ooh maar je mag nog gewoon doneren in het topic hoor! Dr is nog een gezin in Erica dat hulp kan gebruiken volgens mij!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef rubje het volgende:
Hee![]()
en waarom weet ik hier niks van...
![]()
Als er nou weer een ronde komt met zoiets,pm mij dan even want ik wil dan ook wel meedoen.
Dat gezin heeft inmiddels van mij een pakket gehad vandaag. Maar dat topic is gisteren op slot gedaan met als reden dat FHF voor Fokkers onderling is (zie laatste post in het topic).quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ooh maar je mag nog gewoon doneren in het topic hoor! Dr is nog een gezin in Erica dat hulp kan gebruiken volgens mij!
Als je alleen maar negatief kan zeveren ga dan aub naar KLB. Marijkezwolle heeft hulp gehad van een behoorlijk aantal fokkers, daarom is dit topic er. Anders waren er al veel meer topics geweest denk je ook niet. En ik doe het niet voor mezelf, ik doe het om een ander gelukkig te maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Aalbers het volgende:
Doen jullie dit nou omdat jullie graag spullen weggeven, en daar mensen blij meemaken? Of geven jullie spullen weg om daarmee je eigen behoefte te bevredigen, en zo aan alle mensen te laten zien hoe goed je wel niet bent?
Ga jezelf niet ophemelen als je iets weggeeft door bedanktopics te maken waarin iedereen kan zien hoe goed een persoon wel niet is. Geef dan niets weg.
Misschien zijn de ontvangers wel ontzettend blij en willen ze dolgraag een bedankje plaatsen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Aalbers het volgende:
Doen jullie dit nou omdat jullie graag spullen weggeven, en daar mensen blij meemaken? Of geven jullie spullen weg om daarmee je eigen behoefte te bevredigen, en zo aan alle mensen te laten zien hoe goed je wel niet bent?
Ga jezelf niet ophemelen als je iets weggeeft door bedanktopics te maken waarin iedereen kan zien hoe goed een persoon wel niet is. Geef dan niets weg.
Ik bedank mezelf niet, ik bedank andere mensen die belangeloos een vreemde spullen geven (de persoon die het betrof ken ik dus wel, en dat maakt het anders) die die heel hard kan gebruiken. En als je werkelijk vindt dat daar geen positieve aandacht naartoe mag, dan mag je jezelf denk ik afvragen waarom je die houding aanneemt? Er is al genoeg kilheid en onvriendelijkheid, en ik vind het echt waar fantastisch dat mensen zich toch nog belangeloos willen inzetten voor anderen. Ik had werkelijk waar niet verwacht dat mensen zo gul zouden zijn!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Aalbers het volgende:
Je bedankt jezelf wel min of meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedank mezelf niet, ik bedank andere mensen die belangeloos een vreemde spullen geven (de persoon die het betrof ken ik dus wel, en dat maakt het anders) die die heel hard kan gebruiken. En als je werkelijk vindt dat daar geen positieve aandacht naartoe mag, dan mag je jezelf denk ik afvragen waarom je die houding aanneemt? Er is al genoeg kilheid en onvriendelijkheid, en ik vind het echt waar fantastisch dat mensen zich toch nog belangeloos willen inzetten voor anderen. Ik had werkelijk waar niet verwacht dat mensen zo gul zouden zijn!
Kortom: open er een KLBtopic over, maar blijf hier lekker weg
Waar het mij om gaat is dat mensen dingen niet belangeloos weggeven. Als je dat doet, en dat zeg je, dan hoef je dus ook geen (verkapt) topic aan te maken dat jezelf ook dingen weggeeft. Dan gaat het je niet om de aandacht dat mensen je goed vinden. En in dit topic komt bij mij naar voren dat mensen willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn door aan anderen te vertellen wat ze weggeven. Dan geef je niet belangeloos, geef dan dus ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meerdere fok!kers, waaronder ikzelf hebben een bijdrage gedaan.
Jammer dat je dat ene zinnetje dan zo interpreteert, want daar gaat het dus echt niet om. Maar ik denk echt dat dat dus meer over jou dan over mij zegtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:55 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Je bedankt jezelf wel min of meer
[..]
Waar het mij om gaat is dat mensen dingen niet belangeloos weggeven. Als je dat doet, en dat zeg je, dan hoef je dus ook geen (verkapt) topic aan te maken dat jezelf ook dingen weggeeft. Dan gaat het je niet om de aandacht dat mensen je goed vinden. En in dit topic komt bij mij naar voren dat mensen willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn door aan anderen te vertellen wat ze weggeven. Dan geef je niet belangeloos, geef dan dus ook niet.
Bleuhh ik vind het leuk om te zien wat het uiteindelijk resultaat was, wat ze hebben langs gebracht. Dat vind ik leuk en ik ben volgens mij niet de enige die het leuk vind om naar het resultaat te kijken. En dat is niet omdat ik dan warm van binnen word omdat ik mezelf zo fantastisch vind nee ik word warm van binnen omdat ik gelukkig mensen zien. Mensen waarbij de last om hun schouders net even een klein beetje lichter worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:55 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Je bedankt jezelf wel min of meer
[..]
Waar het mij om gaat is dat mensen dingen niet belangeloos weggeven. Als je dat doet, en dat zeg je, dan hoef je dus ook geen (verkapt) topic aan te maken dat jezelf ook dingen weggeeft. Dan gaat het je niet om de aandacht dat mensen je goed vinden. En in dit topic komt bij mij naar voren dat mensen willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn door aan anderen te vertellen wat ze weggeven. Dan geef je niet belangeloos, geef dan dus ook niet.
Dan interpreteer jij weer dingen van mij verkeerd. Maar wat ik bedoel is dat mensen, en dat is de mens ook, gewaardeerd willen worden, en niet zomaar dingen voor niets doen. Dat zinnetje is volgens jou misschien een onbewust zinnetje, maar het zegt genoeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer dat je dat ene zinnetje dan zo interpreteert, want daar gaat het dus echt niet om. Maar ik denk echt dat dat dus meer over jou dan over mij zegt
Maar speciaal voor zeikerds zoals jij heb ik het verwijderd hoorKun je dan nu gewoon weer weggaan?
Schopje F&L met TT: Bestaat altruïsme?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:01 schreef Aalbers het volgende:
En waarom praten jullie over liefdadigheid voor de mens, iets weggeven, mensen gelukkig maken enzovoort... Maar in hetzelfde bericht gaan jullie ook nog eens enorme conclusies trekken waarbij een persoon een slechte houding aanneemt, en terug moet naar zijn eigen leven.. Lekker cru
En toch he... heb je het niet helemaal bij het rechte eind. Ik zei vanmiddag nog tegen een collega dat ik er maar druk mee was (omdat hij vroeg waar ik toch zo druk mee was) en dat ik het helemaal geweldig vind, maar het allerliefste dit soort dingen zou doen zonder dat iemand weet dat ik er iets mee te maken heb. Dat is vrij lastig als je toevallig degene bent die in de gelegenheid is iets af te geven bij een ander, of als je degene bent die de PM-box doet, maar los daarvan: ik ben net zo gelukkig met wat ik doe als ik daarvoor van anderen geen waardering krijg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef Aalbers het volgende:
Dan interpreteer jij weer dingen van mij verkeerd. Maar wat ik bedoel is dat mensen, en dat is de mens ook, gewaardeerd willen worden, en niet zomaar dingen voor niets doen. Dat zinnetje is volgens jou misschien een onbewust zinnetje, maar het zegt genoeg.
Je mag ook best kappen met dat gezeik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:01 schreef Aalbers het volgende:
En waarom praten jullie over liefdadigheid voor de mens, iets weggeven, mensen gelukkig maken enzovoort... Maar in hetzelfde bericht gaan jullie ook nog eens enorme conclusies trekken waarbij een persoon een slechte houding aanneemt, en terug moet naar zijn eigen leven.. Lekker cru
Ja, voor diegene die nog iets hebben, je mag mij PM-en aangezien er geen topic gemaakt mag wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat gezin heeft inmiddels van mij een pakket gehad vandaag. Maar dat topic is gisteren op slot gedaan met als reden dat FHF voor Fokkers onderling is (zie laatste post in het topic).
Ik heb inmiddels ook al even om opheldering gevraagd, over waar precies de grens ligt.![]()
[gez] kerst/voedselpakket voor gezin in Erica
Ik heb echt een vreemde uitwerking op kinderen; the story of my lifequote:Op zaterdag 4 december 2010 08:48 schreef vamperotica het volgende:
De juiste woorden voor gisteravond komen maar niet uitgetiept.... ElisaB die aan de deur stond met een stapel kadootjes en een enorme tas vol lekkers, die ze gewoon even langs kwam brengen...En meteen aangevallen werd door een stel mannetjes die normaal eerst een eeuw de kat uit de boom kijken...![]()
YskaFredriksson, die zei dat ze een PAAR kadootjes had voor de kids.....
Wacht maar op de foto's!
www.photobucket.com zou een aardige zijnquote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Uhm..Het zijn er echt heul veul!!![]()
Ik wil er best een paar hier neerzetten, maar allemaal lijkt me een beetje té...Maar ik wil ze wel graag ( al dan niet tijdelijk) voor den fokkers ergens neerzetten, waar ze te bekijken zijn...maar waar?? Mijn album heb ik wel eens van gehoord.. Nog meer van dat soort mogelijkheden?
Openbaar maken dus... anders slaat Fok op hol denk ik hahahquote:Op zondag 5 december 2010 22:58 schreef DJMO het volgende:
openbaar maken of hier gewoon de [img] codes plakken
Niet vergeten een linkje te posten dan, want anders zien we nog nietsquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Openbaar maken dus... anders slaat Fok op hol denk ik hahah
quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet vergeten een linkje te posten dan, want anders zien we nog niets
Als je klaar bent met boos kijken, ga je het dan nog postenquote:
Photobucket is nog bezig, zit nu op 57% t zijn ong. 200 foto's....Of zal ik ze toch even hier neerzetten?quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je klaar bent met boos kijken, ga je het dan nog posten
Welja, doe eens gek; kan jou het schelenquote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef vamperotica het volgende:
Photobucket is nog bezig, zit nu op 57% t zijn ong. 200 foto's....Of zal ik ze toch even hier neerzetten?
quote:
Ik zag 'm ookquote:Op maandag 6 december 2010 00:08 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Ze staan niet helemaal op volgorde
En volgens mij heeft er 1 iemand een tong die te groot is
Ik dacht al dat ik paprikachips zag. Kleurt wel goed bij het oranje shirtjequote:Op maandag 6 december 2010 00:40 schreef vamperotica het volgende:
ik zal dit echt nooit, nooit , nooit vergeten... Die koppies... vertelde net ook al in ene pm dat de foto's maar een fractie van de werkelijkheid laten zien....
En die viezige mondjes , die komen van het snoepen en de heerlijke chocomel....
Lieve mammaElisaB.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |