quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ietsie.quote:
quote:
quote:Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
Nee, staat gewoon hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php .quote:
Ik zal zo even mijn topic updatenquote:
Neuh, dat zie je gewoon hier staan: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
natuurlijk alleen positieve berichtjesquote:Op woensdag 1 december 2010 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Neuh, dat zie je gewoon hier staan: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je hebt 53 notes gekregen van onze moderators.
En in jouw geval dus 4.
Spuit elf.
50/50quote:Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
natuurlijk alleen positieve berichtjes
ja, inderdaad, als je eens per jaar ff een paar maandjes mod kun je ze gratis lezen!quote:
Ik was onderweg naar huis, zag 'm net.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:18 schreef Anne het volgende:
Hey Duvel, ik heb geen idee of je mijn chats ontvangt.
Ik krijg mijn eigen berichten in ieder geval niet te zien.
Ah, duurt een paar minuten.
Ik betaal er ook niet voor, en m'n abo dekt het ook niet. Maar goed ook, want die notes zijn vast niet allemaal positief en ik kan niet tegen kritiek.quote:
moet jij eens zo traag zijn met de rekening te voldoenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef Dangel het volgende:
omdat het trage prutsers zijn. En ze hadden ook geen leenauto.
maar goed nu gaat hij vanavond overwerken, hopelijk krijgt ie m af.
sta je nog in de file ?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis, zag 'm net.
lekker broeikasgassen zitten happen?quote:
Nee, lekker knus naast de centrale verwarming gezeten vandaagquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker broeikasgassen zitten happen?
Kom, lucht je hart, wat is je overkomen?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste de beste die ooit nog een tegen mij begint over de spreekwoordelijke MB kwaliteit, spuug ik ter plekke in zijn bek![]()
Hoerige kutauto
die doen het nooit bij Gouda.. en de snelweg ook nietquote:
Alfa kopen?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste de beste die ooit nog een tegen mij begint over de spreekwoordelijke MB kwaliteit, spuug ik ter plekke in zijn bek![]()
Hoerige kutauto
Zonder problemen gereisd, zowel vanmorgen als vanavond.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die doen het nooit bij Gouda.. en de snelweg ook niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |