Waar bestonden die verschijnselen uit?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef betyar het volgende:
ik mag gelukkig weer posten... ik begon afkick verschijnselen te krijgen.
Trillende handen, chagrijnig naar vrouw en kinderen, kort lontje, geen eetlust, meer alcohol benut. Hond verwaarloosd en dat allemaal binnen 48 uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waar bestonden die verschijnselen uit?
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wie is de kloon in het VKZ-topic?
De POL-verkiezingen.quote:
Waarom alcohol meteen verbieden? Mag ik straks geen biertje meer drinken omdat er een aantal dronken achter het stuur menen te moeten gaan zitten? Straf ze maar keihard.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Kingstown het volgende:
Het is in politieke kringen schijnbaar bon ton om te rijden met teveel alcohol....niet alleen politici, maar ook verslaggevers. Kunnen we alcohol niet eens gaan verbieden?
Keihard straffen doen we alleen met de mond....in de praktijk komt iedereen er mee weg.quote:Waarom alcohol meteen verbieden? Mag ik straks geen biertje meer drinken omdat er een aantal dronken achter het stuur menen te moeten gaan zitten? Straf ze maar keihard.
Goed idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keihard straffen doen we alleen met de mond....in de praktijk komt iedereen er mee weg.
Als je het net zoals andere drugs illegaal maakt, dan ben je iig voor een groot gedeelte van het probleem af. De dealers zoals Heineken aan banden leggen, dan wordt de maatschappij weer een stuk veiliger.
Zo pakt de politiek anders elk ander probleem aan en dat wordt prima gevonden, dus waarom zou het in het geval van alcohol opeens anders moeten?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom alcohol meteen verbieden? Mag ik straks geen biertje meer drinken omdat er een aantal dronken achter het stuur menen te moeten gaan zitten? Straf ze maar keihard.
Omdat ik mijn biertjes wil blijven kunnen drinkenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zo pakt de politiek anders elk ander probleem aan en dat wordt prima gevonden, dus waarom zou het in het geval van alcohol opeens anders moeten?
quote:
Je hebt geluk....we wonen in NL en daar maken we altijd uitzonderingen, dus bij een totaal alcoholverbod zorgen we er voor dat jij wel je biertjes mag blijven drinken!quote:Omdat ik mijn biertjes wil blijven kunnen drinken
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Kingstown het volgende:
die hebben immers een voorbeeldfunctie
Ruimt lekker op in de TK en dat is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is.
Ik ben anders nog mooi op mijn bek gegaan. Waardeloze sneeuw. Wel de lasten van de winter (kou) maar niet de lusten (schaatsen).quote:Op donderdag 2 december 2010 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]!
Gladheid viel goed mee trouwens. Er was prima gestrooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |