mpg wanneer heb je tijd om de topic reeksen uit de OP te halen?quote:
Ik hoop na de lunchquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mpg wanneer heb je tijd om de topic reeksen uit de OP te halen?
Omdat er blijkbaar meerdere punten zijn waar de accounts matchen. Als hij daadwerkelijk clean is, moet hij de FA's daar per mail overtuigen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Een vriend van me (jappy-b) heeft een ban (zogenaamd een kloon van een gebande)
Maar dat is helemaal niet waar.
Dus hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Dus hoe kan dat?
Hoe zien ze dat danquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar meerdere punten zijn waar de accounts matchen. Als hij daadwerkelijk clean is, moet hij de FA's daar per mail overtuigen.
Ach pc programma's die niet geinstalleerd kunnen worden, programma's die steeds vastlopen, collega's die zeiken en vervelende klanten. Maar voor de rest gaat het welquote:
dus je baalt van je werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach pc programma's die niet geinstalleerd kunnen worden, programma's die steeds vastlopen, collega's die zeiken en vervelende klanten. Maar voor de rest gaat het wel
Wat voor vlees?quote:
trevquote:
Ja ik baal omdat programma's hier gewoon niet goed werken en dat is KUT.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je baalt van je werkdag
Kloonscan.quote:
zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat GF zegt en een gehaktballen
Gf dank je
* Trevland geeft Beertje een knuffel omdatm lange dag en dingen die niet mee werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik baal omdat programma's hier gewoon niet goed werken en dat is KUT.
Zeker op school inloggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Dus hoe kan dat?
was het maar kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik baal omdat programma's hier gewoon niet goed werken en dat is KUT.
Ja, das wel een goeie als je gematcht wil worden jaquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat GF zegt en een gehaktballen
Gf dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |