abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89379817
Viavia ken ik een gezin in Emmen, geregeld stuur ik al het een en ander op maar het zou leuk zijn als ze iets extra's krijgen.
Het gezin bestaat uit vader, moeder, dochter (16 of 17) zoon van 12 en zoon van 5 of 6. De oudste 2 zijn in het verleden mishandeld en misbruikt en hebben daar erg onder te lijden, helaas is dat niet alles want de dochter heeft borderline achtige verschijnselen (woont niet meer thuis) en de oudste zoon heeft PDD-nos (en nog wat complexen) en woont niet meer thuis daardoor, helaas is dat voor het gezin zo'n 100km verder op en kunnen ze maar 1 of 2x per maand langsgaan om hun zoon op te zoeken. Daarnaast moeten ze ook vaak naar onderzoeken in de buurt.
Nu mankeert de jongste helemaal niets maar komt vaak aandacht tekort omdat de andere 2 zoveel zorg nodig hebben.
Het gezin komt van 2 bijstandsuitkering (ouders kunnen niet werken ivm ziekte) niet helemaal rond doordat ze zoveel moeten rijden om hun zoon op te zoeken (dichterbij is geen optie). Daardoor zitten ze bij de voedselbank, helaas is de voedselbank van Emmen niet zo goed ondersteund door de omgeving en krijgen ze hooguit 2 broden per week en nog wat onbruikbare dingen. Vorig jaar rond kerst hebben ze alleen 2 pakken worstenbroodjes gekregen.
Al met al een zielig verhaaltje maar wie voelt zich geroepen om een voedselpakket te maken voor deze mensen en het op te sturen/langs brengen?
pi_89380324
Ja hoor, dat wil ik wel doen!
PM me maar het adres en wat er zoal nodig is of juist niet.
:)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_89380512
Jeetje wat een verhaal...

Welke maat kleding heeft die jongste, ik heb nl vuilniszakken vol mooi spul op zolder staan.
En ook nog veel speelgoed over, of gaat het hier puur om voedsel?
pi_89380572
ga ik allemaal navragen voor je. Speelgoed is zeker welkom (voor de jongens)
pi_89380784
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef Felixa het volgende:
Ja hoor, dat wil ik wel doen!
PM me maar het adres en wat er zoal nodig is of juist niet.
:)
Wil wel ondersteunen met wat financiële bijdrage.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:42:56 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89380853
Maar dit zijn geen FOK!kers toch? Valt dat niet in dezelfde categorie als dat 2 jarig meisje?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89380890
o als dat niet mag dan mijn excuses :), ik werd gewoon een beetje enthousiast van alle hulp
pi_89380904
Ik heb 3 jongens van 7,8 en 14jr, en gooi bijna nooit iets weg. :@
Heb de zolder vol ongebruikt speelgoed staan. Ik kan vrijdagmiddag met ze de zolder eens opgaan en ze het verhaal vertellen en dan dingen laten uitzoeken. Ik heb schoenen v.a mt 26 t/m 42 voor jongens, winterjassen/kleding noem maar op.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 12:45:05 ]
pi_89380940
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Wil wel ondersteunen met wat financiële bijdrage.
geld nemen ze natuurlijk uit schaamte niet aan, maar cadeaubonnen zijn ze erg gelukkig mee, dus als iemand wat heeft liggen mag het er ook heen
  woensdag 1 december 2010 @ 12:45:39 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89380961
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef piepkuiken21 het volgende:
o als dat niet mag dan mijn excuses :), ik werd gewoon een beetje enthousiast van alle hulp
Ik ga er niet over, vroeg het me alleen af.
pi_89380969
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Logician het volgende:
Ik heb 3 jongens van 7,8 en 14jr, en gooi bijna nooit iets weg. :@
Heb de zolder vol ongebruikt speelgoed staan. Ik kan vrijdagmiddag met ze de zolder eens opgaan en ze het verhaal vertellen en dan dingen laten uitzoeken. Ik heb schoenen v.a mt 26 t/m 42 voor jongens, winterjassen/kleding noem maar op.
dat zou zeker welkom zijn, ik heb ze een mail gestuurd
  woensdag 1 december 2010 @ 12:46:08 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89380984
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

geld nemen ze natuurlijk uit schaamte niet aan, maar cadeaubonnen zijn ze erg gelukkig mee, dus als iemand wat heeft liggen mag het er ook heen
Ze nemen wel voedsel en kadobonnen aan maar geen geld uit schaamte? :|W
pi_89381086
fysiek geld is heel wat anders dan waardebonnen (gevoelsmatig)
  woensdag 1 december 2010 @ 12:50:25 #14
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89381136
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef piepkuiken21 het volgende:
fysiek geld is heel wat anders dan waardebonnen (gevoelsmatig)
Vind jij dat of vinden zij dat? Ik zie zelf namelijk geen verschil.

Anyway, door wie zijn de oudste 2 misbruikt eigenlijk? Hopelijk tock niet door de familie waar ze nu bijwonen toch.
pi_89381468
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet :) Ik wil eventueel wel Felixa wat financieel bijdragen als zij er dan een mooi pakket van maakt :D
pi_89381539
Laat maar even weten dan, wat ze evt. wel en niet kunnen gebruiken qua kleding/winterspul.
pi_89381825
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet :) Ik wil eventueel wel Felixa wat financieel bijdragen als zij er dan een mooi pakket van maakt :D
Dat zou zeker tof zijn! Wellicht kun je Logician helpen, die schijnt een zolder vol te hebben.
Oja kleine pakketjes tot een inhoud van 60 L kun je beter via de DHL versturen (kost 4,95)
grote pakketten tot 10 KG kosten 6,75 via de TNT en pakketten tussen de 10 en 30 KG (max 1.40 breed) kosten 12,95 om op te sturen
pi_89381857
Ik heb nog een partij leesboeken over, misschien iets voor de dochter?
Sappig !!
pi_89381935
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Dank je! Maar dat is niet echt nodig hoor, ik ben alleen dus heb deze maand geen extra uitgaven wat betreft Sinterklaas of kerst. En sowieso kan ik best wel wat missen. ;)
Maar erg bedankt voor het aanbod. ^O^
pi_89391223
Wellicht kan de zoon van 12 nog wat kleding gebruiken? Mijn broertje heeft een groeispurt gehad waardoor hij sommige dingen nooit of 1 keer heeft gedragen.
Zelf heb ik ook kleding die nog nooit gedragen is, wellicht handig voor dochter van 16/17.
Daarnaast hebben we ook wel speelgoed of andere leuke dingen. Laat maar weten, desnoods via pm.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89426946
Ik heb de supermarkt geplunderd en morgen gaat het pakket naar de familie toe.

Dit zit er allemaal in:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  One tough cookie donderdag 2 december 2010 @ 14:07:01 #22
169210 liesje1979
pi_89427897
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Felixa het volgende:

Dit zit er allemaal in:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_89430305
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Felixa het volgende:

Dit zit er allemaal in:

SPOILER
^O^ ^O^ ^O^ PRACHTIG! Hier kunnen ze wel een paar dagen van ontbijten, lunchen, snacken, avondeten en genieten van een wijntje. Ga je het zelf brengen?
pi_89430511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^ PRACHTIG! Hier kunnen ze wel een paar dagen van ontbijten, lunchen, snacken, avondeten en genieten van een wijntje. Ga je het zelf brengen?
Nee, als het goed is, komt een collega van mij daar morgen in de buurt en als dat niet lukt dan stuur ik het met TNT.
pi_89431193
Misschien iemand zin om een chinese rijsttafel mee te delen om naar hun toe te sturen (in overleg met een contactpersoon voor de datum)?

Edit: http://www.thuisbezorgd.nl/mings-wok-palace zit bij hun in de buurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')