Hehehe jij weet het altijd echt zo treffend te tekenen he!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem )
[ afbeelding ]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar Afganistan Of gaan die net zoals kwaak ook mee als soldaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem )
[ afbeelding ]
Wie is die gast in de laatste frame?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry geen brinkman, die was helaas tegen de missie dus kon geen leuke grap bedenken
overigens misschien is het nog iets te vroeg voor sapgrapjes
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleemquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar Afganistan Of gaan die net zoals kwaak ook mee als soldaat?
__________________________________________________!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleem
Bert en Erniequote:
Lol at Schwarzer Negerquote:
quote:
@ Hé Bert!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nr. 90 al weer... haast bij de nummer 100
@ schaap!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Bundelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef JEFFreal het volgende:
leuke posts waar halen jullie die tekeningetjes vandaan? Doe ik ook mee
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef JEFFreal het volgende:
leuke posts waar halen jullie die tekeningetjes vandaan? Doe ik ook mee
Boh net het spannend wordt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef mctwigt het volgende:
een nieuwe!
[ afbeelding ]
oh en een vriendin van me heeft kwaak vereeuwigd met photoshop
Nee ik ben vergeten schaduw onder de wagen te tekenen, het moest er op lijken dat ze op de zij wielen reden en de rocket onder hun door ging /stupidmequote:
Verschilt meestal 30 minuten tot een uur, ligt er net aan wat ik teken, bv met gedetailleerde voertuigen en achtergronden duurt het wel wat langerquote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Remqo het volgende:
Haha, ze zijn leuk
Hoe lang doe je over zo'n strookje tekenen?
Niet elk strookje bevat een grap. De eerste strookjes wel, maar nu is het gewoon 1 verhaal. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op maandag 4 april 2011 07:54 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Goed getekend,niet grappig
Beter maak je comic-editie 2 girls 1 cup
Geen nood nadat dit verhaal klaar is komen er weer een berg korte aan denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik vond de korte stripjes met meer grappen denk ik leuker dan deze
Maar wel geweldig mooi getekend weer
Ik had deze nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef mctwigt het volgende:
blij dat de jeugdsentiment upgrade aanslaat
hier wat flauwe humor speciaal voor onze favoriete politicus Geert!
[ afbeelding ]
yayquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Geen nood nadat dit verhaal klaar is komen er weer een berg korte aan denk ik
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef mctwigt het volgende:
ik had het een beetje druk maar hier is een nieuwe
[ afbeelding ]
(toch wel aardig van Den Haag, dat ze letterlijk stripgrapjes inkoppen met hun beleid voor het leger enzo )
_!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel voor ze echt opduiken
Vergezocht!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwscombinatie:
Einde der tijden laat op zich wachten
VVD wil verbod op godslastering behouden
Whehehehquote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwscombinatie:
Einde der tijden laat op zich wachten