quote:
quote:
Ik heb hem vrijwel meteen in bed gesodemieterd, dus dat doe ik als hij weer wakker is, goed?quote:
Koffie maar uitstellen dan?quote:
Dat is natuurlijk primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ik heb hem vrijwel meteen in bed gesodemieterd, dus dat doe ik als hij weer wakker is, goed?![]()
mijn computer stelt vanaales uit, dus ik zit maar even achterover met een bak koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie maar uitstellen dan?Dan hebben jullie even rust
Of kan het wel?
quote:
was ie nu al lastigquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ik heb hem vrijwel meteen in bed gesodemieterd, dus dat doe ik als hij weer wakker is, goed?![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn computer stelt vanaales uit, dus ik zit maar even achterover met een bak koffie
Mannen zijn toch best vaak lastig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
tevens:
suikerbureaubladbabe
[..]
was ie nu al lastig
Owquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen zijn toch best vaak lastig?![]()
Nja, ik zit nog onaangekleed te stinken en ik heb heel erg hoofdpijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie maar uitstellen dan?Dan hebben jullie even rust
Of kan het wel?
Een naakse Suikerbeeeeebquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, ik zit nog onaangekleed te stinken en ik heb heel erg hoofdpijn![]()
Maar ik kijk even hoe het vanmiddag gaat, goed?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen zijn toch best vaak lastig?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
Dat is natuurlijk prima![]()
.
Alstie maar weet dat wij ons ook zorgen maken over hem en hopen dattie snel weer beter wordt en dat we het fijn vinden dattie nu bij jou en gebakje is.
Lekker rustig aan doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Voor wat?quote:
wokkeltjequote:
hij is bijna altijd lastig, het is een manquote:was ie nu al lastig
gmtaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
[..]
hij is bijna altijd lastig, het is een man
Wat valt er te repareren?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor wat?Auto's repareren misschien
Maar ik kan vet veel zelf
![]()
voor autos ook maar ik heb eigenhandig een uitbouw aan mijn huis gemaakt, nu jij weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Auto repareren, Zooi sjouwen, Wasmasjien repareren, etc.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
o ja, wasmachinequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto repareren, Zooi sjouwen, Wasmasjien repareren, etc.
En daarbij, IK ben niet lastig, zolang ik maar een eigen hok in huis hebm, waar ik lekker kan rommelen, knutselen, sleutelen, computeren.
Aan mijn oude Lada nog weinig, want die ist verschwundenquote:
Niet zo serieus, ik had de grapjes PIquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor autos ook maar ik heb eigenhandig een uitbouw aan mijn huis gemaakt, nu jij weer![]()
EN in het geval jeuk![]()
Zooi sjouwen kan ik zelf welquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto repareren, Zooi sjouwen, Wasmasjien repareren, etc.
En daarbij, IK ben niet lastig, zolang ik maar een eigen hok in huis hebm, waar ik lekker kan rommelen, knutselen, sleutelen, computeren.
Nou. Zie. EN ik heb net betoogd dat ik helemaal niet lastig benquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan mijn oude Lada nog weinig, want die ist verschwundenMaar aan een volgende auto is er vast voldoende te sleutelen
[..]
Niet zo serieus, ik had de grapjes PIEnneh, wauw
![]()
Maar ja, jij bent al bezet he
![]()
[..]
Zooi sjouwen kan ik zelf welAlleen dingetjes repareren is altijd wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |