 1 pakquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij als singles dan ook een pak aan Samzz geven
Ik weet het, duurt nog zeker een halve eeuw, maar als jij ze net zo goed conserveert als jij je body dan zien ze er dan nog steeds sprankelend uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat laatste heb ik niet dus nu kan ik geen Huppelsoldaat wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Cursus volgen, laten zien dat je met een rietje en een rolletje flosdraad een week kan overleven, en je veterdiploma kunnen overhandigen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zij gaat posten en pingen dat ze een oud wijf is dan kan ze het krijgen zoals ze het hebben wil
[ ] geschiktquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Cursus volgen, laten zien dat je met een rietje en een rolletje flosdraad een week kan overleven, en je veterdiploma kunnen overhandigen.
quote:
Als in die lampen? Weet niet waar jij dan kijkt hoor.... of je moet al snel iets duur vinden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |