Dan heb je geen alibiquote:
dat kan ook met 130 hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die van mij ook hoormaar nu moest het even omdat er een auto voor mij reed (die reed +/- 120 km p/u) en die zat onder het ijs en de sneeuw. En die moest ik even inhalen
Ik les bij de ene en rij af bij de anderquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom rij je af in een andere auto dan je eigen?
Ik had trouwens een VW Golf, maar de laatste lessen had m'n instructeur net een nieuwe auto gekocht, een Audi A3
Rij-instructeur zei 150 en ik doe altijd braaf wat hij zegtquote:
Audi A3 is vast een hele verbeteringquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom rij je af in een andere auto dan je eigen?
Ik had trouwens een VW Golf, maar de laatste lessen had m'n instructeur net een nieuwe auto gekocht, een Audi A3
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef tralalala het volgende:
Krijg je dan wel eerst nog een lesje om te wennen aan de andere auto?
Hoer, je moest wachtenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:51 schreef tralalala het volgende:
aantal posts: 11128 (gemiddeld 6 per dag)
Gemist
nou lekkere rij instructeur heb je dan. zeker met dit weer..quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rij-instructeur zei 150 en ik doe altijd braaf wat hij zegt
Het was veiligquote:Op donderdag 2 december 2010 15:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou lekkere rij instructeur heb je dan. zeker met dit weer..
heeft ie al wel eens op de rem getrapt of aan de handrem getrokken bij dit weer?
je had geschiedenis kunnen schrijvenquote:
Mwoah, was wel een aardige auto ja en net iets minder doorsneequote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Audi A3 is vast een hele verbetering
dat deed die van mij een keer... om te laten zien dat je niet volle bak en plotseling moet remmen met glad weer..quote:
Nee, die hoer moest wachten tot 11-1-11 om zijn 11.111ste post te makenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
21979 (gemiddeld 18 per dag)
Moet ik nog ergens op wachten?
Ja, diequote:
We moeten bezuinigenquote:
Tom is toch niet bejaard?quote:
kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
We moeten bezuinigenDan kunnen we toch geen geld wegsmijten voor een voetbalfeestje?
Dan is hij wel een stuk ouder dan ik dachtquote:
het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen, in Ameloooooo is altijd wat te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:08 schreef Maraca het volgende:
Tom is een Tukker! Net zoals Alberto komt hij uit Almelo
Henk-Jan Smits ookquote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef Maraca het volgende:
Eddy Zoëy en Daphne Bunskoek komen ook uit Almelo
Wat hebben die mensen toch met televisie?quote:
Die vent is de afgelopen tijd niet meer van de tv weg te krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat doet die kerel tegenwoordig?
Wat dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die vent is de afgelopen tijd niet meer van de tv weg te krijgen
- Popstarsquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef Maraca het volgende:
Jezus vent. Niemand zit te wachten op je pietpraat..
dat jaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:34 schreef Doler12 het volgende:
Flikker op corrupte varken en zeg het gewoon!
U gaat niet door voor de wasmachinequote:
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef tralalala het volgende:
Beter gaat Alberto FIFA ontmaskeren.
BOEMquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef tralalala het volgende:
En Blatter van de tribune afduwen.
jipquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef TheKC het volgende:
Oh er is alweer een nieuw deel
Hoezo staat er eigenlijk nog SBS in de TT
er zijn 2 topics niet meegerekendquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker deze week hier
Hoe kan datquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn 2 topics niet meegerekend
Pardon Pardon waarom is dat nog niet veranderd!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
werden weer 2 topics geopend en er werd vervolgens in het verkeerde topic gepost
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef TheKC het volgende:
Oh er is alweer een nieuw deel
Hoezo staat er eigenlijk nog SBS in de TT
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Vrouw slaat alarm om diefstal sneeuwpop
KENT - Een Britse vrouw uit Kent heeft alarmnummer 999 gebeld om de diefstal te melden van haar sneeuwpop. De politie noemde de actie van de vrouw volledig onverantwoordelijk, berichtten Britse media vrijdag. De vrouw dacht dat ze de politie moest inschakelen, omdat er op de sneeuwpop munten zaten en theelepeltjes, die respectievelijk de ogen en armen voorstelden.
Toen de vrouw het alarmnummer belde, zei ze: Er is sprake van diefstal bij mijn huis. Ik ben vijf uur niet meer buiten geweest om te kijken of hij er nog was. Maar ik ging een peukje roken en zag dat hij weg was. Toen de medewerker van het alarmcentrum vroeg wie er dan verdwenen was, reageerde ze met: Mijn sneeuwpop. Ik dacht, omdat het glad is en niemand naar buiten gaat, dat hij wel veilig zou zijn.
De politie heeft de vrouw gezegd in welke gevallen mensen de alarmdiensten moeten bellen en in welke niet.
![]()
Ik zie het al voor mequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
Stephan1237 belt 112
112 : Met 112 waar kan ik u mee van dienst zijn
Stephan1237 : Mijn sneeuwpop is gestolen , help mij
112 : Uw sneeuwpop is gestolen zegt u ?
Stephan1237 : Ja, komt u snel
112 : Heeft u een signalement van de dader of de sneeuwpop *gniffelt*
Stephan1237 : De sneeuwpop is wit, hij heeft 2x 2 euro als ogen en hij heeft een wortel of neus en een banaan als een mond. Van de dader weet ik het niet
112 : Ik stuur wel een politieagent naar uw huis toe
Stephan1237 : Bedankt *legt de hoor neer*
112: Alberto , ik heb een zaak voor je , je moet even naar *adres* toe gaan
Alberto: Ik ga er direct op af
10 minuten later
Alberto : Goedenmiddag ik ben Politieagent stegeman van Undercover in Nederland, ik heb vernomen dat u een sneeuwpop mist?
Stephan1237 : Ja
Alberto : DAT DIT KAN IN NEDERLAND. U weet dat de temperatuur tot 10 graden is gestegen en dat alle sneeuw is gesmolten?
Stephan1237 :![]()
Alberto : Dit was voor vanavond weer Undercover in Nederland. Volgende week ben ik er weer met een spraakmakende uitzending, tot volgende week
Ik was in Rotterdamquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou de rest sinterklaas aan het vieren zijn?
of nog de laatste cadeautjes scoren?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, nou ben ik de afgelopen paar maanden 20 kilo afgevallen, terwijl ik er 'maar' 18 hoefde. Kan er iemand wat chips, patat en bier brengen?
zoveelquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, nou ben ik de afgelopen paar maanden 20 kilo afgevallen, terwijl ik er 'maar' 18 hoefde. Kan er iemand wat chips, patat en bier brengen?
quote:
Was op zich niet eens zo lastig:quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
zoveelhoe heb je dat gedaan?
[ afbeelding ]
die heb je wel verdiend
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik eet elke week een XXL zak van 300 gram op
Wel over een paar dagen maar ik wil altijd wat eten onder een film en soms is de film zo spannend dat ik blijf dooretenquote:
Ziet er niet best uit, wel een helm op dus zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iveshow__.html?p=1,1
WTF
Geluk bij een ongeluk!quote:De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Nick&Simonquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef tralalala het volgende:
Donderdag moet ik Sterretje en Nick & Simon op het werk binnenlaten.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ziet er niet best uit, wel een helm op dus zal wel meevallen.
[..]
Geluk bij een ongeluk!
help me evenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij dat bedrijf met die reclames waar jullie zo'n hekel aan hebben.
dat zal een hoop bakvissen verdrietig makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef Doler12 het volgende:
Hehe geen Justin Bieber op de Duitse buis dus
Dat dus.quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef Maraca het volgende:
Weet ook niet of ik er benKut, daar gaat mijn alibi
quote:
Dat kan toch niet!quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef Maraca het volgende:
Weet ook niet of ik er benKut, daar gaat mijn alibi
je kan ook boer zoekt vrouw kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef TheKC het volgende:
Ik ben er denk ik wel, ligt er aan of de WMB herhaling me bekend voor komt
Wat een helden bij Bol.comquote:Sint heeft voor jou een leuk cadeau gekocht,
Lang had hij daar naar gezocht.
En toen hij het cadeau eenmaal had gevonden,
Bleek het niet op tijd verzonden.
Sint had het erg druk op deze dag,
Maar hij weet zeker dat het niet aan hem lag.
Hij had het cadeautje besteld bij bol.com,
Helaas kwamen ze daar vandaag in het werk om.
Maar niet getreurd, want Sint vindt jou erg zoet,
Dus ..............................................................
komt je heel snel tegemoet.
Ja, samen met een cadeaubon van 10 euroquote:
wat netjesquote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, samen met een cadeaubon van 10 euroZe voelen zich schuldig
ben je er wel tijdens Peter?quote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, samen met een cadeaubon van 10 euroZe voelen zich schuldig
Ik ga zo een documentaire kijkenquote:
Enron: The Smartest Guys in the Roomquote:
Engels zonder en Japans, Duits en Frans met Engelse of Nederlandse ondertitelingquote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Kijken jullie altijd films met ondertiteling of zonder?
Allemaal tv kijkenquote:
Geen racemonster dus!quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef TheKC het volgende:
Zoveel geld en dan een gare Renault rijden
Uitleg geven over hoofdsteunen en gordels.quote:Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef tralalala het volgende:
Wat doet Koos in een cafeIk zap net in
Spannend! Als ik dat hier in de straat zou hebben dan raak ik minstens 4 auto's, hopelijk is het morgenochtend vroeg niet zo glad.quote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef tralalala het volgende:
Net nog een onbedoelde U-turn gemaakt bij een gozert bij wie ik in de auto zat.![]()
Spekglad buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |