Ja maar die woont in Den Haag, en vind het een bietje lullig om iemand voor die 2,7 km vanuit DH naar Utrecht te laten komenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) Brandx doet regio utrecht Ireth
Niemand? Weet niet hoelang de verkoper namelijk wil wachten tot ik hem kan komen halenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Ireth het volgende:
Ik heb dit topic nu 3x van voor naar achteren doorgelezen, maar ik zie door de plaatsnamen het bos niet meer
Nav dit topic: Heeft er iemand nog een (kajuit?)bed over??
Gezocht: iemand die binnen Utrecht (2,7 km aldus de routeplanner!) voor mij een 1 persoons bed (gedemonteerd!) kan ophalen en bij mij kan afleveren? Het gaat dus om een kajuitbed ( foto 1 en foto 2 ) die ik via marktplaats kan overnemen voor weinig. Eventuele hulp bij mij thuis om het betreffende bed ook boven in de kamer van mijn dochter te krijgen zou het helemaal af maken, maar dat lukt me eventueel ook nog wel zelf
Oké, bedankt alvast... Ik hou het in gedachte!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef AnitraX het volgende:
@paraDOTbe De man van AnitraX, waarvoor ook een topic loopt, hier:
Ik wil best een keer naar Antwerpen rijden om wat af te leveren bij je, ophalen in Den Haag moet ook nog wel lukken.
Het probleem is alleen dat ik voorlopig alleen even geen tijd, heb, het zal pas februari worden, dus als je tot zo lang kan wachten?
Uh, vast welquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Wasmachinemann het volgende:
Iemand die Drenthe-Rosmalen wilt doen met een wasmachine?
Goeiedag zeg die vraag heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uh, vast welMoet even kijken of ik het dan kan combineren met wat andere ritten. Wat zijn de afmetingen van het ding ?
Jammer danquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:38 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Goeiedag zeg die vraag heb ik nog nooit gehoord.
Ach man laat maar, Ik haal er wel eentje bij toon ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jammer danIk wil het weten i.v.m. de ruimte in de aanhanger. En heb je ook een adres ?
Deze hoeft niet meer! Bed is er alquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Ireth het volgende:
Ik heb dit topic nu 3x van voor naar achteren doorgelezen, maar ik zie door de plaatsnamen het bos niet meer
Nav dit topic: [Gevraagd] (Kajuit-)bed dat over is
Gezocht: iemand die binnen Utrecht (2,7 km aldus de routeplanner!) voor mij een 1 persoons bed (gedemonteerd!) kan ophalen en bij mij kan afleveren? Het gaat dus om een kajuitbed ( foto 1 en foto 2 ) die ik via marktplaats kan overnemen voor weinig. Eventuele hulp bij mij thuis om het betreffende bed ook boven in de kamer van mijn dochter te krijgen zou het helemaal af maken, maar dat lukt me eventueel ook nog wel zelf
Melden via PB graag.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef 2cv het volgende:
Morgen rijd ik met een auto ZONDER aanhanger naar Den Bosch. Ik vertrek vanuit Joure. Als ik iets voor iemand mee kan nemen: meld het.
Ik was overigens ook van plan om weer terug te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |