Wil wel ondersteunen met wat financiële bijdrage.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef Felixa het volgende:
Ja hoor, dat wil ik wel doen!
PM me maar het adres en wat er zoal nodig is of juist niet.
geld nemen ze natuurlijk uit schaamte niet aan, maar cadeaubonnen zijn ze erg gelukkig mee, dus als iemand wat heeft liggen mag het er ook heenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Wil wel ondersteunen met wat financiële bijdrage.
Ik ga er niet over, vroeg het me alleen af.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef piepkuiken21 het volgende:
o als dat niet mag dan mijn excuses, ik werd gewoon een beetje enthousiast van alle hulp
dat zou zeker welkom zijn, ik heb ze een mail gestuurdquote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Logician het volgende:
Ik heb 3 jongens van 7,8 en 14jr, en gooi bijna nooit iets weg.
Heb de zolder vol ongebruikt speelgoed staan. Ik kan vrijdagmiddag met ze de zolder eens opgaan en ze het verhaal vertellen en dan dingen laten uitzoeken. Ik heb schoenen v.a mt 26 t/m 42 voor jongens, winterjassen/kleding noem maar op.
Ze nemen wel voedsel en kadobonnen aan maar geen geld uit schaamte?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
geld nemen ze natuurlijk uit schaamte niet aan, maar cadeaubonnen zijn ze erg gelukkig mee, dus als iemand wat heeft liggen mag het er ook heen
Vind jij dat of vinden zij dat? Ik zie zelf namelijk geen verschil.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef piepkuiken21 het volgende:
fysiek geld is heel wat anders dan waardebonnen (gevoelsmatig)
Zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
geld nemen ze natuurlijk uit schaamte niet aan, maar cadeaubonnen zijn ze erg gelukkig mee, dus als iemand wat heeft liggen mag het er ook heen
Dat zou zeker tof zijn! Wellicht kun je Logician helpen, die schijnt een zolder vol te hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietIk wil eventueel wel Felixa wat financieel bijdragen als zij er dan een mooi pakket van maakt
Dank je! Maar dat is niet echt nodig hoor, ik ben alleen dus heb deze maand geen extra uitgaven wat betreft Sinterklaas of kerst. En sowieso kan ik best wel wat missen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietIk wil eventueel wel Felixa wat financieel bijdragen als zij er dan een mooi pakket van maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Felixa het volgende:
Ik heb de supermarkt geplunderd en morgen gaat het pakket naar de familie toe.
Dit zit er allemaal in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Felixa het volgende:
Ik heb de supermarkt geplunderd en morgen gaat het pakket naar de familie toe.
Dit zit er allemaal in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PRACHTIG! Hier kunnen ze wel een paar dagen van ontbijten, lunchen, snacken, avondeten en genieten van een wijntje. Ga je het zelf brengen?
Nee, als het goed is, komt een collega van mij daar morgen in de buurt en als dat niet lukt dan stuur ik het met TNT.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
![]()
![]()
PRACHTIG! Hier kunnen ze wel een paar dagen van ontbijten, lunchen, snacken, avondeten en genieten van een wijntje. Ga je het zelf brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |