Mooi voornemen voor het nieuwe jaarquote:
Ik ben er ook wel trots opquote:
Ik doe er maar 1 per week.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi voornemen voor het nieuwe jaar
Ik trek er een paar jaar voor uit
Hoe lang ben je al "lid"?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel trots op![]()
Heb intussen ook m'n moeder en een vriendin van me aagestokenm'n moeder is nog fanatieker dan ik
Kwaliteit-kwantiteit Pgrquote:
Je moet niksquote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef tdrone het volgende:
moet ik de kaarten die ik krijg ook scannen?
891 dagen volgens de websitequote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al "lid"?Echt bijzonder veel
ik maak altijd een foto met m'n digiquote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef tdrone het volgende:
moet ik de kaarten die ik krijg ook scannen?
oja dat kan ookquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik maak altijd een foto met m'n digi
Naar hem/haar heb ik ooit een kaart mogen sturenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef pgrferrari het volgende:
Opzich kunnen stukken karton wel leuk zijn![]()
Ik had ergens gelezen, dat iemand uitgeknipte (kartonnen) verpakkingen spaarde van etenswaren.
Want ik elk land heb je weer andere dingen.
Dat zou ik wél heel leuk vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef pgrferrari het volgende:
Opzich kunnen stukken karton wel leuk zijn![]()
Ik had ergens gelezen, dat iemand uitgeknipte (kartonnen) verpakkingen spaarde van etenswaren.
Want ik elk land heb je weer andere dingen.
Ben jij ook postcrosser ja?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook maar weer eens wat kaarten sturen dit weekend!
Ik doe ook aan postcrossenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ben jij ook postcrosser ja?wij hebben veel gemeen
![]()
![]()
Ik zie dat ik nog 10 ontvangen kaarten moet inscannen, dan heb ik ze alle 508 in mn wall staan (verstuurde niet allemaal helaas)
In de OPquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef tdrone het volgende:
waar kan ik kijken wat de portokosten zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef Loqi het volgende:
Net mn eerste adres in 4 maanden aangevraagd![]()
Finland
( ik mag trouwens 18 kaarten tegelijkertijd onderweg hebben![]()
)
dat is wel heel ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef Loqi het volgende:
Net mn eerste adres in 4 maanden aangevraagd![]()
Finland
( ik mag trouwens 18 kaarten tegelijkertijd onderweg hebben![]()
)
Je staat erin hoor, de volgende keer sta jij ook in het rijtjequote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Luthien87 het volgende:
Ja ik had de wiki gevonden, maar ik kan hem zelf niet aanpassen. Om de een of andere reden ben ik daar niet toe bevoegd. Dus als jij mij zou willen helpen, graag! Mijn username op Postcrossing is hetzelfde als hier: Luthien87.
Ja ik ga vanavond even een foto'tje maken van deze en die uit Milaan van eergisterquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond even een foto'tje maken van deze en die uit Milaan van eergister
quote:Hi. Can you write to me your address? I'd like to send you a poscard. Of course, if you don't want, you can't write:) Best wishes:)"
Wat een lekkere retro auto's bij de kerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit is het kerkenkaartje wat naar China gaat![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is idd een leukerd C_A, originele kaartquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Weer een kaartje binnen uit Duitsland
[ afbeelding ]
Staat niet echt veel opgeschreven helaas, maar op zich vind ik de kaart wel leuk en apart
Nou mijn man wilt binnenkort een weekendje wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik heb ook wel zin in een tripje als ik Köln zo zie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |