Louter leugens! Ik probeerde met mijn post het algemene niveau van dit topic te verhogenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:00 schreef Wing het volgende:
Mijn post wordt gewoon weggehaald, terwijl het net zo een verkapte tvp is als de rest
In ieder geval goed bezig mctwight.
Een kiwi-UI !quote:
Ja qudt, nog 20 minuten in spanning zitten wachten dus!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:39 schreef mctwigt het volgende:
kalm kalm ben op de helft om 1 uur staat de nieuwste er op
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef dralion13 het volgende:
hee, niks tegen kiwi's (deze kiwi is niet gerelateerd aan de kiwi in de strip)
een verrotte UI _!
Ja goftedomme zeg, wat ben jij nou voor krabbelaar!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:57 schreef mctwigt het volgende:
wordt ietsjes lang 5 a 10 minuten sorry
want priegel tekenwerk
Hij is weer goed!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:24 schreef mctwigt het volgende:
sorry sorry sorry etc. etc. uitloop verkeerde inschatting smoes smoes maaaaar!!
[ afbeelding ]
het einde nadert bijna van dit verhaal!
quote:Op woensdag 8 december 2010 01:24 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
De kwaak-jetquote:Op woensdag 8 december 2010 01:24 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat lachen als ik zeg wat ik doe, ik studeer Economie Ik doe helemaal niks met tekenen als vak/werkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
geweldig gast, echt geweldig!
is dit ook je beroep (striptekenaar/tekenaar/iets met tekenen?)
in ieder geval je blijft me verbazen
Meen je dat nou echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:08 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Je gaat lachen als ik zeg wat ik doe, ik studeer Economie Ik doe helemaal niks met tekenen als vak/werk
Mag ik jullie daar verblijden dan met stripjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?
Ik denk dat het tijd wordt dat je bij ons komt werken eerlijk gezegd...
kijk hier eens op : link
Groeten, en hopen dat je na je studie bij ons wilt komen!
quote:
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD ga daarheen en doe mee, geniale paintquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef mctwigt het volgende:
[..]
hoe vind je de mijne?
Deze in het klein:
[ afbeelding ]
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef mctwigt het volgende:
(getrommel) Dames en heren....
Met trots presenteer ik u de ontknoping van het grote avontuur; Kwaak: dat is me er toch eendje!
[ afbeelding ]
En dan nu weer normale 1 gag-strookjes (voorlopig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef mctwigt het volgende:
Met trots presenteer ik u de ontknoping van het grote avontuur; Kwaak: dat is me er toch eendje!
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kick. komt er een volgende?
volgende?
quote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Nah, deze computerstrip kon makkelijk met paint gemaakt wordenquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef danque het volgende:
ik zeg doen, probeer met illustrator als je dat heb.
Geweldig!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:31 schreef mctwigt het volgende:
tijd voor kerst gerelateerde stripjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
Een dag te laat maar toch:
[ afbeelding ]
Van Albert Heijn ook he! Werkelijk...quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit de introductie is van een nieuw avontuurquote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dat is het niet... maar deze welquote:Op maandag 27 december 2010 23:06 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de introductie is van een nieuw avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door mctwigt op 02-01-2011 22:42:41 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Geen Nemo, maar Botje en nog meer bekendenquote:
Dus da's niet Nemo daar onderin?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Geen Nemo, maar Botje en nog meer bekenden
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus da's niet Nemo daar onderin?
Ow, Tom is er ook! Geweldig!!!
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie ze niet ziet:Wat zeggen de Chinezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Hele emmel Lemia!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
#3 #4
Lawl!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef mctwigt het volgende:
jullie dachten zeker, waar blijft de grap nou hé?
Nou daar is de grap dan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, kutjes zijn lekker! Dus een dikke pluim voor deze strip!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef mctwigt het volgende:
jullie dachten zeker, waar blijft de grap nou hé?
Nou daar is de grap dan!
[ afbeelding ]
quote:
Alleen die kut in zijn laatste strip is weer wat minder lekker!quote:
Cool gemaakt, maar niet bepaald een grap he!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef mctwigt het volgende:
Het duurde een tijdje maarja de vraag was er toch niet naar:
[ afbeelding ]
Grap wordt morgen wel duidelijk dit geld even als introquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool gemaakt, maar niet bepaald een grap he!
Zolang je blijft tekenen, zal ik het blijven kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef mctwigt het volgende:
Het duurde een tijdje maarja de vraag was er toch niet naar:
[ afbeelding ]
Dat vliegen is moeilijk, ik knal overal tegenaanquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef ToT het volgende:
Hij kan nog racen ook!
http://www.kongregate.com/games/sims5000/ducklife2-world-champion
Ik heb 'm nog niet eens echt geprobeerd! Heb 'm van de weblog geplukt!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat vliegen is moeilijk, ik knal overal tegenaan
Dusssssssss.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
alvast een opwarmertje voor de provinciale verkiezingen
[ afbeelding ]
je nieuwe stopwoordje?quote:
Hehehe jij weet het altijd echt zo treffend te tekenen he!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem )
[ afbeelding ]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar Afganistan Of gaan die net zoals kwaak ook mee als soldaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem )
[ afbeelding ]
Wie is die gast in de laatste frame?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry geen brinkman, die was helaas tegen de missie dus kon geen leuke grap bedenken
overigens misschien is het nog iets te vroeg voor sapgrapjes
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleemquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar Afganistan Of gaan die net zoals kwaak ook mee als soldaat?
__________________________________________________!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleem
Bert en Erniequote:
Lol at Schwarzer Negerquote:
quote:
@ Hé Bert!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nr. 90 al weer... haast bij de nummer 100
@ schaap!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Bundelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef JEFFreal het volgende:
leuke posts waar halen jullie die tekeningetjes vandaan? Doe ik ook mee
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef JEFFreal het volgende:
leuke posts waar halen jullie die tekeningetjes vandaan? Doe ik ook mee
Boh net het spannend wordt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef mctwigt het volgende:
een nieuwe!
[ afbeelding ]
oh en een vriendin van me heeft kwaak vereeuwigd met photoshop
Nee ik ben vergeten schaduw onder de wagen te tekenen, het moest er op lijken dat ze op de zij wielen reden en de rocket onder hun door ging /stupidmequote:
Verschilt meestal 30 minuten tot een uur, ligt er net aan wat ik teken, bv met gedetailleerde voertuigen en achtergronden duurt het wel wat langerquote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Remqo het volgende:
Haha, ze zijn leuk
Hoe lang doe je over zo'n strookje tekenen?
Niet elk strookje bevat een grap. De eerste strookjes wel, maar nu is het gewoon 1 verhaal. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op maandag 4 april 2011 07:54 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Goed getekend,niet grappig
Beter maak je comic-editie 2 girls 1 cup
Geen nood nadat dit verhaal klaar is komen er weer een berg korte aan denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik vond de korte stripjes met meer grappen denk ik leuker dan deze
Maar wel geweldig mooi getekend weer
Ik had deze nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef mctwigt het volgende:
blij dat de jeugdsentiment upgrade aanslaat
hier wat flauwe humor speciaal voor onze favoriete politicus Geert!
[ afbeelding ]
yayquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Geen nood nadat dit verhaal klaar is komen er weer een berg korte aan denk ik
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef mctwigt het volgende:
ik had het een beetje druk maar hier is een nieuwe
[ afbeelding ]
(toch wel aardig van Den Haag, dat ze letterlijk stripgrapjes inkoppen met hun beleid voor het leger enzo )
_!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel voor ze echt opduiken
Vergezocht!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwscombinatie:
Einde der tijden laat op zich wachten
VVD wil verbod op godslastering behouden
Whehehehquote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwscombinatie:
Einde der tijden laat op zich wachten
VVD wil verbod op godslastering behouden
#3 #4
Paard van Trojan anno 2011quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef mctwigt het volgende:
En ook de Grieken ontkomen Kwaak niet!
[ afbeelding ]
p.s. spot de bekenden in de meute
Donald Duck?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Wing het volgende:
[..]
Paard van Trojan anno 2011
Ik zie een meneer monopoly, iemand van bart simsons, donald duck
Goeiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef mctwigt het volgende:
En ook de Grieken ontkomen Kwaak niet!
[ afbeelding ]
p.s. spot de bekenden in de meute
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
alvast een opwarmertje voor de provinciale verkiezingen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef mctwigt het volgende:
Even een strand strip gezien het weer nu een beetje somber is
[ afbeelding ]
duck gets agressivequote:
____________________!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef mctwigt het volgende:
een nieuwe UI en een nieuw karakter wat een dag!
[ afbeelding ]
Whaha! Geweldig weer! Laat ze maar komen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
plaatje 1 in het lijstjequote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Treffendquote:
quote:
is een vol verhaaltje van 3 strookjes, hier deel 2 :quote:
Je strips mbt de actualiteit zijn altijd goed, misschien kun je daar verder op teren? Zoals men bijvoorbeeld doet bij 'De Rechter' (die in verschillende kranten staat).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef mctwigt het volgende:
ik durf het haast niet te vragen, maar ik raak een beetje uit mijn voorraad verhaal ideeen voor 2gaad, ik heb nog wel een paar ideeen liggen maarja, eens raken die ook op.
dus ik wou vragen, als jullie nog ideeen hebben of suggesties of verzoekjes (zoals naatje toen met radio49) zeg het dan dat probeer ik er wat mee te doen
bij voorbaat dank
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef mctwigt het volgende:
onze favoriete superheld is er weer
[ afbeelding ]
Hij is nu vast trots op zichzelf dat hij je ontmaskerd heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef mctwigt het volgende:
ja en nu?
mag ik geen captain obvious grappen maken?
Flauwe woord grappen zijn ook al meerderen keren gedaan... maakt dat ze minder grappig?
Ik vind ze top. Doorgaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef mctwigt het volgende:
ja en nu?
mag ik geen captain obvious grappen maken?
Flauwe woord grappen zijn ook al meerderen keren gedaan... maakt dat ze minder grappig?
Ohnoez straks word ik opgepakt voor plagiaat! Of straks komt hij er achter dat er alleen getekende eenden bestaan en ik dat schaamteloos kopieerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij is nu vast trots op zichzelf dat hij je ontmaskerd heeft.
En plaatjes gegoogled voor hard bewijs, je bent er gloeiend bij mctwigt!
You did what??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ohnoez straks word ik opgepakt voor plagiaat! Of straks komt hij er achter dat er alleen getekende eenden bestaan en ik dat schaamteloos kopieer
Ik vind die ene van mctwight wel origineel genoeg...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef Klaudias het volgende:
Captain Obvious is al meerdere malen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef mctwigt het volgende:
onze favoriete superheld is er weer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef mctwigt het volgende:
sorry voor de flauwheid maar er gebeurd niet veel bijzonders om subtiele grappen mee te maken...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |