quote:Prijs financieren ¤ 25.900
Bouwjaar 2006 (oktober)
Kilometerstand 49.700 km
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Carrosserie Hatchback, 5-deurs
Kleur Grijs
Cilinderinhoud 3.189 cc
Kenteken check04-TK-ND
quote:SIGNALEMENT
Merk VOLKSWAGEN
Model GOLF; R32 4MOTION 184 KW
Kleur GRIJS
Brandstof benzine
Carrosserie hatchback
Aantal deuren 4
Aantal zitplaatsen 5
Aantal aangedreven wielen 4
Versnellingsbak handmatig
BPM ¤ 11.909
Indicatieve aanschafprijs ¤ 49.321
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 13 oktober 2006
Datum eerste tenaamstelling 13 oktober 2006
Datum laatste tenaamstelling 2 augustus 2010
APK
APK melddatum
APK vervaldatum 13 oktober 2010
MOTOR
Motorcode BUB
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 3189 cc
Vermogen 184 kW (250 pk)
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom 15,0 l/100km
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom 8,4 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd 10,8 l/100km
CO2-uitstoot 259 g/km
Energielabel G
Roetfilter nee
GEWICHTEN
Massa leeg 1516 kg
Maximum toelaatbare massa 2080 kg
Voorasdruk 1090 kg
Achterasdruk 1040 kg
Wielbasis 2,58 m
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Oh ik dacht een ventquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:50 schreef Anne het volgende:
Alles went, behalve red band. Als je voor pret bent.
D'r liggen wat bakstenen in de achterbak.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:59 schreef Duvel het volgende:
Waarom is die Golf in de OP zo debiel zwaar eigenlijk??
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Neuh, dat went op een gegeven moment wel.
V6 + 4Motion.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:59 schreef Duvel het volgende:
Waarom is die Golf in de OP zo debiel zwaar eigenlijk??
De 323F voor onze deur weegt 1085 kg, de Mégane woog 1050 kg. Dat een V6 zwaarder is snap ik, maar mên, anderhalve ton voor een middenklasse hatchback...quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
V6 + 4Motion.
en een simpele corsa weegt al 1100 kilo, golf is weer een slag groter.
Spannend toch? Doe niks anders. Is wel oppassenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef densmee het volgende:
wat een bagger weer als je achterwielaandrijving hebt en je moet 300 km rijden op een dag
jij 323f komt uit welk bouwjaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
De 323F voor onze deur weegt 1085 kg, de Mégane woog 1050 kg. Dat een V6 zwaarder is snap ik, maar mên, anderhalve ton voor een middenklasse hatchback...
tssquote:
De mijne 980!quote:
Mij 323F komt uit 2002.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jij 323f komt uit welk bouwjaar?
Een golf IV 1.4 uit dat bouwjaar weeg 1065Kg, dat is lichter dan je 323F.quote:
De Mazda is een 1.6.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een golf IV 1.4 uit dat bouwjaar weeg 1065Kg, dat is lichter dan je 323F.
Rustig dagje dus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Weekend![]()
planning: boodschappen doen, werklaarzen laten fiksen door de schoenmaker, Benz een beetje toonbaar maken, Benz bij de sleutelboer neerplempen, huishouden, kijken of het water in de schuur weer aan de praat krijg, eten, instorten op de bank, morgen verder leven
Vanmorgen wel; weinig uitgevoerd daar, nu begint het gezeikquote:
in de juiste auto is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef densmee het volgende:
wat een bagger weer als je achterwielaandrijving hebt en je moet 300 km rijden op een dag
who cares hoe zwaar ze zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een golf IV 1.4 uit dat bouwjaar weeg 1065Kg, dat is lichter dan je 323F.
de r32 1425Kg. das 360Kg verschil.
Type 5 (zoals hierboven) in de 1.4 uitvoering weegt 1129. Niet zo heel veel zwaarder.
En ikke in de Benz; je went eraan, en het is wel leuk spelen, al zou traction control toch wel een soort van fijn zijn met zo'n onbehouwen pk pakhuis op veel te breed rubberquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in de juiste auto is dat geen probleem.
ik doe met liefde 300KM in mijn IS.
Stoofpeertjes al op ??quote:
Allang. En 6 mandarijntjes. En om een beetje ongezond te doen; Een chocoladeletter.quote:
de IS heeft TC en een speciale SNOW stand. heerlijk om aan te hebben, heerlijk om eens uit te zettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ikke in de Benz; je went eraan, en het is wel leuk spelen, al zou traction control toch wel een soort van fijn zijn met zo'n onbehouwen pk pakhuis op veel te breed rubber
Eet zequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Allang. En 6 mandarijntjes. En om een beetje ongezond te doen; Een chocoladeletter.
Vanochtend had ik zin in pannenkoeken, dus we wilden eigenlijk zometeen naar een restaurant gaan hiero, maar dan ben je fokking 10 euro kwijt voor één pannenkoek.
We gaan dus mooi naar een dönertent.
De AMG heeft alleen maar standje lomp en lomper, als het eenmaal rolt is het wel te doen, maar wegrijden is een drama, en rortondes ook omdat dan de sper erin knalt, en dan ga je fijn rechtdoor, en nee die kun je niet uitzettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de IS heeft TC en een speciale SNOW stand. heerlijk om aan te hebben, heerlijk om eens uit te zetten
Waggajedoen ??quote:
Nee hoor. Herm en Sjoewe kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef lipje het volgende:
en Anne .. lekker alleen de sc volplempen.... dat kan alleen een vrouw
Op het grootste deel kan ik gelukkig antwoord geven.quote:
Ik vind het gedetailleerd zat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Anne het volgende:
Lekker vaag. We willen details. Vooral van die muts.
Ze zit op d'r werk, knurftquote:
Waarom verbrand jij je stofzuigerzak?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, stoffen/stofzuigen is gepiept, stofzuigerzak in de hens, zak brandt nu buiten uit; sorry buren
Ging per ongeluk; de aslade van de kachel was een beetje te vol, dus toen ik hem eruit haalde pleurde er een happie as achter de lade, ik dacht dat even weg te stofzuigen, maar toen ik dat deed flikkerde er net een brokkie gloeiende troep door het rooster en verdween in de stofzuiger, dus toen moest ik even heel rap de zak uit het ding rukkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom verbrand jij je stofzuigerzak?
Code geel jongens! Barricadeer ramen en deuren en zet de radio aan!quote:DEN HAAG - Het KNMI heeft voor vrijdagmiddag een code oranje afgegeven, een waarschuwing voor extreem weer voor de provincies Noord- en Zuid-Holland.
Dat heeft de meteorologische dienst rond half twee gemeld.
Tot aan het eind van de middag zullen flinke sneeuwbuien tot overlast leiden in de twee kustprovincies. In het zuidwesten van het land gaat dit ook gepaard met dichte mist.
Het KNMI beklemtoont dat de code niet geldt voor de overige provincies. Daar geldt wel code geel, een gewone waarschuwing. In het hele land is het plaatselijk glad door sneeuwresten en bevriezing van natte weggedeelten.
Als ik nu aanrijdt ben ik nog voor 1500u thuis.quote:'Eerder naar huis'
De ANWB adviseert automobilisten die vrijdagmiddag van hun werk naar huis gaan als het mogelijk is eerder huiswaarts te keren. Op deze manier wordt de drukte op de wegen die wordt verwacht als gevolg van de sneeuwval enigszins gespreid, aldus een zegsman.
quote:In de avonduren verwachten Rijkswaterstaat en het KNMI door de lage temperaturen tevens verraderlijke gladheid op lokale wegen. Vooral in Brabant dreigt gladheid, waarschuwt een woordvoerder. Rijkswaterstaat strooit doorlopend preventief op de belangrijkste wegen.
Ik weet niet eens waar je werk werkt, dus ik ben daar nietquote:
Sinds wanneer werk jij in Rotterdam ??quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef ook_gek het volgende:
Oh oh als ik nog maar thuis kom van uit rotterdam naar scheveningen
Niet maar zit er dicht bijquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij in Rotterdam ??
Oh, da's best kansloos dat je dat niet weetquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je werk werkt, dus ik ben daar niet
Ik ben ook kansloos; vroeger was ik kansarm, maar het is erger gewordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, da's best kansloos dat je dat niet weet.
Vroeger in de zin van voor je blauw bent geworden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben ook kansloos; vroeger was ik kansarm, maar het is erger geworden
met welk been bij jij uit bed gestapt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
who cares hoe zwaar ze zijn.
aap ring verhaal hoor voor die golf.
Hier ook! Eindelijk een werkvrij weekend!quote:
Wat is er met dat 'ene huis' gebeurd dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:24 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog steeds verhuisplannen, maar dan moet ik wel ene huis hebben om naartoe te verhuizen.
Je hebt weer een nieuw scharrel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga kerst en oud en nieuw met mijn vriendin doorbrengen
Datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik al weer een tijdje gelukkig samen zijn?![]()
![]()
Verhuurd aan iemand anders vermoed ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is er met dat 'ene huis' gebeurd dan?
Beter dan een rug voor je kutje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
Een bank in je eentje in een auto laden is trouwens vrij kut voor je ruggetje
Hoiquote:
Wanneer moet je er uit zijn eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee nog lang nietMaar ik ben langzaam wat dingen aan het verhuizen.
Scheelt straks weer een paar keer op en neer rijden op 1 dag
21 december.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Wanneer moet je er uit zijn eigenlijk?
Op de relaxstoel die van m'n opa is geweest.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Euwww. En nu al de bank eruit? Waar zit je in de avond op dan?
daar ging de turboquote:
Voorlopige diagnose: hij is stuk.quote:
Ik denk het ook niet, het sneeuwt hier nu vrij hard.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef daNpy het volgende:
Moet mn sjakenbak naar een andere garage rijden dus kou + gladheid niet gewenst.
Liever 15 graden ofzo, al denk ik niet dat de zon dat nog bijtrekt vandaag
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 03-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Anne
02. 019 Sounddragon
03. 015 Duvel
04. 012 ook_gek
05. 007 Alexxxxx
06. 005 lipje
07. 004 2cv
08. 004 Tjabbo
09. 004 BroesWillems
10. 004 BaraCuda
11. 003 Xtreem
12. 003 Dangel
13. 003 Paladijn
14. 002 densmee
15. 002 daNpy
16. 002 FalleNk810i
17. 001 Barcaconia
18. 001 Alfisti
Reeks-statistieken!
Wasdadan ?? het is recht en hoekig, cabrio lijkt het wel.. Suzuki terreinhokkie ofzo ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:45 schreef LangeJan het volgende:
Soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan
Volgende week ga ik bij een oude liefde van mij kijken, hieronder vast een hint
[ afbeelding ]
Soms heb je dat, dan gaat het weer kriebelen en dan heeeeeel lang nadenken om de knoop door te hakken.
De knoop is doorgehakt, als het een harde body is en technisch in orde, dan staat ie straks weer in de box
Geen Suzukiquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wasdadan ?? het is recht en hoekig, cabrio lijkt het wel.. Suzuki terreinhokkie ofzo ?
Een ML ??quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Geen Suzuki![]()
Duitse degelijkheid, wat als je niet oppast keihard onder je reet vandaan roest
Klinkt wel tof, alleen dat van die degelijkheid hequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef L[quote]
[b] Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef LangeJan het volgende:
Het is een 87-er, het is het "B" model. ennnn heeft vroeger meegedaan in de Gruppe B rallies
Niet helemaal eensch dusquote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste de beste die ooit nog een tegen mij begint over de spreekwoordelijke duitse degelijkheid, spuug ik ter plekke in zijn bek![]()
Hoerige kutauto
Een Mantaquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:56 schreef LangeJan het volgende:
Nog een hint,
[ afbeelding ]
Tis nu wel duidelijk toch
kenniequote:
Opel Manta B2 GSi! Haha.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:56 schreef LangeJan het volgende:
Nog een hint,
[ afbeelding ]
Tis nu wel duidelijk toch
Dat is kloptquote:
quote:
Kewlquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is klopt![]()
Ik zat laatst in de busen ik hoorde Broaaaaap.... ik kijken
Manta! Gelijk kriebels en herinneringen aan vroegah. Heb er 4 jaar terug ook eentje gereden, dat was een te overdreven versleuteld exemplaar. Op kenteken was mijn oude bv. grijs, maar in het echt knalgeel met een geglasparelde Tweety op de achteruit enzo.
Dit wordt (hopelijk) een 100% originele GSi Exclusive met uitzondering van de sportuitlaat en gele koni'sEen normale als het ware.
Zo zie je ze niet veel meer, zeker niet als Exclusive. Da's met sper of niet? En hoe is de bekleding?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is klopt![]()
Ik zat laatst in de busen ik hoorde Broaaaaap.... ik kijken
Manta! Gelijk kriebels en herinneringen aan vroegah. Heb er 4 jaar terug ook eentje gereden, dat was een te overdreven versleuteld exemplaar. Op kenteken was mijn oude bv. grijs, maar in het echt knalgeel met een geglasparelde Tweety op de achteruit enzo.
Dit wordt (hopelijk) een 100% originele GSi Exclusive met uitzondering van de sportuitlaat en gele koni'sEen normale als het ware.
Kutzon!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, het sneeuwt hier nu vrij hard.
Kleur is metallic blauw. Recaro bekleding is zonder instapschade en de wangen zijn nog niet uigelubberd, ziet er op de foto's nog erg fris uit. Het is het grijs/antraciet met de rode bies.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zo zie je ze niet veel meer, zeker niet als Exclusive. Da's met sper of niet? En hoe is de bekleding?
Wel gaaf hoor. Welke kleur? En zeker met een sportsysteem eronder (Groep N of A?).
Een standaard GSi interieur in een Exclusive? Da's apart, volgens mij horen er altijd stoelen in met zwarte wangen en de rest rood. En 1 tip: koop een Groep N of een Groep A uitlaatsysteem. Dit klinkt echt prachtig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:24 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Kleur is metallic blauw. Recaro bekleding is zonder instapschade en de wangen zijn nog niet uigelubberd, ziet er op de foto's nog erg fris uit. Het is het grijs/antraciet met de rode bies.
Uitlaat, ik vermoed alleen de demper, maar ik kruip soberzo even onder als ik er ben om te kijken volgend weekend.
Is het deze? http://link.marktplaats.nl/396865878quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:24 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Kleur is metallic blauw. Recaro bekleding is zonder instapschade en de wangen zijn nog niet uigelubberd, ziet er op de foto's nog erg fris uit. Het is het grijs/antraciet met de rode bies.
Uitlaat, ik vermoed alleen de demper, maar ik kruip soberzo even onder als ik er ben om te kijken volgend weekend.
Da's mooi kut danquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Helaasch, toch werkt ie niet. Ook niet vanaf joetoeb zelf:
[ afbeelding ]
Zo zo speurneusjequote:Op zaterdag 4 december 2010 13:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Is het deze? http://link.marktplaats.nl/396865878
Niet duur![]()
.
Whehe, toch eens beter in mijn grote opel manta boek kijken danquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een standaard GSi interieur in een Exclusive? Da's apart, volgens mij horen er altijd stoelen in met zwarte wangen en de rest rood. En 1 tip: koop een Groep N of een Groep A uitlaatsysteem. Dit klinkt echt prachtig.
Houd je 'm trouwens wel binnen komende winter?
Nu ik die advertentie zie lijkt het haast geen Exclusive, ook geen dubbele lampen enzo. Maar toch een net exemplaar, hij viel mij ook op. Zo zie je ze niet vaak mee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:30 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Whehe, toch eens beter in mijn grote opel manta boek kijken danEen mooie originele GSi is ook erg appetijtelijk wat mij betreft.
Ja, dat is wel het ideequote:Op zaterdag 4 december 2010 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nu ik die advertentie zie lijkt het haast geen Exclusive, ook geen dubbele lampen enzo. Maar toch een net exemplaar, hij viel mij ook op. Zo zie je ze niet vaak mee.
En hou 'm heel, haha.
Is 'ie gerestaureerd geweest?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het ideeMaar! Hoe enthousiast ik ook ben, ik ga er met een open mind heen. Ik laat het wel weten
Geen idee. Heb de standaard vragen telefonisch gesteld. Als ik er ben dan ff kijken wat ik allemaal kan uitvinden over de wagen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is 'ie gerestaureerd geweest?
Nouja kijk goed naar de kriksteunen, dorpels (zeker met die plastic side-skirts), achter de koplampen, achter de voorschermen via de deuren, rand onder de deur en als het even kan onder het vloerkleed bij de pedalen en de bijrijder.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:38 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Geen idee. Heb de standaard vragen telefonisch gesteld. Als ik er ben dan ff kijken wat ik allemaal kan uitvinden over de wagen.
Thx, je tips neem ik allemaal mee! Enne, op je vraag of ik een opel binnen hou in de winter, dat is volmondig ja! Die vorige van mij hield zijn winterslaapje ook binnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja kijk goed naar de kriksteunen, dorpels (zeker met die plastic side-skirts), achter de koplampen, achter de voorschermen via de deuren, rand onder de deur en als het even kan onder het vloerkleed bij de pedalen en de bijrijder.
Motor kan haast niet stuk dus dat scheelt.
edit: en de veerschotels.
Fijne kennis dan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi kut dan![]()
Misschien duurt het FF tot die rechten zijn aangepast.. even afwachten, anders upload ik hem wel opnieuw..
Nu FF een slachtoffer optrommelen die mee kan om de Benz te dumpen, is gisteren niet meer gelukt.
Godver ik ben brak; gekneusde linkerhand en volgens mij ook een rib, koppijn is inmiddels weg... ik ging gisteravond laat even een kennisje ophalen uit een kroeg in Schiedam, hij had er alleen niet bijverteld dat 'ie bonje had met een ploegje steigerbouwers; viel ik ff met mijn neus in de boter
Ik ook, dus ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Thx, je tips neem ik allemaal mee! Enne, op je vraag of ik een opel binnen hou in de winter, dat is volmondig ja! Die vorige van mij hield zijn winterslaapje ook binnenBen immers een liefhebber van epische opeltjes
Ben ik alquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ben benieuwd!
En tegen die tijd kun je ook lid worden van de Mantaclub
Nee, ben een "slapend" lid (Lidmaatschap betalen en de boekjes lezenquote:
Heb je nog pics van je vorige? (of zit je toevallig op 't Opelforum).quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee, ben een "slapend" lid (Lidmaatschap betalen en de boekjes lezen) geweest nadat ik mijn vorige Manta heb verkocht. Ik wil volgend jaar zomer wel naar Duitse Auto Sport festival op Assen. Destijds had ik 1 dag vantevoren een kapotte waterpomp, dus dat ging niet door.
Het plan toen was om hem naast zijn broertje te zetten. Er waren 2 identieke Manta's gemaakt. Eentje daarvan had ik.
Ik lees/lurk nog regelmatig mee. De nieuwe eigenaar een beetje volgen enzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je vorige? (of zit je toevallig op 't Opelforum).
He die is nu toch van een jongere kerel uit Venlo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:57 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik lees/lurk nog regelmatig mee. De nieuwe eigenaar een beetje volgen enzo![]()
Ff kenteken weggehaald, maar dit was hem.
[ afbeelding ]
Nieuwe eigenaar wil ik even in het midden laten als je het nie erg vindtquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
He die is nu toch van een jongere kerel uit Venlo?
Haha ok. Volgens mij herken ik 'm wel ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:02 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nieuwe eigenaar wil ik even in het midden laten als je het nie erg vindt
Na 4 jaar wordt het dan toch wel weer eens tijd voor een nieuwe. Wat rij jij nu? Ook Manta?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ok. Volgens mij herken ik 'm wel ja.
Haha lache toch dat het nog kan. Ben ook Manta eigenaar dus vandaar dat ik nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:07 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Na 4 jaar wordt het dan toch wel weer eens tijd voor een nieuwe. Wat rij jij nu? Ook Manta?
Volgens hemzelf had ie nog geen bonje met die gasten toen hij belde, was ook niet zijn schuld zoals het eruit zag, we mochten ook vrij rap weer weg van oom agent, de koffie op het bureau was wel goed, we kregen er zelfs een stukkie banketletter bijquote:
Ben het filmpje opnieuw aan het uppen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Helaasch, toch werkt ie niet. Ook niet vanaf joetoeb zelf:
[ afbeelding ]
Ah zo, mss kom ik je volgend jaar nog wel tegen op Assen ofzo, of op OpelForum als ik weer actief mee ga post. Wat voor Manta rij je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha lache toch dat het nog kan. Ben ook Manta eigenaar dus vandaar dat ik nieuwsgierig ben
quote:
Ja ik wel wel naar Assen komend jaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ah zo, mss kom ik je volgend jaar nog wel tegen op Assen ofzo, of op OpelForum als ik weer actief mee ga post. Wat voor Manta rij je?
Mjah, een crashplace in Cuijk was best handig geweest ze ikquote:
Móet zelfsquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:27 schreef Anne het volgende:
Van mij mag je. Als ik dan maar ff mag blijven liggen.
Edit: Hoezo moetquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Móet zelfs
Maar gaat nog ff niet, want ik moet meerijden, en ik moet de bus meenemen als ik het goed begreep .. daarbij ga jij weer richting Weeze, en dan schiet het dus niet op ..
MSwut ??quote:
Moet jij geen sneeuwruimen trouwens ??quote:
Waarom zou ik? Ik heb winterbandjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet jij geen sneeuwruimen trouwens ??
Ben redelijk gebroken jaquote:
Ik had vanochtend iets raars joh. Ik zag met beide ogen een mega wazige 'vlek' (zag dubbel enzo) voor mijn ogen. Maar alleen met computeren. Als ik naar buiten keek oid zag ik het niet. En daarna inderdaad ook koppijn:quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben redelijk gebroken ja![]()
Bij m'n ouders een waterbed verhuist enzo.
Ik koppijn door m'n lenzenZit echt serieus aan laseren te denken.
Ben die kutlenzen zo enorm beu
Ik flipte hem wel evenquote:
Ik zag dat Tim de stoep ook niet had schoongemaaktquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Paladijn het volgende:
Rijden in de sneeuw is tof, twee stoepen schoonmaken niet
Totaal zo'n 12-15cm hier gevallen de afgelopen twee dagen...
ik ben nog even met de MX5 een stuk wezen rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Paladijn het volgende:
Rijden in de sneeuw is tof, twee stoepen schoonmaken niet
Totaal zo'n 12-15cm hier gevallen de afgelopen twee dagen...
Parkeerdek Alexandrium: WHOEI!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat was erg spannend en meer dan leuk. Lekker parkeerterein gepakt. WHOEI!
Ik heb de technieken even afgewacht. Het wordt allemaal steeds beter en verfijnder.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had vanochtend iets raars joh. Ik zag met beide ogen een mega wazige 'vlek' (zag dubbel enzo) voor mijn ogen. Maar alleen met computeren. Als ik naar buiten keek oid zag ik het niet. En daarna inderdaad ook koppijn:
[..]
Ik flipte hem wel even. Ik zou nimmer/nooit iets aan mijn ogen willen hebben. Daarom durf ik dat laseren ook niet.
Boete? wtf?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag dat Tim de stoep ook niet had schoongemaakt. Ik doe het ook niet voor die ene keer dat ik er ben geweest deze week.. En de boete betaal ik iig ook niet.
Ja. Gewoon kunnen zien hoe laat het is op je wekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb de technieken even afgewacht. Het wordt allemaal steeds beter en verfijnder.
Er is altijd een klein risico aan verbonden.
Maar het zou toch wel heel fijn zijn om je bed uit te springen en alles te kunnen zien
Deutschlandquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boete? wtf?
Ik maak zowel mijn eigen stoep als die van de buurvrouw schoon (voor ze overleden was ook al :x) zodat er niemand voor mijn deur onderuit stuitert. Scheelt ook weer krasjes op de MX
Zo blind ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Gewoon kunnen zien hoe laat het is op je wekker.
Vanochtend was ik ook al aan het opstaan, totdat ik dichter bij de wekker kwam en zag dat het pas 5 uur was. Toen weer terug mijn bed in gekropen.
Owquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo blind ben ik nou ook weer niet
Das best serieus jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Ik liet een keer middels zo'n insteekmap:
[ afbeelding ]
aan mijn collega's zien, wat ik zie als ik geen lenzen in heb. Daar schrokken ze best wel van.
Nou, ik heb volgens mij ook niet heel veel meer? Volgens mij zit ik op -3,25 voor beide (eentje met een cilinder). Ik moet wel zeggen dat de laatste keer dat ik het op heb laten meten alweer een of anderhalf jaar terug is geweest, dus misschien dat het inmiddels al wat meer is gewordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das best serieus ja![]()
Ik zit op -2.75 en -2.5. Dus valt nog best mee.
Wel belangrijk om dat bij te houden eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb volgens mij ook niet heel veel meer? Volgens mij zit ik op -3,25 voor beide (eentje met een cilinder). Ik moet wel zeggen dat de laatste keer dat ik het op heb laten meten alweer een of anderhalf jaar terug is geweest, dus misschien dat het inmiddels al wat meer is geworden.
Grapjasquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef daNpy het volgende:
Neem dan een garage
Godverdomme overal van die brokken ijs op de weg omdat mensen hun auto niet in de garage zetten.
Ik heb laatst inderdaad ook even een kenteken opgeschreven (ik weet hem nog zelfs, ezelsbruggetjequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:12 schreef Paladijn het volgende:
Meer dat mensen niet alle sneeuw van de auto halen... is inderdaad vrij asociaal en vooral 'leuk' achter een vrachtwagen
* Alfisti maakt netjes de auto schoonquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:12 schreef Paladijn het volgende:
Meer dat mensen niet alle sneeuw van de auto halen..
Asoquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
hier thuis heb ik daar geen last van, maar op m'n werk ga ik echt niet al die sneeuw van m'n dak afhalen
Jij hebt blauwe vuisten niet ikquote:
Dus?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij hebt blauwe vuisten niet ik![]()
Nee als het koud is maar ik de ramen schoon en ga ik fijn in m'n verwarmde stoeltje zitten.
Een aangezien de snelweg na 5 minuten al op m'n route zit rij ik de eerste kilometers toch op de rechterbaan maximaal 100 ofzo
Ik heb je er mooi bijgelaptquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij hebt blauwe vuisten niet ik![]()
Nee als het koud is maar ik de ramen schoon en ga ik fijn in m'n verwarmde stoeltje zitten.
Een aangezien de snelweg na 5 minuten al op m'n route zit rij ik de eerste kilometers toch op de rechterbaan maximaal 100 ofzo
quote:
quote:Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Ik was een beetje te snel.quote:
Je was niet te snel, dat eerste linkje werkte niet, dus ik had idd het filmpje verwijderd en weer opnieuw geupload, ik heb nu het linkje vervangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik was een beetje te snel.
Niet bang dat de wieken en de mast tikkertje spelen ?
Ik mis de Manitouquote:
hier nog een roterende verrekeikerquote:
Die had ik ook al gezien; kán ook bijna niet goed gaan; en wáárom staat die giek omhoog ??quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:25 schreef densmee het volgende:
[..]
hier nog een roterende verrekeiker
Rem kapot, verstelmechaniek kapot, of de bedieningsmodule werkte niet .. bij een storing draaien de bladen automatisch zodanig weg dat er geen aandrijving meer is, en zal de prop op de rem komen te staan zodra de snelheid dat toelaat, deze is overduidelijk op hol geslagenquote:
de hydroliek olie zorgt nog wel voor vertroebeling hoor,quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
Wat mij vooral op viel is het heldere water
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef densmee het volgende:
[..]
de hydroliek olie zorgt nog wel voor vertroebeling hoor,
gaat een 200 liter in een 2450
Weet jij dat uit je hoofd ??quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet voor bijna alle voertuigen de hoeveelheden smeermiddelen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet jij dat uit je hoofd ??
Ik vind het weinig trouwens, als je bedenkt dat hij ook hydrostatisch rijdt
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef densmee het volgende:
[..]
Dom, volgens het onderschrift was de omgeving in een straal van 400meter ontruimd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rem kapot, verstelmechaniek kapot, of de bedieningsmodule werkte niet .. bij een storing draaien de bladen automatisch zodanig weg dat er geen aandrijving meer is, en zal de prop op de rem komen te staan zodra de snelheid dat toelaat, deze is overduidelijk op hol geslagen![]()
Best spectaculair, er staat zelfs nog een werkauto/vrachtwagentje onderaan de voet.. helden of dombo's, wie het weet mag het zeggen
zit er in een roterende verreiker ook een LMB en slangbreukkleppen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet jij dat uit je hoofd ??
Ik vind het weinig trouwens, als je bedenkt dat hij ook hydrostatisch rijdt
Jep, in een niet-roterende ook natuurlijk, CE keur he, en een LMB zit tegenwoordig overal op.. of hij aanstaat is vraag 2 natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
zit er in een roterende verreiker ook een LMB en slangbreukkleppen?
Geen overbodige luxe als je die ravage zietquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dom, volgens het onderschrift was de omgeving in een straal van 400meter ontruimd.
Last Moment Beveiligingquote:
de sleutels van de lmb's zullen zeker op die kleine verreikers goed kaal gesleten zijn,quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, in een niet-roterende ook natuurlijk, CE keur he, en een LMB zit tegenwoordig overal op.. of hij aanstaat is vraag 2 natuurlijk
Valt wel mee; met een laselektrode kun je hem gewoon permanent vast zetten, en het stekkertje van het alarm zit naast het tankje van de standkachel onder de kap linksachterquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef densmee het volgende:
[..]
de sleutels van de lmb's zullen zeker op die kleine verreikers goed kaal gesleten zijn,
als je ziet hoe boeren en beunhazen met die dingen omgaan
nog makkelijkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee; met een laselektrode kun je hem gewoon permanent vast zetten, en het stekkertje van het alarm zit naast het tankje van de standkachel onder de kap linksachter
Nope.quote:
Eensch.. ik moest vanmiddag omlopen om de voordeur sneeuwvrij te maken, zodat hij weer open konquote:
In de polder had ik last van sneeuwduinenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch.. ik moest vanmiddag omlopen om de voordeur sneeuwvrij te maken, zodat hij weer open kon
Als je niet zo goed bent met sturen, is het vast een prettig hulpmiddelquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef 2cv het volgende:
Ik vind die gladdigheid juist ideaal met parkeren.
Wij zijn naar de stad gelopen om uit eten te gaan. Op de terugweg: sneeuw.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch.. ik moest vanmiddag omlopen om de voordeur sneeuwvrij te maken, zodat hij weer open kon
Ja, dat zei XM ook al. Ik moet nog even uit de GT5 stand komen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef Anne het volgende:
Blur is leuk! Mario Kart voor volwassenen
.
Als jij dat er van wilt maken: primaquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je niet zo goed bent met sturen, is het vast een prettig hulpmiddel
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 04-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 Sounddragon
02. 033 Anne
03. 017 LangeJan
04. 014 BaraCuda
05. 013 ZwartmetSuiker
06. 012 2cv
07. 010 Duvel
08. 007 densmee
09. 005 daNpy
10. 004 Paladijn
11. 002 ook_gek
12. 002 Alfisti
13. 001 Grielen
14. 001 Alexxxxx
15. 001 Barcaconia
Reeks-statistieken!
Daar schrijf je ineens tig% van alle auto's afquote:Op zondag 5 december 2010 02:35 schreef PeuRac het volgende:
Fijn, bosch onderdelenhalf jaar oud en de dynamo kapt er mee
op de A27 met ruim 10cm sneeuw, zonder alarm verlichting (want geen stroom) 2u voor dat ik een diner had. Hebben ze bij de anwb em niet op voorraad, kon ik dus weer terug naar huis. Daar was ik hemelsbreed 700m van verwijderd
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi.
Dit is mijn post van vandaag.
Doei.
Poep.quote:Op zondag 5 december 2010 02:35 schreef PeuRac het volgende:
op de A27 met ruim 10cm sneeuw, zonder alarm verlichting (want geen stroom) 2u voor dat ik een diner had. Hebben ze bij de anwb em niet op voorraad, kon ik dus weer terug naar huis. Daar was ik hemelsbreed 700m van verwijderd
Iets van 90% van de auto's in Europa?quote:Op zondag 5 december 2010 09:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar schrijf je ineens tig% van alle auto's af
Waar werkte je mee dan? die grote kraan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn vorige werklokatie; klik
Oh, deze post had ik helemaal gemist! Mooie, rustgevende omgeving!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn vorige werklokatie; klik
Je bent dus hooguit 10 minuten aan het rijden, en dan is je accu al zo leeg dat zelfs je alarmlichten het niet meer doen ?? hoe lang heb je dat lampje genegeerd ??quote:Op zondag 5 december 2010 02:35 schreef PeuRac het volgende:
Teruglezen jonguh, er staat zelfs een filmpie in de SCquote:Op zondag 5 december 2010 10:27 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waar werkte je mee dan? die grote kraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Rustig is het wel ja; hard werken verbodenquote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, deze post had ik helemaal gemist! Mooie, rustgevende omgeving!
quote:
Geen idee, maar bosch carparts is echt fucking gigantisch ja.quote:Op zondag 5 december 2010 10:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iets van 90% van de auto's in Europa?
quote:Op zondag 5 december 2010 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Teruglezen jonguh, er staat zelfs een filmpie in de SCIk heb echt geen tijd om al die SC's door te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd heb je nooit; dat moet je makenquote:Op zondag 5 december 2010 11:31 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen tijd om al die SC's door te lezen
De Benz ziet er ook niet uit, straks eens kijken of alles al ver genoeg ontdooid is om de HD spuit aan te sluiten, hier is 50 -60% van die witte meuk al weg gedooidquote:Op zondag 5 december 2010 11:31 schreef Alfisti het volgende:
Barafapper![]()
Straks de 406 eens even wassen, hij is een beetje wit uitgeslagen van die pekeltroep
Klopt ja. Fijn even sparen voor het volgende project.quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef Alfisti het volgende:
Hier ook, zonnetje erbij dus hopelijk met een uurtje bijna alles weg![]()
Barafappert: Had het een beetje gemist, ging je nou weer bij je ouwe lui wonen?
quote:Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt ja. Fijn even sparen voor het volgende project.
Nix tege Golluf jonge!quote:
Een 156quote:
Een focus roest bij de achterklepquote:Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een 156
Zou het ook zo gauw niet weten, hoogstens nog een Focus zoals sLipje heeft meer verder geen ideeën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |