dat is wel heel ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef Loqi het volgende:
Net mn eerste adres in 4 maanden aangevraagd![]()
Finland
( ik mag trouwens 18 kaarten tegelijkertijd onderweg hebben![]()
)
Je staat erin hoor, de volgende keer sta jij ook in het rijtjequote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Luthien87 het volgende:
Ja ik had de wiki gevonden, maar ik kan hem zelf niet aanpassen. Om de een of andere reden ben ik daar niet toe bevoegd. Dus als jij mij zou willen helpen, graag! Mijn username op Postcrossing is hetzelfde als hier: Luthien87.
Ja ik ga vanavond even een foto'tje maken van deze en die uit Milaan van eergisterquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond even een foto'tje maken van deze en die uit Milaan van eergister
quote:Hi. Can you write to me your address? I'd like to send you a poscard. Of course, if you don't want, you can't write:) Best wishes:)"
Wat een lekkere retro auto's bij de kerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit is het kerkenkaartje wat naar China gaat![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is idd een leukerd C_A, originele kaartquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Weer een kaartje binnen uit Duitsland
[ afbeelding ]
Staat niet echt veel opgeschreven helaas, maar op zich vind ik de kaart wel leuk en apart
Nou mijn man wilt binnenkort een weekendje wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik heb ook wel zin in een tripje als ik Köln zo zie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |