Ben'r nog hoor, kan nog niet slapen. Maar heb ik vandaag nog wat politiek nieuws gemist?quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:02 schreef KoosVogels het volgende:
De laatste persoon heeft net de benen genomen. Slapen heb ik echter nog geen zin in.
Geen idee. Ben sinds 17.00 uur gisteren uit de running. Zal eens op de site van VK kijken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben'r nog hoor, kan nog niet slapen. Maar heb ik vandaag nog wat politiek nieuws gemist?
Ik zag net alleen iets over Merkel.. Anyway, ben vanaf half 7 opquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ben sinds 17.00 uur gisteren uit de running. Zal eens op de site van VK kijken.
Ja, dat is eigenlijk een brug te ver. Vanwaar deze nachtelijke escapades?quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zag net alleen iets over Merkel.. Anyway, ben vanaf half 7 op7 uur lang school, en 10 uur gewerkt. Wat kan ik mens kapot zijn..
Er moet toch geld verdiend wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk een brug te ver. Vanwaar deze nachtelijke escapades?
Eey KOos. Dit is toch belachelijk !quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:11 schreef Trava het volgende:
Jammer dat z'n pruik er niet af vloog en werd doodgeschoten.
Ik heb het volste begripquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er moet toch geld verdiend wordenKrijg niet alles van me ouders enzo
Anyway, heb last van me longen vandaag al dat roken
Ik ken de context niet. Maar knul, ik ga slapen. Adieuquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eey KOos. Dit is toch belachelijk !
Veel succes met je kater mrogenquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken de context niet. Maar knul, ik ga slapen. Adieu
quote:
Rijinstructeur zijn is langzaam sterven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zit gruwelijk te twijfelen, of ik ga voor uitvoerder bouw of ik gooi het radicaal om naar rijinstructeur, BOA valt voor mij nu weg.
Dat is toch geen ellende?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:19 schreef du_ke het volgende:
Ik ben iemand die baalt dat hij niet eerder Sinterklaascadeautjes gekocht heeft en zo dus door de sneeuw moet.
Wiens vrouw zei dat vannacht ook?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik wil MEER sneeuw. Alles onder de 40cm is teleurstellend.
Nee, de gemeente heeft enorm veel kennis over arbeidsbemiddelingstaken.quote:Voortbestaan duur UWV onzeker'
De uitkeringsinstantie moet volgens het dagblad zoveel bezuinigen, dat dit alleen mogelijk is door een groot aantal taken af te stoten.
Nu nog is het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen op drie vlakken actief: als arbeidsbemiddelaar voor werklozen, als keuringsinstantie voor gehandicapten en als uitkeringsinstantie voor onder meer de WW.
Naar aanleiding van forse budgetoverschrijdingen eerder dit jaar is het UWV doorgelicht door een externe commissie, in opdracht van Donner, de vorige minister van Sociale Zaken.
In het rapport, dat deze week is aangeboden aan het ministerie, wordt weinig heel gelaten van het UWV. Zo zou de leiding bij het re-integratiebeleid te weinig sturing hebben gegeven en de instantie op flinke kostenoverschrijdingen afgekoerst hebben.
Communicatie
De commissie stelt dat er slechte communicatie is tussen het ministerie van Sociale Zaken en het UWV. Bovendien vraagt de commissie zich af of de uitkeringsinstantie wel over voldoende competenties beschikt om haar taken goed uit te voeren.
Het UWV moet deze kabinetsperiode ruim één miljard euro bezuinigen. Inmiddels wil een ruime Kamermeerderheid van onder meer VVD, CDA en PvdA arbeidsbemiddelingstaken van het UWV overhevelen naar de gemeenten.
Het UWV zou zich volgens de kenners moeten beperken tot gebieden waarop het aantoonbaar expertise heeft, zoals het betalen van uitkeringen en het keuren en aan het werk helpen van gehandicapte werknemers.
Jouw vrouwtje. Gulzig wijfie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat vannacht ook?
W-I-N-T-E-R-B-A-N-D-E-N!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Altijd leuk om hoger gelegen parkeergarages binnen zien te komen met dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |