quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie ze niet ziet:Wat zeggen de Chinezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
#3 #4
Lawl!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef mctwigt het volgende:
jullie dachten zeker, waar blijft de grap nou hé?
Nou daar is de grap dan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, kutjes zijn lekker!Dus een dikke pluim voor deze strip!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef mctwigt het volgende:
jullie dachten zeker, waar blijft de grap nou hé?
Nou daar is de grap dan!
[ afbeelding ]
Cool gemaakt, maar niet bepaald een grap he!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef mctwigt het volgende:
Het duurde een tijdje maarja de vraag was er toch niet naar:
[ afbeelding ]
Grap wordt morgen wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool gemaakt, maar niet bepaald een grap he!
Zolang je blijft tekenen, zal ik het blijven kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef mctwigt het volgende:
Het duurde een tijdje maarja de vraag was er toch niet naar:
[ afbeelding ]
Dat vliegen is moeilijk, ik knal overal tegenaanquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef ToT het volgende:
Hij kan nog racen ook!
http://www.kongregate.com/games/sims5000/ducklife2-world-champion
Ik heb 'm nog niet eens echt geprobeerd!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat vliegen is moeilijk, ik knal overal tegenaan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
alvast een opwarmertje voor de provinciale verkiezingen
[ afbeelding ]
je nieuwe stopwoordje?quote:
Hehehe jij weet het altijd echt zo treffend te tekenen he!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem)
[ afbeelding ]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar Afganistanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem)
[ afbeelding ]
Wie is die gast in de laatste frame?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry geen brinkman, die was helaas tegen de missie dus kon geen leuke grap bedenken
overigens misschien is het nog iets te vroeg voor sapgrapjes
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleemquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar AfganistanOf gaan die net zoals kwaak ook mee als soldaat?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleem
Bert en Erniequote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nr. 90 al weer... haast bij de nummer 100
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Bundelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef JEFFreal het volgende:
leuke postswaar halen jullie die tekeningetjes vandaan? Doe ik ook mee
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef JEFFreal het volgende:
leuke postswaar halen jullie die tekeningetjes vandaan? Doe ik ook mee
Boh net het spannend wordt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef mctwigt het volgende:
een nieuwe!
[ afbeelding ]
oh en een vriendin van me heeft kwaak vereeuwigd met photoshop
Nee ik ben vergeten schaduw onder de wagen te tekenen, het moest er op lijken dat ze op de zij wielen reden en de rocket onder hun door ging /stupidmequote:
Verschilt meestal 30 minuten tot een uur, ligt er net aan wat ik teken, bv met gedetailleerde voertuigen en achtergronden duurt het wel wat langerquote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Remqo het volgende:
Haha, ze zijn leuk
Hoe lang doe je over zo'n strookje tekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |