abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 december 2010 @ 08:56:33 #226
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90329941
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 03:08 schreef maniack28 het volgende:
Godverdomme... Castle Crashers tot aan Lava Volcano gespeeld.. level 16... en ik start net op, al mijn stats gereset en alles level 1 :{ Mn vriendin dr char is wel nog level 13. Fijn!
Heb je wel even gescrolled tot je bij jou character bent!?
pi_90331143
Zo gisteren ook een xbox gehaald, al te lang niet meer gegamed, Blur en Fable 3 erbij. Zit er geen eens een hdmi kabel bij. :') Maar gelukkig was meneer gamemania zo aardig om die er voor gratis bij te doen :)

Ik heb hier even meegelezen, maar wat zijn nou echt aanraders? Force Unleashed 2 demo zag er wel verdomd geil uit :o

En nog een noob vraagje, hoe kun je van de live punten kopen? Of een paar maandjes live gold? Kan dat via iDeal? :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90331404
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Zo gisteren ook een xbox gehaald, al te lang niet meer gegamed, Blur en Fable 3 erbij. Zit er geen eens een hdmi kabel bij. :') Maar gelukkig was meneer gamemania zo aardig om die er voor gratis bij te doen :)

Ik heb hier even meegelezen, maar wat zijn nou echt aanraders? Force Unleashed 2 demo zag er wel verdomd geil uit :o

En nog een noob vraagje, hoe kun je van de live punten kopen? Of een paar maandjes live gold? Kan dat via iDeal? :@
SW:FU2 is het kortste spel ooit. Op 4 uur uit. Haal Fallout 3. Gegarandeerd plezier. Mijn inziens ook beter dan de nieuwe Fallout. Al is die ook aardig.

En je moet Pinball FX2 kopen. *O* Instant xbox live arcade klassieker.

Via PayPal kun je bij 1stoppoints.com goedkoop punten en live kopen.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:02:57 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90331528
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Zo gisteren ook een xbox gehaald, al te lang niet meer gegamed, Blur en Fable 3 erbij. Zit er geen eens een hdmi kabel bij. :') Maar gelukkig was meneer gamemania zo aardig om die er voor gratis bij te doen :)

Ik heb hier even meegelezen, maar wat zijn nou echt aanraders? Force Unleashed 2 demo zag er wel verdomd geil uit :o

En nog een noob vraagje, hoe kun je van de live punten kopen? Of een paar maandjes live gold? Kan dat via iDeal? :@
Het is sowieso aan te raden om gewoon lekker alles uit de 'budgetbakken' te halen voor minder dan 20euro. Batman Arkham Asylum is een echte aanrader, net als Red Dead Redemption, Mass Effect 1&2, Fallout 3, GRID, etc etc.

Daarnaast op XBLA ilomilo, Super Meat Boy, Battlefield 1943, Castle Crashers, Shadow Complex, TrialsHD, etc etc. HEEL misschien staat Lara Croft er op dit moment nog op voor 600 puntjes omdat ze wellicht nog niet de update gedaan hebben, maar eigenlijk was die alleen gisteren in de aanbieding.
pi_90331963
Bedankt voor de tips, heren ^O^

Maar is paypal echt de enige manier om xbox live punten/abbo te regelen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90332119
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Bedankt voor de tips, heren ^O^

Maar is paypal echt de enige manier om xbox live punten/abbo te regelen?
Nee. Je kunt ook gewoon met je cc betalen. Of bij een Nederlandse shop middels Ideal. Kijk eens op budgetgaming. Kopje hardware en dan Xbox Live points en abo's. Daar staan prijzen en shops. Bij die shops staat ook bij hoe je kunt betalen.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:30:57 #232
318398 S.VanOekel
Ik word niet goed....REEDS!
pi_90332288
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hou die '' :') '' lekker voor je. De wijze waarop ze alle punten van kritiek tot zich hebben genomen is bewonderenswaardig. Hier kunnen veel ontwikkelaars een voorbeeld aannemen.

In other news:
Lara Croft Guardian of Light kost t/m het einde van de maand slechts 600 punten (eindejaars sale). Nu kan ik het spel echt niet meer laten liggen.

edit: even een belangrijke correctie: het betreft hier een 24-uurs aanbieding.

Die " :') " staat voor het bijna nieuwe spel dat ze net zo goed een hele nieuwe Hydrophobia hadden uit kunnen brengen. Verder wel zeer goed dat ze er aan hebben gewerkt though. Want tot nu toe was het écht bagger. Een beetje blind gokken waar je heen moet gaan en wat je moet doen, zeikerige tegenstanders, ik had echt de indruk dat ik een soort van engine demo aan het spelen was (En dat is wél een :') waard)
Van Leemhuyzen's semi-communistische privacyschending
Lenin's anarchistische Pikachu-imitatie
  donderdag 23 december 2010 @ 10:36:26 #233
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90332472
quote:
Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als het goed is heb je 3 jaar garantie op RROD, dus je zou OK moeten zijn. Nog steeds vervelend natuurlijk. Probeer even alvast al je save-games enzo te back-uppen wanneer ie het even doet. Kan tegenwoordig via USB-stick volgens mij.
Oké, dat moet dan nog net kunnen..
Maar waar moet ik dan aan de bel trekken? Microsoft zelf of de winkel waar ik hem gekocht had?

En hoe werkt dat met de USB?


Dank je wel. ;)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90332906
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Je kunt ook gewoon met je cc betalen. Of bij een Nederlandse shop middels Ideal. Kijk eens op budgetgaming. Kopje hardware en dan Xbox Live points en abo's. Daar staan prijzen en shops. Bij die shops staat ook bij hoe je kunt betalen.
Super tip ^O^ thanx
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90350366
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het is sowieso aan te raden om gewoon lekker alles uit de 'budgetbakken' te halen voor minder dan 20euro. Batman Arkham Asylum is een echte aanrader, net als Red Dead Redemption, Mass Effect 1&2, Fallout 3, GRID, etc etc.

Daarnaast op XBLA ilomilo, Super Meat Boy, Battlefield 1943, Castle Crashers, Shadow Complex, TrialsHD, etc etc. HEEL misschien staat Lara Croft er op dit moment nog op voor 600 puntjes omdat ze wellicht nog niet de update gedaan hebben, maar eigenlijk was die alleen gisteren in de aanbieding.
Nja misschien wil ie wel gewoon de nieuwste games spelen? Budgetbak is altijd leuk daar niet van.
En misschien ben je ook fan van GTA Hostimeister? Anders is GTA IV ook zeker een optie :)

Nee, ik ga nu niet de discussie over GTA IV beginnen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 23 december 2010 @ 17:42:02 #236
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90351286
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:36 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Oké, dat moet dan nog net kunnen..
Maar waar moet ik dan aan de bel trekken? Microsoft zelf of de winkel waar ik hem gekocht had?

En hoe werkt dat met de USB?

Dank je wel. ;)
Er is een telefoonnummer wat je kunt bellen en dan helpen ze je daar verder. Zal wel gewoon op de website staan ;) (xbox.nl)

Van dat USB weet ik zelf niet, omdat ik het nog niet geprobeerd heb. :) succes ermee. Hopelijk heb je snel weer een fatsoenlijke 360 terug.
pi_90351868
Weet iemand hier die Borderlands gespeeld heeft of je daar die cijfertjes die van de vijanden afvliegen elke keer dat je ze raakt, ook weg kan halen? Het ziet er zo kut uit.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:16:46 #238
318398 S.VanOekel
Ik word niet goed....REEDS!
pi_90357901
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef Desunoto het volgende:
Weet iemand hier die Borderlands gespeeld heeft of je daar die cijfertjes die van de vijanden afvliegen elke keer dat je ze raakt, ook weg kan halen? Het ziet er zo kut uit.
Nee. Dat is namelijk de DMG/ XP die je doet of haalt. :)
(De no shit v.d. dag: Borderlands is een FPS/RPG)
Van Leemhuyzen's semi-communistische privacyschending
Lenin's anarchistische Pikachu-imitatie
pi_90359459
Hoe duur zou die DLC van Alan Wake morgen worden?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_90360264
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef S.VanOekel het volgende:

[..]

Nee. Dat is namelijk de DMG/ XP die je doet of haalt. :)
(De no shit v.d. dag: Borderlands is een FPS/RPG)
Dat snap ik ook wel hoor :P :')
Maar het is volkomen nutteloos en het vervuilt het scherm met onzin
Ik zie die levensbalk van de mannetjes toch dalen, hoef ik die cijfertjes niet voor te zien..
pi_90360472
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe duur zou die DLC van Alan Wake morgen worden?
Ik denk ook 50% eraf, dus naar 260 punten?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_90361290
Mooi dan wil iek hem wel!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 23 december 2010 @ 21:49:08 #243
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90362970
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Er is een telefoonnummer wat je kunt bellen en dan helpen ze je daar verder. Zal wel gewoon op de website staan ;) (xbox.nl)

Van dat USB weet ik zelf niet, omdat ik het nog niet geprobeerd heb. :) succes ermee. Hopelijk heb je snel weer een fatsoenlijke 360 terug.
Nouja, dit is pas de eerste keer sinds 2008 dat ik uberhaupt maar 1 probleem met dat ding heb dus ik mag niet klagen. Ik ga er iig even achteraan. ;)

Thanks. :)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90363875
Wat zijn die countdown dingen toch lekker aangegeven :/ dus mensen die morgen de DLC van Alan Wake willen downloaden moeten goed zoeken :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_90364232
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat zijn die countdown dingen toch lekker aangegeven :/ dus mensen die morgen de DLC van Alan Wake willen downloaden moeten goed zoeken :)
Hoezo? Major Nelson geeft het toch iedere keer gewoon aan wat de deal van de dag is? En dan is het volgens mij het normale product in de marketplace die afgeprijs wordt, geen extra goedkope versie met verborgen link ofzo...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 23 december 2010 @ 23:27:54 #246
318398 S.VanOekel
Ik word niet goed....REEDS!
pi_90368904
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel hoor :P :')
Maar het is volkomen nutteloos en het vervuilt het scherm met onzin
Ik zie die levensbalk van de mannetjes toch dalen, hoef ik die cijfertjes niet voor te zien..
Maar om je nogmaals te antwoorden: Het is er niet uit te krijgen :P
(Ik kan je wel wat sneller levellen, PM maar als je intresse mocht hebben)
Ik kan je in een half uurtje wel op level 30/35 krijgen :')
Van Leemhuyzen's semi-communistische privacyschending
Lenin's anarchistische Pikachu-imitatie
pi_90369556
quote:
Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoezo? Major Nelson geeft het toch iedere keer gewoon aan wat de deal van de dag is? En dan is het volgens mij het normale product in de marketplace die afgeprijs wordt, geen extra goedkope versie met verborgen link ofzo...
Nou ik kijk niet echt op de site van Major Nelson! Normaal gesproken zie je het gewoon op het dashboard :)

En van Oekel, werkt dat ook bij mij :P?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 23 december 2010 @ 23:50:59 #248
318398 S.VanOekel
Ik word niet goed....REEDS!
pi_90370298
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nou ik kijk niet echt op de site van Major Nelson! Normaal gesproken zie je het gewoon op het dashboard :)

En van Oekel, werkt dat ook bij mij :P?!
Jep. Bij iedereen. Je gaat gewoon naar het level vóór the Vault met iemand die een hoger level heeft en je probeert zoveel mogelijk Eridians te slopen, maar laat vooral diegene met een hoger level alles opknappen. Zo stijgt je weapon proficiency, je XP vliegt omhoog en je haalt dus binnen no time level voor level.

(De keerzijde van de medaille is wel dat je veelste hoog kan komen zonder dat je de sterkere wapens gaat tegenkomen. Het is ondoenlijk om bijv op level 30 te belanden terwijl je eigenlijk pas met level 15 zit en dito level wapens hebt) tenzij je echt heel goeie wapens zoals Orange, Purple of Dark Orange weapons hebt of wapens die veel DMG doen. Zo had ik zelf een revolver van Atlas die bijv. bosses in 2 schoten neerhad waar ik nog ergens tot level 50 mee heb gedaan, terwijl de revolver lvl 22 was)
Van Leemhuyzen's semi-communistische privacyschending
Lenin's anarchistische Pikachu-imitatie
pi_90385877
Tequila! De alan wake dlc is goedkoper dan ik dacht,maar 200msp!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:41:27 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_90387775
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Tequila! De alan wake dlc is goedkoper dan ik dacht,maar 200msp!
KOPEN KOPEN KOPEN!!

Welke is eik die 2de? The Writer toch?

Die even kopen en die eerste met die code downloaden en dan ff alan wake kopen en dan even spelen :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')