abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:07:38 #1
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90554154
Dochterlief slaapt nog steeds in het bed waar ze als 2 jarige in is gekropen. Toendertijd een goed stevig bed, echter merk ik dat ze er te zwaar voor wordt (of het bed te 'licht' is voor haar). Elke avond ga ik gewapend met een plankje en een hamer naar boven om haar hoofdeinde weer in elkaar te rammen. Al meerdere malen is het verlijmd en verschroefd en gespijkerd, maar na enige beweging van haar in bed schuift het hoofdeinde weer uit elkaar. Vooralsnog werkt het elke avond in elkaar meppen nog wel, maar op de lange termijn is dat natuurlijk niet de oplossing. Het liefst zou ze een soort kajuitbed willen, met van die kastjes er onder. Iemand toevallig die zo'n bed heeft staan en die binnenkort vervangen gaat worden? Hoeft dus niet op stel en sprong (ik mep geduldig verder :P ) maar ergens in 2011 ofzo ;)

Zo'n soort bed bedoelt ze dus met een kajuitbed. Lattenbodem en matras is aanwezig, gaat dus puur om het bed.

We wonen trouwens in Utrecht en ik heb zelf geen vervoer (als ik mijn fiets niet meetel tenminste :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90556097
Mocht je echt geen bed kunnen vinden: 2 (of 4 als je hoger wil liggen) europallets met een matras erop. Als je het wit schildert en schuurt heb je een strandhouten boxspring.
pi_90557841
Meubelmaker biedt zich aan.
niet echt een kinder/peuter bedje. maar je kan een poging doen

marktplaats staan trouwens ook leuke dingen. zoek iets betaalbaar uit en er is vast wel iemand op fok die voor vervoer kan zorgen

[ Bericht 28% gewijzigd door loecje op 28-12-2010 22:24:55 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:50:43 #4
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90559779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef loecje het volgende:
Meubelmaker biedt zich aan.
niet echt een kinder/peuter bedje. maar je kan een poging doen

marktplaats staan trouwens ook leuke dingen. zoek iets betaalbaar uit en er is vast wel iemand op fok die voor vervoer kan zorgen
Marktplaats vind ik zo lastig zoeken, stel ik vind iets leuks (bijvoorbeeld deze ) en ik kom met de verkoper een prijs overeen, dan moet ik op zoek naar een vervoerder. Als ik die niet vind moet ik de koop dus weer afketsen (of het duurt de verkoper te lang en die ketst de koop af..)

Speciaal laten maken wil ik me nog niet op storten, gaat aardig wat hout in een kajuitbed zitten en aangezien haar eigen bed na elke dag een ferme mep nog overeind staat wil ik eigenlijk proberen het zoeken zo lang mogelijk te rekken tot ik idd een kajuitbed gevonden heb. Dat is namelijk wat ze zelf het allerliefste wilt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:51:19 #5
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90559815
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef sneeuwuil het volgende:
Mocht je echt geen bed kunnen vinden: 2 (of 4 als je hoger wil liggen) europallets met een matras erop. Als je het wit schildert en schuurt heb je een strandhouten boxspring.
Mwah.. is niet wat ik echt in gedachten heb voor een kindvriendelijk bed... (zowiezo is die bergruimte er dan niet, en die komt erg goed van pas met een kind met verzamelwoede ;) )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90560442
dan dus of een fok!ker vinden met een kajuitbed,
of een fok!ker voor vervoer vinden. waarna jij een bed kan uitzoeken binnen je budget en de afgesproken max afstand. en de vervoerder kan dan met de verkoper kan overleggen over de datum.
pi_90561017
Hmmmm.... mijn ouders hebben nog het kajuitbed staan waar ik als kind in heb geslapen.
Volgens mij wordt het nu niet gebruikt (of er moet inmiddels een kleinkind in kruipen). Ik zal eens voor je informeren of ze er vanaf willen.

Moet je tzt wel kijken naar een vervoerder vanuit Limburg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:12:21 #8
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90561143
O+ Ben heel benieuwd Cat! Ik hoor het graag!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 29 december 2010 @ 21:36:03 #9
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90601699
Ik heb er 1 via marktplaats! Nu moet ie alleen nog van A. naar B. zien te komen -O-

Nu wil het toeval dat zowel A. als B. binnen Utrecht is (globale afstand 2,7 km :P ) maar toch.. das lopend dus best een end met een bed op je nek ;)

Dusse.. iemand?? Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90658658
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er 1 via marktplaats! Nu moet ie alleen nog van A. naar B. zien te komen -O-

Nu wil het toeval dat zowel A. als B. binnen Utrecht is (globale afstand 2,7 km :P ) maar toch.. das lopend dus best een end met een bed op je nek ;)

Dusse.. iemand?? Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) :D
Ik wil wel, maar ik ben in het bezit van een citroen saxo.. dus het bed moet wel uit elkaar kunnen ;) Bij interesse ontvang ik graag een PM :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:33:31 #11
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90659364
Bed is als het goed is helemaal gedemonteerd, dus het langste gedeelte is zo ongeveer 2 meter zeg maar (de lange zijdelen).

Mag ik je aanbod even warm houden? Buurvrouw heeft een Kangoo en we gaan zondag kijken of ie daar in past :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 31-12-2010 00:33:47 (20 meter is wél erg lang!) ]
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90660374
Natuurlijk mag dat :) Laat het maar eventjes weten of het gelukt is ja/nee :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:43:37 #13
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_90665796
tvp aanhangert
  zondag 2 januari 2011 @ 20:15:18 #14
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90759827
Hij staat!!

Alles zat er bij, alleen geen beschrijving :D Dus die opgezocht op internet en, bij gebrek aan printer, elke keer 4 stappen in je hoofd opslaan, naar boven rennen, 4 stappen uitvoeren, naar benee rennen, "Suus sluit je spel eens af!", 4 stappen opslaan enz.

Kwart voor 6 was ie klaar!




Toen zijn we eerst gaan eten (zuurkool eten we morgen, het zijn nu broodjes kroket geworden :D ) en na het eten zijn we verder gegaan met haar kamer weer fatsoeneren en inrichten. Het eindresultaat!






Kiekeboe


Welterusten Susanne!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90759968
*O*
wat zal ze vannacht heerlijk slapen
pi_90760194
Mooi bed heb je gescoord en wat is Suus er blij mee. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90809596
Wauw, mooi bed! En een prachtig snoetje op de foto's O+ O+
  Forum Admin maandag 3 januari 2011 @ 20:35:29 #18
35723 crew  GGMM
pi_90809676
^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')