Tuurlijk, snap ik hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef lesley het volgende:
en als jij die andere auto in puin rijd dan, net even iets te riskant dit
Als ik ze van Breda naar Paris laat gaan van woensdag t/m zaterdag en dan op het op 1 na goedkoopste tarief dan kom ik voor 4 mensen al op 198 euro uit. Nou weet ik dat je normaal ook nog brandstof kosten kwijt bent.. Maar lijkt me behoorlijk aan de prijs.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef Daboman het volgende:
Allicht een poging waard: goedkoop met de bus. www.eurolines.nl . Ik weet niet of je nog kan boeken, maar de kans op een volgeboekte bus is niet zo groot, omdat eurolines niet zoveel naambekendheid heeft. Ik ben zelf ooit op deze manier naar Parijs gereisd en ze maken hun lage prijzen waar. De prijs is zo laag dat je gaat denken dat er een addertje onder het gras zit, maar die heb ik niet gezien. Wel is het zo dat je alleen voor de reis betaalt, maar uit de OP maak ik op dat je hier naar op zoek bent. Ik weet alleen niet wat de prijs wordt als je zo laat nog boekt, kan iets hoger uitvallen, maar het blijft zeker 2 keer zo goedkoop als de trein. Reken op 15 tot 40 euro p.p. Reken wel op een relatief lange reistijd i.v.m. een aantal tussenstops, voornamelijk in België.
Vind ik ook, sterker nog, 15 januari zitten we met 4 personen inclusief tickets voor 32,50 euro per persoon in Euro Disney, vervoer ook met de bus.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik ze van Breda naar Paris laat gaan van woensdag t/m zaterdag en dan op het op 1 na goedkoopste tarief dan kom ik voor 4 mensen al op 198 euro uit. Nou weet ik dat je normaal ook nog brandstof kosten kwijt bent.. Maar lijkt me behoorlijk aan de prijs.
Daar heb je ook absoluut gelijk in maar ik ben bang dat als een auto huren te duur is, dat dit vermoedelijk ook te duur is...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef Daboman het volgende:
Heb destijds gekeken voor de trein en dat was geloof ik zo'n 100 euro p.p. Dan vind ik 40 euro p.p. een stuk goedkoper. De keuze is natuurlijk aan TS, maar ik vind dit verschil wel noemenswaardig.
maar eten in disneyland is echt kei duur... dat kan voor je gezinnetje bijv. net zo duur zijn als een auto huren + benzine.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
Dank jullie voor de reacties. De een wat meer constructief dan de ander
Even kijken, waar ga ik op reageren...
Ik woon inderdaad in Den Haag.
En inderdaad, toen mijn schoonouders aangaven "Joh, we willen graag met z'n allen naar Disneyland" moeten zeggen "Nee bedankt, geef ons maar het geld" :p
Mijn post is ook gedaan om eventuele andere ideeën op te doen. Zoals die van Daboman. Waarvoor dank, ik ga het zeker zo even uitzoekenWe hebben inderdaad alleen puur de reis nodig.
Het is overigens ook niet zo dat we echt totaal geen geld hebben, benzine voor onze eigen auto zouden we tenslotte ook gewoon moeten betalenHet is wel zo dat we het ons eigenlijk niet kunnen veroorloven om veel meer dan dat uit te geven.
Ja dat had je moeten doen. Dat is leuk aangeboden, maar dat zit er niet in. We hebben niet de middelen om daar te komen en je kan ons beter met iets anders helpen. Of gewoon zeggen dat het probleem is dat je daar zelf moeilijk kan komen. Kwestie van open kaart spelen. Daarmee voorkom je ellende. En ja dit is ook een brutale tip!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
Dank jullie voor de reacties. De een wat meer constructief dan de ander
Even kijken, waar ga ik op reageren...
Ik woon inderdaad in Den Haag.
En inderdaad, toen mijn schoonouders aangaven "Joh, we willen graag met z'n allen naar Disneyland" moeten zeggen "Nee bedankt, geef ons maar het geld" :p
Mijn post is ook gedaan om eventuele andere ideeën op te doen. Zoals die van Daboman. Waarvoor dank, ik ga het zeker zo even uitzoekenWe hebben inderdaad alleen puur de reis nodig.
Het is overigens ook niet zo dat we echt totaal geen geld hebben, benzine voor onze eigen auto zouden we tenslotte ook gewoon moeten betalenHet is wel zo dat we het ons eigenlijk niet kunnen veroorloven om veel meer dan dat uit te geven.
Dan moet je dat dus gewoon handig aanpakken. Een shitload aan drinken mee van huis nemen. Zorgen dat je zelf brood mee hebt voor de lunch en niet al te uitgebreid avond eten..quote:Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eten in disneyland is echt kei duur... dat kan voor je gezinnetje bijv. net zo duur zijn als een auto huren + benzine.
Benzine enzo is het probleem niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daar heb je ook absoluut gelijk in maar ik ben bang dat als een auto huren te duur is, dat dit vermoedelijk ook te duur is...
Vertrek zaterdag 11 december 2010 23:00
Aankomst zondag 12 december 2010 5:45
Tickets
S: Standaard ticket
P: (Super) Promo ticket
1 Volwassene (P) ¤ 56.00
1 Volwassene (P) ¤ 56.00
1 Kind (P) ¤ 33.00
1 Baby (P) ¤ 13.00
Totaalbedrag voor alle passagiers ¤ 158.00
Administratiekosten ¤ 12.00
Totaal ¤ 170.00
Kind = 4-11
Baby = 0-3
Een auto huren kost 190 euro dus wat dat betreft is dit goedkoper. Normaal ben je voor benzine, en aangezien het een auto met gebreken is ga ik er niet vanuit dat ie super zuinig is dus 1 op 12, ongeveer 120 euro kwijt. En dan vermijd je volledig de tolwegen. Met een diesel kom je uit op 96 euro.. En dat is dus als ze niet heel zuinig zijn. Met onze auto zou ik vanaf Den Haag bijvoorbeeld maar 63 euro kwijt zijn. Dan is 170 euro best goedkoop maar ook nog een groot verschil..
Maar met het uitlenen van een auto.. Tja persoonlijk zou ik em best uitlenen aan sommige buren, familielid of vrienden maar iemand die ik via internet ken.. Moeilijk hoor. Niet dat het nu gaat gebeuren hoor. Nouja ik wens je veel succes met je zoektocht.
Ja, dat weet ik. Maar sowieso verblijven we in appartementen, dus kunnen we ervoor kiezen om zelf te koken. En voor zover ik weet voorzien mijn schoonouders in het eten.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eten in disneyland is echt kei duur... dat kan voor je gezinnetje bijv. net zo duur zijn als een auto huren + benzine.
het gaat er mij maar om dat die kindjes van je niet verhongerenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar sowieso verblijven we in appartementen, dus kunnen we ervoor kiezen om zelf te koken. En voor zover ik weet voorzien mijn schoonouders in het eten.
Dit is niet de trein maar met eurolines. En het is van de 8e t/m de 11e met aankomst op de 12e. maar de bovenste regel had ie niet mee geselecteerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Benzine enzo is het probleem niet.
Een auto huren en daar benzine voor tanken weer wel, dan ben je er zomaar nog weer 190 euro extra voor kwijt. Daar je antwoord MaanvisEten hoeven we ook niet zelf te bekostigen.
Maar waar ik nou heel benieuwd naar ben, YskaFredriksson, is wat dat voor trein is waar jij de prijzen van hebt neergezet. We hebben zelf alleen Thalys en TGV gevonden en de eerste zou voor ons het goedkoopste zijn: van Rotterdam naar Paris Nord voor 310 euro.
En dat terwijl we van Den Haag naar Marne la Vallee moeten en dan niet van 11 tm 12 december, maar van 8 tm 11
Ah da's liefquote:Op donderdag 2 december 2010 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat er mij maar om dat die kindjes van je niet verhongerendus ik ben gerustgesteld.
Ah oké.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dit is niet de trein maar met eurolines. En het is van de 8e t/m de 11e met aankomst op de 12e. maar de bovenste regel had ie niet mee geselecteerd.
Ik had het verhaal over de benzine er bij gezet om aan te geven wat het prijsverschil is voor de mensen die zeggen dat het allemaal niks kost.
Geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef hondebrok het volgende:
in het slechtste geval, hebben je schoonouders een annuleringsverzekering?
Kun je dan je familie er niet over inlichten?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dat kan ik niet maken joh, mijn schoonzusje en haar gezin gaan ook. Dus in het ergste geval steken we ons in de schuld hiervoorOf zouden ze dan ook alleen ons kunnen annuleren?
Eigenlijk hadden we beter moeten weten, deze tijd is gewoon de slechtste tijd van het jaar qua financiëen. Ik bedoel, we kopen al jaren geen kerstboom omdat dat er eigenlijk niet vanaf kan. Sinterklaas vieren gaat vaak net aan, in januari zijn er twee van onze kinderen jarig. Kortom; we hadden kunnen weten dat deze tijd financieel niet de handigste tijd was om mee te gaan op een tripje.
Lekker slimquote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Lovechild het volgende:
Dus in het ergste geval steken we ons in de schuld hiervoor![]()
Eenmalig een nepboom kopen waar je jaren plezier van hebt.quote:Ik bedoel, we kopen al jaren geen kerstboom omdat dat er eigenlijk niet vanaf kan.
En waarom is dat een reden om heen te moeten gaan? Peer pressure?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Lovechild het volgende:
Maar dat kan ik niet maken joh, mijn schoonzusje en haar gezin gaan ook.
Ze weten er idd wel van. En nee, er is geen extra auto.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:29 schreef hondebrok het volgende:
[..]
Kun je dan je familie er niet over inlichten?
hebben je schoonouders/zusje/familie geen 2e auto voor erbij?
En zo erg is het toch niet te zeggen dat je door tegenslagen en met uitgaven in de nabije toekomst geen mogelijkheid ziet het vervoer te betalen/mee te gaan?
Dat hoop ik wel ja, dat begrip. Pfff en ik heb zelf nog wel het hardste de dagen afgeteldquote:Op donderdag 2 december 2010 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lekker slim![]()
Als je echt niet kan vanwege het geld zal iedereen er wel begrip voor hebben hoor.
[..]
Eenmalig een nepboom kopen waar je jaren plezier van hebt.
Adapt, improvise and overcome.
Nou ik neem aan dat als er geannuleerd moet worden dat dan de hele reis geannuleerd moet worden. En dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, het gaat immers niet alleen om ons gezin.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:32 schreef Gunner het volgende:
En waarom is dat een reden om heen te moeten gaan? Peer pressure?
een annuleringsverzekering is alleen voor onverwachte annulering zoals ziekte oid. Niet voor onverstandige mensen die een reis boeken en er achteraf pas achterkomen dat niet genoeg geld over hebben voor tijdens die reisquote:Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef hondebrok het volgende:
in het slechtste geval, hebben je schoonouders een annuleringsverzekering?
ik ken wel iemand met 4-persoonswagen. maar ik weet vrijwel zeker dat hij hem nooit uit wil lenen. is zo'n gepimpt ding met geblindeerde ramenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
een annuleringsverzekering is alleen voor onverwachte annulering zoals ziekte oid. Niet voor onverstandige mensen die een reis boeken en er achteraf pas achterkomen dat niet genoeg geld over hebben voor tijdens die reis
wat lul je dan onconstructief.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik ken wel iemand met 4-persoonswagen. maar ik weet vrijwel zeker dat hij hem nooit uit wil lenen. is zo'n gepimpt ding met geblindeerde ramen
Nopequote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een auto voor vijf personen (althans Ford Focus en drie gordels achterin maar je zit toch lekkerder met 2 achterin) maar ik kan hem echt niet missen en ik ben ook niet zo een uitlener, dus helaas lovechild , hier geen auto ter beschikking voor je . Niemand in de familie die een auto even aan je wil lenen? of een goede vriend /vriendin?
had dan meteen nee gezegd in plaats van 3 dagen van te voren? was wat netter geweest. bij de baas van je man vragen zou ik niet doen, komt een beetje schraal overquote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heul geen reis geboekt![]()
We waren niet onverstandig, we waren enthousiastDaarbij, geld om met de auto te gaan hebben we gewoon wél. We moeten alleen een alternatief zien te vinden en de alternatieven zijn ongeveer het dubbele van met de auto gaan.
Tenzij we met Eurolines gaan. Dan gaat het ons 153 euro kosten, verreweg de goedkoopste oplossing. Twee kinderen gaan dan met opa en oma mee.
Wie weet komt er wat uit, als ik een mail terug krijg dan PM ik je Lovechild.quote:Goedemiddag,
Naar aanleiding van een topic in ons forum zou ik u graag iets willen vragen.
Maar laat ik bij het begin beginnen, het FOK! forum is bij de verkiezing beste website van het jaar als beste uit de bus gekomen als meest populaire nieuwssite van het jaar.
FOK! verkozen tot Website van het Jaar
Er is een nieuw subforum opgericht, dit forum heet: FOK!kers helpen FOK!kers
FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Nu is er een vraag gepost door iemand die een heel groot probleem heeft mbt vervoer: Een hele brutale: 6 pers vervoer te leen gevraagd (naar Parijs)
Mijn vraag is, zou het mogelijk zijn dat u een oplossing voor haar hebt?
Zoals u in het topic kunt lezen zijn de benzine/diesel kosten het punt niet, het probleem is dat er geen goede auto beschikbaar is.
De betreffende user woont in Den Haag.
Ik weet dat het veel gevraagd is maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
Met vriendelijke groet,
Karin.
Als je weet dat de baas vaker zijn auto uitleent aan personeel, is de vraag niet raar.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
had dan meteen nee gezegd in plaats van 3 dagen van te voren? was wat netter geweest. bij de baas van je man vragen zou ik niet doen, komt een beetje schraal over
mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoe jullie zo krap bij kas kunnen zitten?
De baas van mijn man heeft 3 auto's en leent zijn auto vrij makkelijk uit. Laatst ging er nog een collega met zijn gezin een weekend naar Plopsaland met die auto, vandaar.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
had dan meteen nee gezegd in plaats van 3 dagen van te voren? was wat netter geweest. bij de baas van je man vragen zou ik niet doen, komt een beetje schraal over
mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoe jullie zo krap bij kas kunnen zitten?
Vind ik niet zo'n vreemde vraag. Er zijn fases in je leven waarin je krapper zit bij kas dan gemiddeld. Bijvoorbeeld als je net uit huis gaat om te studeren. Je eerste baan na je studie. Als je nog een leeftijdsgebonden minimumloon verdient, of tussen het wal en het schip bent gevallen met stoppen met werk. Amper pensioen maar nog geen recht op AOW et cetera. Sommige mensen zitten nooit krap bij kas, andere mensen chronisch en dat is dan niet leeftijdsgebonden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:31 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Als je weet dat de baas vaker zijn auto uitleent aan personeel, is de vraag niet raar.
En misschien een rare vraag, maar wat heeft leeftijd met krap bij kas te maken?
het is een actie van kahaarin niet van mij, zelf was ik niet eens op het idee gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Lovechild het volgende:
Nou RedBitch, wat een superlieve actie van jou!!! Jij doet je nick geen eer aan volgens mij![]()
Echt, ik ga bijna huilen
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n vreemde vraag. Er zijn fases in je leven waarin je krapper zit bij kas dan gemiddeld. Bijvoorbeeld als je net uit huis gaat om te studeren. Je eerste baan na je studie. Als je nog een leeftijdsgebonden minimumloon verdient, of tussen het wal en het schip bent gevallen met stoppen met werk. Amper pensioen maar nog geen recht op AOW et cetera. Sommige mensen zitten nooit krap bij kas, andere mensen chronisch en dat is dan niet leeftijdsgebonden.
Ok.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moraal ridderij mag elders niet hier,
hier is het gewoon tofheid troef.
Het was heel gek, er stond bij mij echt jouw naam met Kahaarins ava.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:38 schreef RedBitch het volgende:
[..]
het is een actie van kahaarin niet van mij, zelf was ik niet eens op het idee gekomen
Heb jij nog iets leuks om weg te geven?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Lovechild het volgende:
Nou Kahaarin, wat een superlieve actie van jou!!! Echt, ik ga bijna huilen
Nee, ik bezit net zelf de minimale dingen. Leuks kan ik mij niet veroorloven.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks om weg te geven?
Ik kreeg er iig kippenvel van. Nu is dat met deze temperaturen natuurlijk niet heel moeilijk maar het had toch echt met jouw idee te makenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling niet!
Ik kan natuurlijk niets beloven, het leek me alleen een idee om ze er op te wijzen. Ik kwam op het idee nav een KLB topic een poosje terug waar een bedrijf reageerde op de klacht van een user, geen idee meer wat het was maar ik dacht dat de andere kant op ook wel een idee was.
Wie weet hoe een koe een haas vangt.
sorry veel mensen denken dat ik te hard ben voor mensen maar ik vind plopsaland iets anders dan een lang weekend parijs? verder gun ik je het weekend wel maar als je verstandig bent ga je gewoon niet. je kunt het niet betalen dus moet het niet doen. weet je nog hoe de kredietcrisis in amerika is begonnen?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
De baas van mijn man heeft 3 auto's en leent zijn auto vrij makkelijk uit. Laatst ging er nog een collega met zijn gezin een weekend naar Plopsaland met die auto, vandaar.
Wat ik niet wist is dat mijn man niet met onze eigen auto daar naartoe durft te rijden. Dát kwam pas deze week aan het licht.
We zijn dertigers en we zitten krap bij kas omdat zijn salaris geen topsalaris is, tot voor kort wisselend omdat hij 4-wekelijks loon kreeg en naar uren kreeg betaald, en we ervoor gekozen hebben er gewoon zelf voor onze kinderen te zijn.
Plús, wat ik al aangaf, we hebben in korte tijd 2 keer ontzettende pech met de aanschaf van een auto gehad. Dat heeft ons veel geld gekost dit jaar.
Als ze het handig aanpakken en een account aanmaken en zelf reageren dan kan het ook nog wel eens goede reclame opleveren. Een advertentieplekje huren en dan zou het me niets verbazen dat men dan dit topic in gedachten heeft als iemand een auto nodig heeft....quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik kreeg er iig kippenvel van. Nu is dat met deze temperaturen natuurlijk niet heel moeilijk maar het had toch echt met jouw idee te maken
Gewoon de gedachte dat iemand dat bedenkt en wat het misschien al resultaat kan hebben. Ik ga nergens vanuit, dus ben niet teleurgesteld als je niks of een nee hoort, maar het idee is gewoon al
Of Plopsaland iets anders is dan dit moet mijnheer de baas maar fijn zelf beoordelen, niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry veel mensen denken dat ik te hard ben voor mensen maar ik vind plopsaland iets anders dan een lang weekend parijs? verder gun ik je het weekend wel maar als je verstandig bent ga je gewoon niet. je kunt het niet betalen dus moet het niet doen. weet je nog hoe de kredietcrisis in amerika is begonnen?
verder vraag ik mij af waarom je niet op zijn minst parttime gaat werken? zou al een hele slok schelen.
Het is mijn man die het niet aandurft. En dat heeft denk ik merendeels te maken met een verborgen gebrek in onze vorige auto waardoor we van de zomer bijna verongelukten op een Luxemburgse snelweg.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef Inlognaam het volgende:
Waarom durf je het eigenlijk niet aan?
Het is dik 500km, maar als ie gewoon even warm gereden is, zal het toch niet zo'n probleem moeten zijn om 500km achter elkaar door te blijven rijden?
Enige wat ik kan bedenken: check even wat de anwb voor je kan doen als je daar lid van bent en neem gewoon de gok. Zou hooguit wat extra dekentjes meenemen voor de kinderen.
Oh, en wellicht is er iets te regelen met SnelleVliet.nl Zij verzorgen dagreizen naar Disneyland waaronder voor de Rotterdampas met fikse korting soms. Wellicht hebben ze nog een plekje over in de bus heen en kun je op een ander moment met een andere bus terug voor niet alteveel?
Beste kahaarin, hoe lief bedoeld ook, maar het is absoluut niet de bedoeling dat FOK!kers namens FOK! dit soort dingen doen met externe partijen. Dat doet uitsluitend onze PR afdeling. Zelfs mods en FA's mogen dat niet, dat doen uitsluitend PR leden van FOK!.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Het hoe en waarom is natuurlijk niet zo belangrijk.
Ik heb net Budget cars een mail gestuurd:
[..]
Wie weet komt er wat uit, als ik een mail terug krijg dan PM ik je Lovechild.
Ik heb er niet heel veel verstand van maar een linker buitenspiegel lijkt me behoorlijk evident. Dus bedankt voor je aanbod (althans, ik neem aan dat dat het was?) maar bedanktquote:Op donderdag 2 december 2010 16:53 schreef dikke_donder het volgende:
Ik heb een honda civic(voor 4 personen) staan die ik niet gebruik, maar heeft een paar mankementen.
De linkerspiegel is 2 weken geleden eraf gereden/geslagen![]()
Er word zeer weinig mee gereden.. sinds ongeveer 7 maanden geleden.
Antenne is afgebroken door een paar klootviolen, dus geen/slecht radio, wel cd speler.
Volgens mij zit er vocht in de auto. Dat was iig van de zomer en ik ben er sindsdien weinig in de buurt geweest.
Maar dan nog wat nadelen. In Frankrijk sneeuwt het behoorlijk heb ik gehoord. winterbanden/kettingen zijn toch wel vereist lijkt me?
Wat zou je doen mocht er schade aan de auto komen? zo te horen kunnen jullie dit niet op korte termijn vergoeden.
Kinderopvangtoeslag vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of Plopsaland iets anders is dan dit moet mijnheer de baas maar fijn zelf beoordelen, niet?
En je laatste vraag beantwoord ik met een tegenvraag: wat doe ik met mijn kinderen als ik parttime ga werken?
Daar heb jij heel goed over nagedachtquote:Op donderdag 2 december 2010 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze het handig aanpakken en een account aanmaken en zelf reageren dan kan het ook nog wel eens goede reclame opleveren. Een advertentieplekje huren en dan zou het me niets verbazen dat men dan dit topic in gedachten heeft als iemand een auto nodig heeft....![]()
(hint, hint.![]()
)
Je mag echt stoppen met je getreiter/gezuig/getroll/geschop* whatever. Het is nu wel duidelijk dat je dit allemaal maar onzin vindtquote:
als je op reis gaat en het kan gaan sneeuwen dan wil je niet zonder winterbanden.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef tuintegel het volgende:
In Duitsland zijn winterbanden verplicht , ik weet niet of dat voor Frankrijk ook geldt? dus let daar in ieder geval even op .
Ja, zijn we van op de hoogte dat dat daar verplicht isquote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef tuintegel het volgende:
In Duitsland zijn winterbanden verplicht , ik weet niet of dat voor Frankrijk ook geldt? dus let daar in ieder geval even op .
Hoe weet je of je allseasons hebt? want hier in de wijk is niet gestrooid (spekglad serieus!) en ik glijdt niet met mijn auto , nu heb ik hem pas acht maanden en er zitten behoorlijke banden onder (goodyear zo even uit mijn hoofd) . Nu twijfel ik dus of ik een set winterbanden zal aanschaffen omdat ik dus niet glij met mijn auto ... of denk ik nu te laks ..quote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef hondebrok het volgende:
[..]
als je op reis gaat en het kan gaan sneeuwen dan wil je niet zonder winterbanden.
normaal heb ik er all seasons onder, voldoende grip voor winters nederland.
van zomer banden vervangen en per ongeluk zomerbanden op.
ik schrok me dood paar dagen geleden, schoot zo het kruispunt over met de rem vol in (en abs sloeg op hol).
das dan een moderne 2006 auto met brede banden.
met mijn andere auto glij ik al als het regent :S
en zeker met kinderen in je auto
Nou, ik zou zeggen: Even naar www.europcar.nl (ze hebben nog een leuke kortingsactie ook) en gewoon een auto huren. 200 Euri uit en thuis.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef Lovechild het volgende:
Oh ook al zo supermeedenkend Lord-Vetinari![]()
Om een inzamelingsactie zou ik al helemaal nooit durven vragenMaar het hoeft ook niet hoor, want als we wel met onze eigen auto zouden gaan zouden we die kosten ook gewoon betalen.
vaak staat er wel zoiets op als "all season" of "all weather" en een icoontje met een sneeuwvlokje op de band.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe weet je of je allseasons hebt? want hier in de wijk is niet gestrooid (spekglad serieus!) en ik glijdt niet met mijn auto , nu heb ik hem pas acht maanden en er zitten behoorlijke banden onder (goodyear zo even uit mijn hoofd) . Nu twijfel ik dus of ik een set winterbanden zal aanschaffen omdat ik dus niet glij met mijn auto ... of denk ik nu te laks ..![]()
Sorrie overigens voor de kleine topickaping..
Ik heb dus all weather banden , net gekeken . Ik ben overigens wel van plan deze auto helemaal af te rijden aangezien ik hem net acht maanden heb en het geen goedkoop boodschappenbakje isquote:Op donderdag 2 december 2010 17:30 schreef hondebrok het volgende:
[..]
vaak staat er wel zoiets op als "all season" of "all weather" en een icoontje met een sneeuwvlokje op de band.
verder herken je op de band zelf lamellen (lijken net scheurtjes) die over dwars op de band zitten).
(all seasons hebben dan weer minder van die lamellen)
[ afbeelding ]
dit is een volle winterband en zie je dat zigzag gedeelte, bij all seasons heb je vaak minder zigzag lamellen).
als je geen winterbanden of all seasons hebt dan zou ik alleen een set winterbanden kopen indien je van plan bent die auto 3 a 4 jaar in je bezit te houden of dat het een vrij nieuwe auto is.
als je dat ding over een jaar weer weg doet dan all-seasons halen, das wat goedkoper
Ik ben ook al klaar, dat is het enige wat ik even wilde weten , al had het misschien beter in een pm gekund. Ik had mij ook al verontschuldigd voor de vraag tussendoor...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heer en dame, hoort die discussie niet in PTA?
Hm, een nadeel: jij was in jouw berekening uitgegaan van 1 dag maar het zijn er 4. En dan komen we qua huur al op 150 euro.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: Even naar www.europcar.nl (ze hebben nog een leuke kortingsactie ook) en gewoon een auto huren. 200 Euri uit en thuis.
Ah... <krab, krab>quote:Op donderdag 2 december 2010 17:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, een nadeel: jij was in jouw berekening uitgegaan van 1 dag maar het zijn er 4. En dan komen we qua huur al op 150 euro.
Ik heb geen probleem met je topickaap hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben ook al klaar, dat is het enige wat ik even wilde weten , al had het misschien beter in een pm gekund. Ik had mij ook al verontschuldigd voor de vraag tussendoor...
Ontopic , je voorstelling tot een collecte vind ik ook too much , zelfs voor fokkers helpen fokkers. Al gun ik de ts heus op haar plek van bestemming te komen.
Ik geloof trouwens dat ze al een besluit heeft genomen?
Je hebt iig fantastisch meegedachtquote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah... <krab, krab>
Tja, ik heb zelf een grijs kenteken bak, dus maar 2 zitplaatsen.
euh heel stommisschien maar kinderopvang? dat is heel normaal hoor. druk weg bij ouders en kinderen worden socialen omdat ze al vroeg met andere kinderen spelen in plaats van steeds bij het handje gehouden van mamaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of Plopsaland iets anders is dan dit moet mijnheer de baas maar fijn zelf beoordelen, niet?
En je laatste vraag beantwoord ik met een tegenvraag: wat doe ik met mijn kinderen als ik parttime ga werken?
Okee, nog 1 poging dan:quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je hebt iig fantastisch meegedacht![]()
Nu ga ik mijn plaats aan het aanrecht innemen
ja brein. jij denk dat je onbeperkt mag rijden? brandstof betaal je echt zelf hoor. er komt alleen geen opslag bij als je meer rijdt dan gemiddeld (ivm afschrijving)quote:Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Okee, nog 1 poging dan:
http://www.goedkope-autohuur.nl/nederland.html
Ze hebben het over 'all-in prijzen' en 'onbeperkte kilometers'.
Zucht. Alle andere bedrijven rekenen boven de zoveel km een bepaald bedrasg per km. Als je er één vindt, die geen beperking stelt aan de kms spaar je die extra kosten al uit, omdat je de benzine toch wel moet betalen, ook bij die anderen. Brein.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ja brein. jij denk dat je onbeperkt mag rijden? brandstof betaal je echt zelf hoor. er komt alleen geen opslag bij als je meer rijdt dan gemiddeld (ivm afschrijving)
En uit welke post heb jij geconcludeerd dat mijn kinderen niet sociaal zijn en altijd aan mijn handje lopen?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
euh heel stommisschien maar kinderopvang? dat is heel normaal hoor. druk weg bij ouders en kinderen worden socialen omdat ze al vroeg met andere kinderen spelen in plaats van steeds bij het handje gehouden van mama
Oh, dat klinkt goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn en het gaat ook helemaal niet over auto's, maar ik heb zelf voor een callcenter gewrekt, van huis uit, met heel flexibele roosters...Was er een kleintje ziek kon ik zelf met mijn uren schuiven zodat ik er mee naar de dokter kon ofzo...Het was voor de goede doelen loterijen en ook bij sommige grote goede doelen shows op tv ( ik zat dan gewoon lekker thuis) ideaal met kids te combineren enzo!
Mooi dat het opgelost is.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef Lovechild het volgende:
Nou kom op, niet zo zuur doen tegen elkaar.
Er is fantastisch geholpen door sommige users en daar ben ik echt heel blij mee.
Inmiddels is het nu echt opgelost. We gaan met de auto van de baas en die heeft het zelf aangeboden.
ah, kijk je man is gewoon te trots om hulp te vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef Lovechild het volgende:
Er is fantastisch geholpen door sommige users en daar ben ik echt heel blij mee.
Inmiddels is het nu echt opgelost. We gaan met de auto van de baas en die heeft het zelf aangeboden.
Ik haak ook even in hierop. Sinds een ruime 2 maanden ben ik aan de slag als Thuishulp. Werk 4 ochtenden in de week. Wordt er absoluut niet stinkend rijk van, maar alle beetjes helpen. Breng 's morgens mijn dochter naar school, ga door naar mijn werkadres (altijd in mijn eigen omgeving) en sta om kwart voor 12 weer netjes bij school om haar op te halen. Het is geen topbaan, carrieremaken lukt er ook niet echt, maar de mensen waar je bij thuis komt helpen kunnen dat zelf niet meer en zijn dolblij met je hulp! Overal staat er een bak koffie klaar, vaak met wat lekkers er bij en op die manier voel ik me eens ook iemand anders dan 'mama'. Sta bij die mensen hetzelfde te doen als thuis, poetsen, en toch voel ik er me er zoveel beter door! (en mijn bankrekening ook...)quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed.
Het merendeel van mijn kinderen gaat al naar school, er is er nog eentje thuis van bijna 3 jaar. Het is zeker iets om eens achteraan te gaan. Ook dank
Fijn dat het opgelost is, lieve baas!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef Lovechild het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |