![op_header.png]()
![luisteraars_img.php]()
![op_luisteren.png]()
![op_rooster.png]()
![op_verzoekjes.png]()
Ik ben 12, wat is Radio 49?Radio 49, tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Vanaf 1 juni 2011 zijn we (eerst als X-Raydio) on air en op deze nu al epische dag is er binnen een paar uur een heel nieuw radiostation uit de grond gestampt. Net vers van de pers kunnen we nog niet alle uren vullen, dus zolder- en kelderDJs, doe je ding en ga draaien!
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, en van plaatjes draaien tot een talkshow, alles kan. Als je naar een specefiek iets opzoek bent, vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je, als je het leuk vindt dat zélf doen!
Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP:DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
En nu? Nog eisen?Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter!
Aankondigingen- Er komt een Bier + BBQmeet bij Myraela thuis! Zie:
[Meeting] BBQ&Bier- Hou komende donderdagavond vrij in je agenda
Luisteren in een media player?Dat kan, klik
hier om in je media player te luisteren
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.
StatistiekenUiteraard zijn er statistieken voor deze reeks:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![op_luisteren.png]()
![op_rooster.png]()
Nieuwe OP door WebHawkjuh