Tuurlijk, snap ik hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef lesley het volgende:
en als jij die andere auto in puin rijd dan, net even iets te riskant dit
Als ik ze van Breda naar Paris laat gaan van woensdag t/m zaterdag en dan op het op 1 na goedkoopste tarief dan kom ik voor 4 mensen al op 198 euro uit. Nou weet ik dat je normaal ook nog brandstof kosten kwijt bent.. Maar lijkt me behoorlijk aan de prijs.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef Daboman het volgende:
Allicht een poging waard: goedkoop met de bus. www.eurolines.nl . Ik weet niet of je nog kan boeken, maar de kans op een volgeboekte bus is niet zo groot, omdat eurolines niet zoveel naambekendheid heeft. Ik ben zelf ooit op deze manier naar Parijs gereisd en ze maken hun lage prijzen waar. De prijs is zo laag dat je gaat denken dat er een addertje onder het gras zit, maar die heb ik niet gezien. Wel is het zo dat je alleen voor de reis betaalt, maar uit de OP maak ik op dat je hier naar op zoek bent. Ik weet alleen niet wat de prijs wordt als je zo laat nog boekt, kan iets hoger uitvallen, maar het blijft zeker 2 keer zo goedkoop als de trein. Reken op 15 tot 40 euro p.p. Reken wel op een relatief lange reistijd i.v.m. een aantal tussenstops, voornamelijk in België.
Vind ik ook, sterker nog, 15 januari zitten we met 4 personen inclusief tickets voor 32,50 euro per persoon in Euro Disney, vervoer ook met de bus.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik ze van Breda naar Paris laat gaan van woensdag t/m zaterdag en dan op het op 1 na goedkoopste tarief dan kom ik voor 4 mensen al op 198 euro uit. Nou weet ik dat je normaal ook nog brandstof kosten kwijt bent.. Maar lijkt me behoorlijk aan de prijs.
Daar heb je ook absoluut gelijk in maar ik ben bang dat als een auto huren te duur is, dat dit vermoedelijk ook te duur is...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef Daboman het volgende:
Heb destijds gekeken voor de trein en dat was geloof ik zo'n 100 euro p.p. Dan vind ik 40 euro p.p. een stuk goedkoper. De keuze is natuurlijk aan TS, maar ik vind dit verschil wel noemenswaardig.
maar eten in disneyland is echt kei duur... dat kan voor je gezinnetje bijv. net zo duur zijn als een auto huren + benzine.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
Dank jullie voor de reacties. De een wat meer constructief dan de ander
Even kijken, waar ga ik op reageren...
Ik woon inderdaad in Den Haag.
En inderdaad, toen mijn schoonouders aangaven "Joh, we willen graag met z'n allen naar Disneyland" moeten zeggen "Nee bedankt, geef ons maar het geld" :p
Mijn post is ook gedaan om eventuele andere ideeën op te doen. Zoals die van Daboman. Waarvoor dank, ik ga het zeker zo even uitzoekenWe hebben inderdaad alleen puur de reis nodig.
Het is overigens ook niet zo dat we echt totaal geen geld hebben, benzine voor onze eigen auto zouden we tenslotte ook gewoon moeten betalenHet is wel zo dat we het ons eigenlijk niet kunnen veroorloven om veel meer dan dat uit te geven.
Ja dat had je moeten doen. Dat is leuk aangeboden, maar dat zit er niet in. We hebben niet de middelen om daar te komen en je kan ons beter met iets anders helpen. Of gewoon zeggen dat het probleem is dat je daar zelf moeilijk kan komen. Kwestie van open kaart spelen. Daarmee voorkom je ellende. En ja dit is ook een brutale tip!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
Dank jullie voor de reacties. De een wat meer constructief dan de ander
Even kijken, waar ga ik op reageren...
Ik woon inderdaad in Den Haag.
En inderdaad, toen mijn schoonouders aangaven "Joh, we willen graag met z'n allen naar Disneyland" moeten zeggen "Nee bedankt, geef ons maar het geld" :p
Mijn post is ook gedaan om eventuele andere ideeën op te doen. Zoals die van Daboman. Waarvoor dank, ik ga het zeker zo even uitzoekenWe hebben inderdaad alleen puur de reis nodig.
Het is overigens ook niet zo dat we echt totaal geen geld hebben, benzine voor onze eigen auto zouden we tenslotte ook gewoon moeten betalenHet is wel zo dat we het ons eigenlijk niet kunnen veroorloven om veel meer dan dat uit te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |