Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
weet jij toevallig de voornaam van Korsakov?quote:
Sergeiquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet jij toevallig de voornaam van Korsakov?
zou tijd wordenquote:
dat is niet te hopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:17 schreef cablegunmaster het volgende:
als je dement wordvergeet je koffie ja
.
Lindsay. Die blonde DJ.quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet jij toevallig de voornaam van Korsakov?
Die gast moet eens een vriendin krijgen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeiemorgen.
Nieuwe sig dankzij ons aller schenkstroop.
schenkstroop!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeiemorgen.
Nieuwe sig dankzij ons aller schenkstroop.
hehehe// das toch het probleem??quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast moet eens een vriendin krijgen.
En een goede baan. Dit keer was hij gefrustreerd op de overheid en de financiële sector. En nadat Destrovel en ik hem uitlegde dat hij er toch echt naast zat was dit zijn persoonlijke diss jegens mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast moet eens een vriendin krijgen.
Een hoop frustratie. Dat kan, maar daar moet je niet in zwelgen. Dat doet hij overduidelijk wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe// das toch het probleem??
Niet echt het seizoen.quote:
Hoi, soppige vrouwquote:
vast wel ergens op de wereld toch?quote:
Symperklaasquote:
Ohayoo gozaimasuquote:
*stopt er een doos in.quote:
Praat je met volle mondquote:
quote:
quote:
Buurman! Wanneer gaan we koffie doen?quote:
jij wil echt graag meeten he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Buurman! Wanneer gaan we koffie doen?
MPGquote:
Dat is gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil echt graag meeten he?
[..]
MPG
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is gezelligNou, ik ga wel met iemand anders meeten
we spreken wel een keer afquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is gezelligNou, ik ga wel met iemand anders meeten
IK HEB HIER EEN BANKETSTAAF.quote:
die gouden vulpen van Mart is niet meer te overtreffen...quote:
Guten Morgen Liebchenquote:
populaire chickquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:zo 2e bak koffie
Maar de weekendboodschapjes zijn binnen
nu pm's afhandelen
Hey Trevquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Hoe was het gisteren?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen![]()
![]()
!
Wie geht's? Hast du gut geschlafen?
Goedemorgen lief meisjequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
zo 2e bak koffie
Maar de weekendboodschapjes zijn binnen
nu pm's afhandelen
quote:
ik heb prima geslapen. en gedroomd over een leuk iemand die al tijden door mijn kop spooktquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevJa, super tof en gezellig
Alleen vonden we wel dat Disturbed maar wat kort optrad
Maar het was weer helemaal goed
[..]
Goedemorgen
Ja hoor, wel redelijkJij dan?
[..]
Goedemorgen lief meisje![]()
Ben je zo populair?
Ben je beetje flieft MPG?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb prima geslapen. en gedroomd over een leuk iemand die al tijden door mijn kop spookt![]()
![]()
En of LL populair is, weet ik niet. Wel dat ze zeker 1 lange PM heeft.
ik zal er binnenkort wel koffie in douwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
die gouden vulpen van Mart is niet meer te overtreffen...
Doe dat 1e maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
IK HEB HIER EEN BANKETSTAAF.
EN EEN CAPSLOCK.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
een of andere gast die loopt te janken dat ik geen foto's moet uppen bij photobucket
ik snap er geen sikkepit van
Hey Marijkemeisje, Disturbed was leuk zo te lezen?![]()
veilig thuis gekomen?
Wokjequote:
Mquote:
Wel goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeHacker
[..]
M![]()
Hoe voel jij je vandaag?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
die gouden vulpen van Mart is niet meer te overtreffen...
drie bussen gratis koffie... betekent dat dat ik weer een keer koffie mag komen drinkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wtf
Stuur anders eens door?
Ja, was superEn veilig thuis gekomen
Vooral op de heenweg was de weg nogal vies en besneeuwd (is toch leuk om mensen zonder winterbanden zwiep zwiep over de weg te zien gaan
![]()
), maar op de terugweg konden we gelukkig gewoon doorrijden
Oeh en gratis koffieDrie bussen gehaald bij de DE winkel
Donequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wtf
Stuur anders eens door?
Ja, was superEn veilig thuis gekomen
Vooral op de heenweg was de weg nogal vies en besneeuwd (is toch leuk om mensen zonder winterbanden zwiep zwiep over de weg te zien gaan
![]()
), maar op de terugweg konden we gelukkig gewoon doorrijden
Oeh en gratis koffieDrie bussen gehaald bij de DE winkel
dan zullen we maar eens even een kloonscan gaan regelen, hmm.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed.
Ik had trouwens afgelopen dinsdag dat gratis ding van Oxxio binnen en zo'n zakje soep van Maggi
En mensen denken in het stemtopic dat ik kloons heb gemaakt_!
Stuur je de sneeuw deze kant op?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Done![]()
Hier sneeuwt het weer, kom je een sneeuwpop maken
Gratis koffiegeen kimidoll beker?
GOEEEEEEEEEEEEDEmorgen beertjequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72zet haar Gaston Starreveld stem op. Goeoeoeoeoeoeoeoedemorgen Fokkertjes.
pandaquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72zet haar Gaston Starreveld stem op. Goeoeoeoeoeoeoeoedemorgen Fokkertjes.
nee johquote:
quote:
Ok, ik ben het niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
dan zullen we maar eens even een kloonscan gaan regelen, hmm.
hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je beetje flieft MPG?
1 lange laaaange pm![]()
* LovelyLady moet kop erbij houden, geen gezwijmel op de vroege ochtend
Die van Oxxio heb ik nog niet, de soep van maggi wel... Maar ik vraag me af of die wel te drinken isquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed.
Ik had trouwens afgelopen dinsdag dat gratis ding van Oxxio binnen en zo'n zakje soep van Maggi
En mensen denken in het stemtopic dat ik kloons heb gemaakt_!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Done![]()
Hier sneeuwt het weer, kom je een sneeuwpop maken
Gratis koffiegeen kimidoll beker?
Thnxquote:
Wel joh, ik ben toch vrij vandaagquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
panda
[..]
nee joh
[..]
niet doen
ik wil nog naar huis vanmiddag
Goedemorgen Pien!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Wel joh, ik ben toch vrij vandaag
De volgende komt ook even jouw kant opquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gezien, wat een verhaal
Maar ja, het zou wat zijn als je nu ergens met prive foto's makkelijk te vinden bent zeg maar
Joah!![]()
Nee, had niet genoeg puntenHad er 1800... Dus dan maar koffie
Zen, yin yangquote:
Ja, zoiets. Drukte alom.quote:
Hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
All your base are belong to us.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
He, TTK-mod, doe er eens wat aan!
murpversieren
Jij bent ook overal.quote:
quote:
Hoiquote:
Sorry sorry, ik ben al wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
Het is gekkenhuis in kantoor.
Ga weg allemaal kssssttttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
but does it blend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
hier ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
De nieuwe wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, cool, mag de nieuwe LA Noire gaan spelen op locatie.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.com/lanoire/
Ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.com/lanoire/
Ik heb niets gedaanquote:
Wil jij haar ook al?quote:
Je hebt geen tagjequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uitNog een andere tester nodig?
Sorryquote:
Owquote:
Dat had ze wel. En anders bio ff lief aankijken. Problem solved.quote:
Is bio vrijgezel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had ze wel. En anders bio ff lief aankijken. Problem solved.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is bio vrijgezel?Dan weet ik wel hoe ik aan tagje kom
![]()
Bustedquote:
Klik eens op de linkquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is bio vrijgezel?Dan weet ik wel hoe ik aan tagje kom
![]()
"had"quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had ze wel. En anders bio ff lief aankijken. Problem solved.
Houten hart?quote:
forumtag, nope, al dat fp gedoe telt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Excuus. Heeft:
Vrouw bevalt op 8-8-8, 9-9-9 en 10-10-10
Gamestag telt wel, en op F!g heeft ze ook die tagquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
forumtag, nope, al dat fp gedoe telt niet
quote:
Wat fijnquote:
quote:
quote:
Ik heb hem vrijwel meteen in bed gesodemieterd, dus dat doe ik als hij weer wakker is, goed?quote:
Koffie maar uitstellen dan?quote:
Dat is natuurlijk primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ik heb hem vrijwel meteen in bed gesodemieterd, dus dat doe ik als hij weer wakker is, goed?![]()
mijn computer stelt vanaales uit, dus ik zit maar even achterover met een bak koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie maar uitstellen dan?Dan hebben jullie even rust
Of kan het wel?
quote:
was ie nu al lastigquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ik heb hem vrijwel meteen in bed gesodemieterd, dus dat doe ik als hij weer wakker is, goed?![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn computer stelt vanaales uit, dus ik zit maar even achterover met een bak koffie
Mannen zijn toch best vaak lastig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
tevens:
suikerbureaubladbabe
[..]
was ie nu al lastig
Owquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen zijn toch best vaak lastig?![]()
Nja, ik zit nog onaangekleed te stinken en ik heb heel erg hoofdpijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie maar uitstellen dan?Dan hebben jullie even rust
Of kan het wel?
Een naakse Suikerbeeeeebquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, ik zit nog onaangekleed te stinken en ik heb heel erg hoofdpijn![]()
Maar ik kijk even hoe het vanmiddag gaat, goed?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
Dat is natuurlijk prima![]()
.
Alstie maar weet dat wij ons ook zorgen maken over hem en hopen dattie snel weer beter wordt en dat we het fijn vinden dattie nu bij jou en gebakje is.
Lekker rustig aan doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Voor wat?quote:
wokkeltjequote:
hij is bijna altijd lastig, het is een manquote:was ie nu al lastig
gmtaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
[..]
hij is bijna altijd lastig, het is een man
Wat valt er te repareren?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor wat?Auto's repareren misschien
Maar ik kan vet veel zelf
![]()
voor autos ook maar ik heb eigenhandig een uitbouw aan mijn huis gemaakt, nu jij weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Auto repareren, Zooi sjouwen, Wasmasjien repareren, etc.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
o ja, wasmachinequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto repareren, Zooi sjouwen, Wasmasjien repareren, etc.
En daarbij, IK ben niet lastig, zolang ik maar een eigen hok in huis hebm, waar ik lekker kan rommelen, knutselen, sleutelen, computeren.
Aan mijn oude Lada nog weinig, want die ist verschwundenquote:
Niet zo serieus, ik had de grapjes PIquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor autos ook maar ik heb eigenhandig een uitbouw aan mijn huis gemaakt, nu jij weer![]()
EN in het geval jeuk![]()
Zooi sjouwen kan ik zelf welquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto repareren, Zooi sjouwen, Wasmasjien repareren, etc.
En daarbij, IK ben niet lastig, zolang ik maar een eigen hok in huis hebm, waar ik lekker kan rommelen, knutselen, sleutelen, computeren.
Nou. Zie. EN ik heb net betoogd dat ik helemaal niet lastig benquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan mijn oude Lada nog weinig, want die ist verschwundenMaar aan een volgende auto is er vast voldoende te sleutelen
[..]
Niet zo serieus, ik had de grapjes PIEnneh, wauw
![]()
Maar ja, jij bent al bezet he
![]()
[..]
Zooi sjouwen kan ik zelf welAlleen dingetjes repareren is altijd wel fijn
Lekker he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker rustig aan doenIk zit ook nog in de pyama
![]()
En kusje op je hoofdpijn
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker he?
En ja, pilletjes en koffie![]()
En mannen: ik zit in een onflatteus velours huispak...met vet haar in een slordige staart, stinkend en onderuitgezakt op de bank. Heel sexy ja.
zo serieus was het niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan mijn oude Lada nog weinig, want die ist verschwundenMaar aan een volgende auto is er vast voldoende te sleutelen
[..]
Niet zo serieus, ik had de grapjes PIEnneh, wauw
![]()
Maar ja, jij bent al bezet he
![]()
[..]
Zooi sjouwen kan ik zelf welAlleen dingetjes repareren is altijd wel fijn
Auto lenen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk moet alleen nog de deur uit vandaag, maar ik wil niet naar de stad
Maar ja, wil m'n foon nu echt wel terug
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker he?
En ja, pilletjes en koffie![]()
En mannen: ik zit in een flatteus flanellen niemandalletje...met mooi haar in een sexy staart, zwoel en onderuitgezakt op de bank. Heel sexy ja.
quote:
Okeequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo serieus was het niet hoor![]()
en bezet janu weet je ook waarom, mannen zijn vet handig om te hebben
![]()
jammer dat ik een nerd ben
daarna gaat het inputdevice op offline en vullen we de rest zelf wel inquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja, het heeft ook geen zin he, met 'nog niet aangekleed' was het kwaad al geschied
Ik weet niet of ik wel durf te rijdenquote:
precies..quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarna gaat het inputdevice op offline en vullen we de rest zelf wel in
* MPG schopt jou straks naar stadquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk moet alleen nog de deur uit vandaag, maar ik wil niet naar de stad
Maar ja, wil m'n foon nu echt wel terug
Oh, okidoki!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet niet of ik wel durf te rijdenEn ik moet m'n leenfiets hopelijk toch terugbrengen (want dan zijn ze klaar met mijn fiets
), dus ga later wel op de fiets joh
Maar lief
Hoiquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee![]()
Hahahaha, oh is dat hetMaar ik wil echt wel een nerdenman
Ik had een keer een niet nerd en het is niet tof dat ik meer weet van computers dan die man (en zelfs van windows
![]()
). Dus, op zoek naar een nerd ooit
![]()
Ja. Al durf ik dat 'kwaad' wel ter discussie te stellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja, het heeft ook geen zin he, met 'nog niet aangekleed' was het kwaad al geschied
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel durf te rijdenEn ik moet m'n leenfiets hopelijk toch terugbrengen (want dan zijn ze klaar met mijn fiets
), dus ga later wel op de fiets joh
Maar lief
Ik denk wel dat het ook van belang is dat je ook serres kunt bouwen aan huizen, heb je daar misschien ervaring mee?quote:
wij hebben heul geen kwaad in de zinquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Al durf ik dat 'kwaad' wel ter discussie te stellen...
Even zien:quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het ook van belang is dat je ook serres kunt bouwen aan huizen, heb je daar misschien ervaring mee?
ja, maar niet op 1 hoogquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het ook van belang is dat je ook serres kunt bouwen aan huizen, heb je daar misschien ervaring mee?
Woeiquote:
Bouwkundig tekenen? Kan je dat ook?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Even zien:
Glaszetten: Check
Kitten: Check
Kozijnen stellen: Check
Alles bij elkaar moet dat wel een serre op kunnen leveren!
Bouwkundig tekeken heb ik iemand voor, muren metselen kan ik wel, maar heb ik ook een professional voor, dus komt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bouwkundig tekenen? Kan je dat ook?
En misschien dat je de muren nog vergeet..of wilde je die maken van kit?
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoeiMogen wij dan nu langs komen?
ja, JIJquote:
Nee, schat, ZELF bouwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Bouwkundig tekeken heb ik iemand voor, muren metselen kan ik wel, maar heb ik ook een professional voor, dus komt goed.
Owja, voor de materialen heb ik nog goedkope adresjes...
Tof!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef Pheno het volgende:
Ja, mag naar LA Noire
En een WoW Cataclysm interview
Waar zat je ook alweer?quote:
Bouwkundig tekenen is NIET bouwenquote:
Nee. Maar een serre bouwen is wel bouwen he, schat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Bouwkundig tekenen is NIET bouwen.
EN zoals gezegd, metselen kan dus wel.
Nu al?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zin in chocokruidnoten![]()
Maar eerst maar eens ontbijten
Ontbijten of chocokruidnoten?quote:
Emancipatie, dus ze doet het maar mooi zelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar een serre bouwen is wel bouwen he, schat.
Ik denk toch dat het net niet genoeg is om Marijke de alleskunner voor je te winnen![]()
Hee snoetje?quote:
Ontbijt. Kruidnoten heb ik al op. En banketstaaf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ontbijten of chocokruidnoten?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Emancipatie, dus ze doet het maar mooi zelf
Laat die MPG de Polen p0wnen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik bouw mijn eigen serre wel, geen man voor nodig
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoetje?
Ga jij me ooit nog antwoord geven op de vraag hoe oud je kinderen zijn?
Haarlemquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Waar zat je ook alweer?
Ooit welquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoetje?
Ga jij me ooit nog antwoord geven op de vraag hoe oud je kinderen zijn?
Ja, ze wil dat ook wel, maar ik verzon dingen voor MPG om haar echt onder de indruk te laten zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Emancipatie, dus ze doet het maar mooi zelf
Laat die MPG de Polen p0wnen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontbijt. Kruidnoten heb ik al op. En banketstaaf.
Ja, maar dat kan dus welquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar een serre bouwen is wel bouwen he, schat.
Ik denk toch dat het net niet genoeg is om Marijke de alleskunner voor je te winnen![]()
Wat dacht je van over 2 weken?quote:
Ja, wil je dat graag, dat iemand je wil om wat voor auto je hebt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef MPG het volgende:
Ja, maar dat kan dus wel.
EN godver. Dan schaf ik maar gewoon die paarse Lada aan.
Ach, wij thuis doen het huishouden samen. Ik ben dweilbaas. Omdat de bank nogal zwaar isquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze wil dat ook wel, maar ik verzon dingen voor MPG om haar echt onder de indruk te laten zijn.
Emancipatie![]()
Zo lang ik maar geen zware dingen hoef te tillen
Zodra ze geboren zijn bedoel je?quote:
Chocokruidnoten als ontbijt. Opgelost!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Banketstaaf
![]()
Maar ik heb geen zin in ontbijt, maar heb eigenlijk wel trek nuDus man o man wat een dilemma's
Jij kan bij GF gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wij thuis doen het huishouden samen. Ik ben dweilbaas. Omdat de bank nogal zwaar is
Dweilen jullie onder de bank?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wij thuis doen het huishouden samen. Ik ben dweilbaas. Omdat de bank nogal zwaar is
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra ze geboren zijn bedoel je?
Dan weet ik wél waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wil je dat graag, dat iemand je wil om wat voor auto je hebt?
Eerst even een bouwkundige tekening maken voor we gaan metselen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra ze geboren zijn bedoel je?
jij niet danquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dweilen jullie onder de bank?
Nee, daarom schuif ik die weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.. Ja? EN stofzuigen ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.quote:
Ik ben nu eigen baas, dan kan ik mijn eigen werktijden bepalen.quote:
Dat is de vrijdag voor de kerstvakantie, ik moet nog horen hoe die dag loopt hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van over 2 weken?Dan komen Nienke en ik al naar het westen ook voor Stu en LL enzo
Dan komen we ook bij jou langs?
Heb ze niet in huisquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chocokruidnoten als ontbijt. Opgelost!
Als je 4 uur niet te laat vindt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ze niet in huisKun je me een zakje komen brengen?
Ik kan er om 3 uur zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ze niet in huisKun je me een zakje komen brengen?
Go for it!quote:
Kun je hier niet ook even komen? Ik moet 't hele huis nog zuigenquote:
Goed idee, een pgrferrari om het huis van mijn ouders te stofzuigen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je hier niet ook even komen? Ik moet 't hele huis nog zuigen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je hier niet ook even komen? Ik moet 't hele huis nog zuigen
Niets leenbakker of ah, je wordt stofzuigman aan huis!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets leenbakker of ah, je wordt stofzuigman aan huis!
En nu niet?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee![]()
Hahahaha, oh is dat hetMaar ik wil echt wel een nerdenman
Ik had een keer een niet nerd en het is niet tof dat ik meer weet van computers dan die man (en zelfs van windows
![]()
). Dus, op zoek naar een nerd ooit
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets leenbakker of ah, je wordt stofzuigman aan huis!
Volgende week vrijdag om 1 uur, heb je dan tijd stofzuigman?quote:
En dan de volgende dag naar Maastricht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag om 1 uur, heb je dan tijd stofzuigman?
Dan moet je zaterdag komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan de volgende dag naar Maastricht?
Ik denk dat ik nu maar eens ga ontbijtenquote:
Oh, is dat zondag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdag komenDan gaan we zondag naar Maastricht
![]()
Neh. Hij gaat voor de Z. Van ZuigKoningquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
pgr, neem je dan ook een pakje en een cape?
Met de S van Stofuigman erop?
Hihihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
pgr, neem je dan ook een pakje en een cape?
Met de S van Stofuigman erop?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh. Hij gaat voor de Z. Van ZuigKoning...
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh. Hij gaat voor de Z. Van ZuigKoning...
wat is er?quote:
Bluh.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn fiets is misschien pas morgen klaarDan haal ik ook morgen m'n foon wel op
Heb ik vandaag een lekker relaxed dagje
Lekkerquote:
mpg wanneer heb je tijd om de topic reeksen uit de OP te halen?quote:
Ik hoop na de lunchquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mpg wanneer heb je tijd om de topic reeksen uit de OP te halen?
Omdat er blijkbaar meerdere punten zijn waar de accounts matchen. Als hij daadwerkelijk clean is, moet hij de FA's daar per mail overtuigen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Een vriend van me (jappy-b) heeft een ban (zogenaamd een kloon van een gebande)
Maar dat is helemaal niet waar.
Dus hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Dus hoe kan dat?
Hoe zien ze dat danquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar meerdere punten zijn waar de accounts matchen. Als hij daadwerkelijk clean is, moet hij de FA's daar per mail overtuigen.
Ach pc programma's die niet geinstalleerd kunnen worden, programma's die steeds vastlopen, collega's die zeiken en vervelende klanten. Maar voor de rest gaat het welquote:
dus je baalt van je werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach pc programma's die niet geinstalleerd kunnen worden, programma's die steeds vastlopen, collega's die zeiken en vervelende klanten. Maar voor de rest gaat het wel
Wat voor vlees?quote:
trevquote:
Ja ik baal omdat programma's hier gewoon niet goed werken en dat is KUT.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je baalt van je werkdag
Kloonscan.quote:
zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat GF zegt en een gehaktballen
Gf dank je
* Trevland geeft Beertje een knuffel omdatm lange dag en dingen die niet mee werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik baal omdat programma's hier gewoon niet goed werken en dat is KUT.
Zeker op school inloggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Dus hoe kan dat?
was het maar kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik baal omdat programma's hier gewoon niet goed werken en dat is KUT.
Ja, das wel een goeie als je gematcht wil worden jaquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat GF zegt en een gehaktballen
Gf dank je
shit gaat er nog meer van die rotzooi vallenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
Waarschuwing voor minder zicht door sneeuw
dat wordt weer lachen vanmiddag
Of dees:quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dees?
[ afbeelding ]
Of dees?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |