abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89477184
Zojuist heb ik een alleenstaande bijstandsmoeder erg blij mogen maken met een tas vol cadeautjes, snoepgoed en een mama-verwenpakket. Meerdere fok!kers hebben een bijdrage gedaan. Als dat gezin geen leuke Sinterklaas heeft _O_

Omdat er echt heel lief en gul gegeven is, vond ik het op zijn plaats om de betrokken mensen te bedanken O+
Bedankt:
Wouzziej: voor het geven van een nog vrijwel splinternieuwe MP3-speler O+ _O_ (de moeder wist bijna niet wat ze moest zeggen, toen ik vertelde dat je die had opgestuurd!)
Suikertaartje: voor het grootste deel van het mama-verwenpakket en de verf-, knutsel- en speeldingetjes O+
En de Sinterklaas-vierende KSC-ers: doordat er wat dingen over waren van de meet heeft het gezin lekkere dingen O+
En alle andere lieve mensen uit dit topic: Kinderspeelgoed om weg te geven.. die zomaar belangenloos dingen hebben aangeboden voor de kerst of zomaar O+

Ik vind het zelf super gaaf om te zien dat zulke lieve mensen nog bestaan, dus bedankt allemaal! _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Marijkezwolle op 03-12-2010 15:57:34 ]
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:06:08 #2
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_89477387
Tof dat je dit allemaal hebt weten te verzamelen _O_
Oftewel, ook een enorm bedankje voor jou O+ _O_ .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:06:55 #3
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_89477418
Wat kunnen Fok!-ers toch liev zijn! O+
Prachtig subforum, dit _O_
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_89477456
Hartstikke mooi gedaan _O_
pi_89477533
Hee :? -O- en waarom weet ik hier niks van... :{
Als er nou weer een ronde komt met zoiets,pm mij dan even want ik wil dan ook wel meedoen. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:11:29 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_89477628
FOK!kers do have souls! _O_
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:35:30 #7
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89478742
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef rubje het volgende:
Hee :? -O- en waarom weet ik hier niks van... :{
Als er nou weer een ronde komt met zoiets,pm mij dan even want ik wil dan ook wel meedoen. :Y
ooh maar je mag nog gewoon doneren in het topic hoor! Dr is nog een gezin in Erica dat hulp kan gebruiken volgens mij!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89479003
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:35 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

ooh maar je mag nog gewoon doneren in het topic hoor! Dr is nog een gezin in Erica dat hulp kan gebruiken volgens mij!
Dat gezin heeft inmiddels van mij een pakket gehad vandaag. Maar dat topic is gisteren op slot gedaan met als reden dat FHF voor Fokkers onderling is (zie laatste post in het topic).
Ik heb inmiddels ook al even om opheldering gevraagd, over waar precies de grens ligt. :)

[gez] kerst/voedselpakket voor gezin in Erica
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_89479249
Doen jullie dit nou omdat jullie graag spullen weggeven, en daar mensen blij meemaken? Of geven jullie spullen weg om daarmee je eigen behoefte te bevredigen, en zo aan alle mensen te laten zien hoe goed je wel niet bent?

Ga jezelf niet ophemelen als je iets weggeeft door bedanktopics te maken waarin iedereen kan zien hoe goed een persoon wel niet is. Geef dan niets weg.
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:49:34 #10
242204 YskaFredriksson
pi_89479375
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Aalbers het volgende:
Doen jullie dit nou omdat jullie graag spullen weggeven, en daar mensen blij meemaken? Of geven jullie spullen weg om daarmee je eigen behoefte te bevredigen, en zo aan alle mensen te laten zien hoe goed je wel niet bent?

Ga jezelf niet ophemelen als je iets weggeeft door bedanktopics te maken waarin iedereen kan zien hoe goed een persoon wel niet is. Geef dan niets weg.
Als je alleen maar negatief kan zeveren ga dan aub naar KLB. Marijkezwolle heeft hulp gehad van een behoorlijk aantal fokkers, daarom is dit topic er. Anders waren er al veel meer topics geweest denk je ook niet. En ik doe het niet voor mezelf, ik doe het om een ander gelukkig te maken.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89479398
quote:

Misschien zijn de ontvangers wel ontzettend blij en willen ze dolgraag een bedankje plaatsen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:51:43 #12
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89479465
quote:

Ik bedank mezelf niet, ik bedank andere mensen die belangeloos een vreemde spullen geven (de persoon die het betrof ken ik dus wel, en dat maakt het anders) die die heel hard kan gebruiken. En als je werkelijk vindt dat daar geen positieve aandacht naartoe mag, dan mag je jezelf denk ik afvragen waarom je die houding aanneemt? Er is al genoeg kilheid en onvriendelijkheid, en ik vind het echt waar fantastisch dat mensen zich toch nog belangeloos willen inzetten voor anderen. Ik had werkelijk waar niet verwacht dat mensen zo gul zouden zijn! O+

Kortom: open er een KLBtopic over, maar blijf hier lekker weg :)
pi_89479476
En ik heb een heel lijstje mensen die ik voor de rest van mijn leven dankbaar ben...
Mensen die zomaar spullen geven, die ervoor het hele land doorrijden, die gewoon even je verhaal aan willen horen, die je mee willen helpen aan anderen te denken enz....

:*
pi_89479640
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik bedank mezelf niet, ik bedank andere mensen die belangeloos een vreemde spullen geven (de persoon die het betrof ken ik dus wel, en dat maakt het anders) die die heel hard kan gebruiken. En als je werkelijk vindt dat daar geen positieve aandacht naartoe mag, dan mag je jezelf denk ik afvragen waarom je die houding aanneemt? Er is al genoeg kilheid en onvriendelijkheid, en ik vind het echt waar fantastisch dat mensen zich toch nog belangeloos willen inzetten voor anderen. Ik had werkelijk waar niet verwacht dat mensen zo gul zouden zijn! O+

Kortom: open er een KLBtopic over, maar blijf hier lekker weg :)
Je bedankt jezelf wel min of meer
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meerdere fok!kers, waaronder ikzelf hebben een bijdrage gedaan.
Waar het mij om gaat is dat mensen dingen niet belangeloos weggeven. Als je dat doet, en dat zeg je, dan hoef je dus ook geen (verkapt) topic aan te maken dat jezelf ook dingen weggeeft. Dan gaat het je niet om de aandacht dat mensen je goed vinden. En in dit topic komt bij mij naar voren dat mensen willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn door aan anderen te vertellen wat ze weggeven. Dan geef je niet belangeloos, geef dan dus ook niet.
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:56:52 #15
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89479731
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:55 schreef Aalbers het volgende:

[..]

[..]

Waar het mij om gaat is dat mensen dingen niet belangeloos weggeven. Als je dat doet, en dat zeg je, dan hoef je dus ook geen (verkapt) topic aan te maken dat jezelf ook dingen weggeeft. Dan gaat het je niet om de aandacht dat mensen je goed vinden. En in dit topic komt bij mij naar voren dat mensen willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn door aan anderen te vertellen wat ze weggeven. Dan geef je niet belangeloos, geef dan dus ook niet.
Jammer dat je dat ene zinnetje dan zo interpreteert, want daar gaat het dus echt niet om. Maar ik denk echt dat dat dus meer over jou dan over mij zegt :)
Maar speciaal voor zeikerds zoals jij heb ik het verwijderd hoor :') Kun je dan nu gewoon weer weggaan? :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:58:31 #16
242204 YskaFredriksson
pi_89479805
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:55 schreef Aalbers het volgende:

[..]

[..]

Bleuhh ik vind het leuk om te zien wat het uiteindelijk resultaat was, wat ze hebben langs gebracht. Dat vind ik leuk en ik ben volgens mij niet de enige die het leuk vind om naar het resultaat te kijken. En dat is niet omdat ik dan warm van binnen word omdat ik mezelf zo fantastisch vind nee ik word warm van binnen omdat ik gelukkig mensen zien. Mensen waarbij de last om hun schouders net even een klein beetje lichter worden.

Maar jij ziet dat blijkbaar niet dus misschien is het handig om voor jezelf dan de conclusie te trekken dat dit niet jouw ding is en dat je beter gewoon terug kan gaan naar je eigen leven?
pi_89479848
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Jammer dat je dat ene zinnetje dan zo interpreteert, want daar gaat het dus echt niet om. Maar ik denk echt dat dat dus meer over jou dan over mij zegt :)
Maar speciaal voor zeikerds zoals jij heb ik het verwijderd hoor :') Kun je dan nu gewoon weer weggaan? :)
Dan interpreteer jij weer dingen van mij verkeerd. Maar wat ik bedoel is dat mensen, en dat is de mens ook, gewaardeerd willen worden, en niet zomaar dingen voor niets doen. Dat zinnetje is volgens jou misschien een onbewust zinnetje, maar het zegt genoeg.
pi_89479973
En waarom praten jullie over liefdadigheid voor de mens, iets weggeven, mensen gelukkig maken enzovoort... Maar in hetzelfde bericht gaan jullie ook nog eens enorme conclusies trekken waarbij een persoon een slechte houding aanneemt, en terug moet naar zijn eigen leven.. Lekker cru
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:50:54 #19
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_89482268
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:01 schreef Aalbers het volgende:
En waarom praten jullie over liefdadigheid voor de mens, iets weggeven, mensen gelukkig maken enzovoort... Maar in hetzelfde bericht gaan jullie ook nog eens enorme conclusies trekken waarbij een persoon een slechte houding aanneemt, en terug moet naar zijn eigen leven.. Lekker cru
Schopje F&L met TT: Bestaat altruïsme?

Kan nog best een interessant topic worden. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:52:37 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89482365
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef Aalbers het volgende:
Dan interpreteer jij weer dingen van mij verkeerd. Maar wat ik bedoel is dat mensen, en dat is de mens ook, gewaardeerd willen worden, en niet zomaar dingen voor niets doen. Dat zinnetje is volgens jou misschien een onbewust zinnetje, maar het zegt genoeg.
En toch he... heb je het niet helemaal bij het rechte eind. Ik zei vanmiddag nog tegen een collega dat ik er maar druk mee was (omdat hij vroeg waar ik toch zo druk mee was) en dat ik het helemaal geweldig vind, maar het allerliefste dit soort dingen zou doen zonder dat iemand weet dat ik er iets mee te maken heb. Dat is vrij lastig als je toevallig degene bent die in de gelegenheid is iets af te geven bij een ander, of als je degene bent die de PM-box doet, maar los daarvan: ik ben net zo gelukkig met wat ik doe als ik daarvoor van anderen geen waardering krijg.

In de kern heb je gelijk; waardering is voor ieder mens belangrijk. Ook voor mij. Maar die behoefte heb ik meer in mijn werk, binnen de familie en vriendenkring. Daar krijg ik blijkbaar genoeg, want ik ben niet op zoek naar meerdere bronnen :D

Maar goed, los daarvan: lekker belangrijk man. Laat ons met z'n allen lekker genieten van wat er blijkbaar mogelijk is met elkaar O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:55:24 #21
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_89496312
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:01 schreef Aalbers het volgende:
Je mag ook best kappen met dat gezeik.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_89505915
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat gezin heeft inmiddels van mij een pakket gehad vandaag. Maar dat topic is gisteren op slot gedaan met als reden dat FHF voor Fokkers onderling is (zie laatste post in het topic).
Ik heb inmiddels ook al even om opheldering gevraagd, over waar precies de grens ligt. :)

[gez] kerst/voedselpakket voor gezin in Erica
Ja, voor diegene die nog iets hebben, je mag mij PM-en aangezien er geen topic gemaakt mag worden :), dus als je het leest en je hebt wat mag je mij PM-en :)
pi_89508945
De juiste woorden voor gisteravond komen maar niet uitgetiept.... ElisaB die aan de deur stond met een stapel kadootjes en een enorme tas vol lekkers, die ze gewoon even langs kwam brengen...En meteen aangevallen werd door een stel mannetjes die normaal eerst een eeuw de kat uit de boom kijken... :D

YskaFredriksson, die zei dat ze een PAAR kadootjes had voor de kids.....

Wacht maar op de foto's! O+
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:52:40 #24
33954 ElisaB
pi_89511704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 08:48 schreef vamperotica het volgende:
De juiste woorden voor gisteravond komen maar niet uitgetiept.... ElisaB die aan de deur stond met een stapel kadootjes en een enorme tas vol lekkers, die ze gewoon even langs kwam brengen...En meteen aangevallen werd door een stel mannetjes die normaal eerst een eeuw de kat uit de boom kijken... :D

YskaFredriksson, die zei dat ze een PAAR kadootjes had voor de kids.....

Wacht maar op de foto's! O+
Ik heb echt een vreemde uitwerking op kinderen; the story of my life :D
pi_89512389
Ben benieuwd naar de foto's :)
pi_89515964
ik ben blij dat de mp3 speler goed terecht komt!

binnenkort mn kasten hier uitmesten en alles aanbieden hierzo!
pi_89566517
ik heb een berg foto's! :D
Ik ga zze even uitzoeken....

Het was geweldig!! O+

Lieverds die dit mogelijk hebben gemaakt heel, heel, heel hartelijk bedankt! :* O+ :*
pi_89566626
cool :D
benieuwd naar de foto's O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89568742
Ok...Uhm..Het zijn er echt heul veul!! :D
Ik wil er best een paar hier neerzetten, maar allemaal lijkt me een beetje té...Maar ik wil ze wel graag ( al dan niet tijdelijk) voor den fokkers ergens neerzetten, waar ze te bekijken zijn...maar waar?? Mijn album heb ik wel eens van gehoord.. Nog meer van dat soort mogelijkheden?
  zondag 5 december 2010 @ 22:37:03 #30
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89568801
www.photobucket.com gebruik ik altijd, vind ik erg fijn! :Y
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 5 december 2010 @ 22:37:04 #31
33954 ElisaB
pi_89568802
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Uhm..Het zijn er echt heul veul!! :D
Ik wil er best een paar hier neerzetten, maar allemaal lijkt me een beetje té...Maar ik wil ze wel graag ( al dan niet tijdelijk) voor den fokkers ergens neerzetten, waar ze te bekijken zijn...maar waar?? Mijn album heb ik wel eens van gehoord.. Nog meer van dat soort mogelijkheden?
www.photobucket.com zou een aardige zijn :)

Wat zij ^^ zegt }:| dus :{w

;)

:*
pi_89569753
En dan maak ik 'm gewoon openbaar of geef ik in n pm inlognaam en ww?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 22:58:03 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89569846
openbaar maken of hier gewoon de [img] codes plakken ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89570029
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:58 schreef DJMO het volgende:
openbaar maken of hier gewoon de [img] codes plakken ;)
Openbaar maken dus... anders slaat Fok op hol denk ik hahah
  zondag 5 december 2010 @ 23:11:33 #35
33954 ElisaB
pi_89570494
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Openbaar maken dus... anders slaat Fok op hol denk ik hahah
Niet vergeten een linkje te posten dan, want anders zien we nog niets :D
pi_89570527
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Niet vergeten een linkje te posten dan, want anders zien we nog niets :D
}:|
  zondag 5 december 2010 @ 23:25:20 #37
33954 ElisaB
pi_89571101
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef vamperotica het volgende:
}:|
Als je klaar bent met boos kijken, ga je het dan nog posten :D
pi_89571211
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als je klaar bent met boos kijken, ga je het dan nog posten :D
Photobucket is nog bezig, zit nu op 57% t zijn ong. 200 foto's....Of zal ik ze toch even hier neerzetten? O-)
  zondag 5 december 2010 @ 23:28:40 #39
33954 ElisaB
pi_89571270
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef vamperotica het volgende:
Photobucket is nog bezig, zit nu op 57% t zijn ong. 200 foto's....Of zal ik ze toch even hier neerzetten? O-)
Welja, doe eens gek; kan jou het schelen _O-

Ik wacht nog even geduldig af O-)
pi_89572810
  maandag 6 december 2010 @ 00:05:44 #41
33954 ElisaB
pi_89572977
HIj werkt :Y

^O^

Ben ff kijken :W
  maandag 6 december 2010 @ 00:06:14 #42
33954 ElisaB
pi_89573000
Tot over een uurtje of twee :')
pi_89573102
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
HIj werkt :Y

^O^

Ben ff kijken :W
*O*

Ze staan niet helemaal op volgorde

En volgens mij heeft er 1 iemand een tong die te groot is :D
  maandag 6 december 2010 @ 00:19:55 #44
33954 ElisaB
pi_89573458
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:08 schreef vamperotica het volgende:
*O*

Ze staan niet helemaal op volgorde

En volgens mij heeft er 1 iemand een tong die te groot is :D
Ik zag 'm ook _O-

Super O+ _!!
  maandag 6 december 2010 @ 00:23:51 #45
242204 YskaFredriksson
pi_89573579
Kippenvel momentje :D Je hebt helemaal gelijk met het samen spelen! Zie dat het ik een hele goede beslissing heb gemaakt. Vooral leuk om dat verbaasde gezicht van je oudste zoon te zien. Krijg ik OOK een cadeautje .. ghehe dacht je dat ik jou ging vergeten :p
Maar al kids zijn om op te eten!
pi_89574114
ik zal dit echt nooit, nooit , nooit vergeten... Die koppies... vertelde net ook al in ene pm dat de foto's maar een fractie van de werkelijkheid laten zien....

En die viezige mondjes , die komen van het snoepen en de heerlijke chocomel....
Lieve mammaElisaB....... :*
  maandag 6 december 2010 @ 00:44:02 #47
33954 ElisaB
pi_89574215
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:40 schreef vamperotica het volgende:
ik zal dit echt nooit, nooit , nooit vergeten... Die koppies... vertelde net ook al in ene pm dat de foto's maar een fractie van de werkelijkheid laten zien....

En die viezige mondjes , die komen van het snoepen en de heerlijke chocomel....
Lieve mammaElisaB....... :*
Ik dacht al dat ik paprikachips zag. Kleurt wel goed bij het oranje shirtje :D

Het is jullie van harte gegund. Ik heb mams één foto doorgestuurd. Die gaat genieten morgenochtend ;)
pi_89576035
Goede actie O+
pi_89606171
Wat leuk Vamp O+ al die foto's..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 6 december 2010 @ 22:27:00 #50
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89611304
Ow wat heerlijk vamp! Ik zit hier echt te genieten van je mooie kinders! O+ Wat een heerlijke blije snoetjes!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')