Mooi voornemen voor het nieuwe jaarquote:
Ik ben er ook wel trots opquote:
Ik doe er maar 1 per week.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi voornemen voor het nieuwe jaar
Ik trek er een paar jaar voor uit
Hoe lang ben je al "lid"?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel trots op![]()
Heb intussen ook m'n moeder en een vriendin van me aagestokenm'n moeder is nog fanatieker dan ik
Kwaliteit-kwantiteit Pgrquote:
Je moet niksquote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef tdrone het volgende:
moet ik de kaarten die ik krijg ook scannen?
891 dagen volgens de websitequote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al "lid"?Echt bijzonder veel
ik maak altijd een foto met m'n digiquote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef tdrone het volgende:
moet ik de kaarten die ik krijg ook scannen?
oja dat kan ookquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik maak altijd een foto met m'n digi
Naar hem/haar heb ik ooit een kaart mogen sturenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef pgrferrari het volgende:
Opzich kunnen stukken karton wel leuk zijn![]()
Ik had ergens gelezen, dat iemand uitgeknipte (kartonnen) verpakkingen spaarde van etenswaren.
Want ik elk land heb je weer andere dingen.
Dat zou ik wél heel leuk vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef pgrferrari het volgende:
Opzich kunnen stukken karton wel leuk zijn![]()
Ik had ergens gelezen, dat iemand uitgeknipte (kartonnen) verpakkingen spaarde van etenswaren.
Want ik elk land heb je weer andere dingen.
Ben jij ook postcrosser ja?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook maar weer eens wat kaarten sturen dit weekend!
Ik doe ook aan postcrossenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ben jij ook postcrosser ja?wij hebben veel gemeen
![]()
![]()
Ik zie dat ik nog 10 ontvangen kaarten moet inscannen, dan heb ik ze alle 508 in mn wall staan (verstuurde niet allemaal helaas)
In de OPquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef tdrone het volgende:
waar kan ik kijken wat de portokosten zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef Loqi het volgende:
Net mn eerste adres in 4 maanden aangevraagd![]()
Finland
( ik mag trouwens 18 kaarten tegelijkertijd onderweg hebben![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |