Ja, wil je dat graag, dat iemand je wil om wat voor auto je hebt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef MPG het volgende:
Ja, maar dat kan dus wel.
EN godver. Dan schaf ik maar gewoon die paarse Lada aan.
Ach, wij thuis doen het huishouden samen. Ik ben dweilbaas. Omdat de bank nogal zwaar isquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze wil dat ook wel, maar ik verzon dingen voor MPG om haar echt onder de indruk te laten zijn.
Emancipatie![]()
Zo lang ik maar geen zware dingen hoef te tillen
Zodra ze geboren zijn bedoel je?quote:
Chocokruidnoten als ontbijt. Opgelost!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Banketstaaf
![]()
Maar ik heb geen zin in ontbijt, maar heb eigenlijk wel trek nuDus man o man wat een dilemma's
Jij kan bij GF gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wij thuis doen het huishouden samen. Ik ben dweilbaas. Omdat de bank nogal zwaar is
Dweilen jullie onder de bank?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wij thuis doen het huishouden samen. Ik ben dweilbaas. Omdat de bank nogal zwaar is
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra ze geboren zijn bedoel je?
Dan weet ik wél waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wil je dat graag, dat iemand je wil om wat voor auto je hebt?
Eerst even een bouwkundige tekening maken voor we gaan metselen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra ze geboren zijn bedoel je?
jij niet danquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dweilen jullie onder de bank?
Nee, daarom schuif ik die weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.. Ja? EN stofzuigen ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.quote:
Ik ben nu eigen baas, dan kan ik mijn eigen werktijden bepalen.quote:
Dat is de vrijdag voor de kerstvakantie, ik moet nog horen hoe die dag loopt hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van over 2 weken?Dan komen Nienke en ik al naar het westen ook voor Stu en LL enzo
Dan komen we ook bij jou langs?
Heb ze niet in huisquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chocokruidnoten als ontbijt. Opgelost!
Als je 4 uur niet te laat vindt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ze niet in huisKun je me een zakje komen brengen?
Ik kan er om 3 uur zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ze niet in huisKun je me een zakje komen brengen?
Go for it!quote:
Kun je hier niet ook even komen? Ik moet 't hele huis nog zuigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |