abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2010 @ 12:50:48 #26
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89425078
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar eten in disneyland is echt kei duur... dat kan voor je gezinnetje bijv. net zo duur zijn als een auto huren + benzine.
Dan moet je dat dus gewoon handig aanpakken. Een shitload aan drinken mee van huis nemen. Zorgen dat je zelf brood mee hebt voor de lunch en niet al te uitgebreid avond eten..

Plus.. Het is natuurlijk al zo dat je dat geld kwijt bent aan eten en drinken. En omdat dat al duur zat is als je het krap aan kan ophoesten dan is 190 euro extra lappen niet zo vanzelfsprekend. Je kan je geld maar 1 keer uitgeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door YskaFredriksson op 02-12-2010 12:51:46 (uitbreiding) ]
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89425125
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:38 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Daar heb je ook absoluut gelijk in maar ik ben bang dat als een auto huren te duur is, dat dit vermoedelijk ook te duur is...

Vertrek zaterdag 11 december 2010 23:00
Aankomst zondag 12 december 2010 5:45

Tickets

S: Standaard ticket
P: (Super) Promo ticket
1 Volwassene (P) ¤ 56.00
1 Volwassene (P) ¤ 56.00
1 Kind (P) ¤ 33.00
1 Baby (P) ¤ 13.00
Totaalbedrag voor alle passagiers ¤ 158.00
Administratiekosten ¤ 12.00

Totaal ¤ 170.00

Kind = 4-11
Baby = 0-3

Een auto huren kost 190 euro dus wat dat betreft is dit goedkoper. Normaal ben je voor benzine, en aangezien het een auto met gebreken is ga ik er niet vanuit dat ie super zuinig is dus 1 op 12, ongeveer 120 euro kwijt. En dan vermijd je volledig de tolwegen. Met een diesel kom je uit op 96 euro.. En dat is dus als ze niet heel zuinig zijn. Met onze auto zou ik vanaf Den Haag bijvoorbeeld maar 63 euro kwijt zijn. Dan is 170 euro best goedkoop maar ook nog een groot verschil..

Maar met het uitlenen van een auto.. Tja persoonlijk zou ik em best uitlenen aan sommige buren, familielid of vrienden maar iemand die ik via internet ken.. Moeilijk hoor. Niet dat het nu gaat gebeuren hoor. Nouja ik wens je veel succes met je zoektocht.
Benzine enzo is het probleem niet.
Een auto huren en daar benzine voor tanken weer wel, dan ben je er zomaar nog weer 190 euro extra voor kwijt. Daar je antwoord Maanvis ;) Eten hoeven we ook niet zelf te bekostigen.

Maar waar ik nou heel benieuwd naar ben, YskaFredriksson, is wat dat voor trein is waar jij de prijzen van hebt neergezet. We hebben zelf alleen Thalys en TGV gevonden en de eerste zou voor ons het goedkoopste zijn: van Rotterdam naar Paris Nord voor 310 euro.
En dat terwijl we van Den Haag naar Marne la Vallee moeten en dan niet van 11 tm 12 december, maar van 8 tm 11 ;)
Don't you love her madly?
pi_89425147
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar eten in disneyland is echt kei duur... dat kan voor je gezinnetje bijv. net zo duur zijn als een auto huren + benzine.
Ja, dat weet ik. Maar sowieso verblijven we in appartementen, dus kunnen we ervoor kiezen om zelf te koken. En voor zover ik weet voorzien mijn schoonouders in het eten.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:55:42 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89425237
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:53 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar sowieso verblijven we in appartementen, dus kunnen we ervoor kiezen om zelf te koken. En voor zover ik weet voorzien mijn schoonouders in het eten.
het gaat er mij maar om dat die kindjes van je niet verhongeren :) dus ik ben gerustgesteld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 2 december 2010 @ 12:57:05 #30
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89425282
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Benzine enzo is het probleem niet.
Een auto huren en daar benzine voor tanken weer wel, dan ben je er zomaar nog weer 190 euro extra voor kwijt. Daar je antwoord Maanvis ;) Eten hoeven we ook niet zelf te bekostigen.

Maar waar ik nou heel benieuwd naar ben, YskaFredriksson, is wat dat voor trein is waar jij de prijzen van hebt neergezet. We hebben zelf alleen Thalys en TGV gevonden en de eerste zou voor ons het goedkoopste zijn: van Rotterdam naar Paris Nord voor 310 euro.
En dat terwijl we van Den Haag naar Marne la Vallee moeten en dan niet van 11 tm 12 december, maar van 8 tm 11 ;)
Dit is niet de trein maar met eurolines. En het is van de 8e t/m de 11e met aankomst op de 12e. maar de bovenste regel had ie niet mee geselecteerd.
Ik had het verhaal over de benzine er bij gezet om aan te geven wat het prijsverschil is voor de mensen die zeggen dat het allemaal niks kost.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89425571
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het gaat er mij maar om dat die kindjes van je niet verhongeren :) dus ik ben gerustgesteld.
Ah da's lief O+
pi_89425615
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Dit is niet de trein maar met eurolines. En het is van de 8e t/m de 11e met aankomst op de 12e. maar de bovenste regel had ie niet mee geselecteerd.
Ik had het verhaal over de benzine er bij gezet om aan te geven wat het prijsverschil is voor de mensen die zeggen dat het allemaal niks kost.
Ah oké.
Dacht al dat we toch een trein over het hoofd hadden gezien :@
Ga zo eens op mn gemak neuzen bij Eurolines.
pi_89426149
in het slechtste geval, hebben je schoonouders een annuleringsverzekering?
pi_89426329
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef hondebrok het volgende:
Geen idee.
Maar dat kan ik niet maken joh, mijn schoonzusje en haar gezin gaan ook. Dus in het ergste geval steken we ons in de schuld hiervoor :{ Of zouden ze dan ook alleen ons kunnen annuleren?

Eigenlijk hadden we beter moeten weten, deze tijd is gewoon de slechtste tijd van het jaar qua financiëen. Ik bedoel, we kopen al jaren geen kerstboom omdat dat er eigenlijk niet vanaf kan. Sinterklaas vieren gaat vaak net aan, in januari zijn er twee van onze kinderen jarig. Kortom; we hadden kunnen weten dat deze tijd financieel niet de handigste tijd was om mee te gaan op een tripje.
pi_89426415
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Geen idee.
Maar dat kan ik niet maken joh, mijn schoonzusje en haar gezin gaan ook. Dus in het ergste geval steken we ons in de schuld hiervoor :{ Of zouden ze dan ook alleen ons kunnen annuleren?

Eigenlijk hadden we beter moeten weten, deze tijd is gewoon de slechtste tijd van het jaar qua financiëen. Ik bedoel, we kopen al jaren geen kerstboom omdat dat er eigenlijk niet vanaf kan. Sinterklaas vieren gaat vaak net aan, in januari zijn er twee van onze kinderen jarig. Kortom; we hadden kunnen weten dat deze tijd financieel niet de handigste tijd was om mee te gaan op een tripje.
Kun je dan je familie er niet over inlichten?
hebben je schoonouders/zusje/familie geen 2e auto voor erbij?

En zo erg is het toch niet te zeggen dat je door tegenslagen en met uitgaven in de nabije toekomst geen mogelijkheid ziet het vervoer te betalen/mee te gaan?
  donderdag 2 december 2010 @ 13:32:46 #36
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_89426541
quote:
Dus in het ergste geval steken we ons in de schuld hiervoor :{
Lekker slim :{

Als je echt niet kan vanwege het geld zal iedereen er wel begrip voor hebben hoor.

quote:
Ik bedoel, we kopen al jaren geen kerstboom omdat dat er eigenlijk niet vanaf kan.
Eenmalig een nepboom kopen waar je jaren plezier van hebt.

Adapt, improvise and overcome.

quote:
Maar dat kan ik niet maken joh, mijn schoonzusje en haar gezin gaan ook.
En waarom is dat een reden om heen te moeten gaan? Peer pressure?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_89426621
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:29 schreef hondebrok het volgende:

[..]

Kun je dan je familie er niet over inlichten?
hebben je schoonouders/zusje/familie geen 2e auto voor erbij?

En zo erg is het toch niet te zeggen dat je door tegenslagen en met uitgaven in de nabije toekomst geen mogelijkheid ziet het vervoer te betalen/mee te gaan?
Ze weten er idd wel van. En nee, er is geen extra auto.
Nou, we hadden natuurlijk bij het boeken moeten zeggen dat we geen mogelijkheid hadden het vervoer te betalen, niet 6 dagen vantevoren.
pi_89426669
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:32 schreef Gunner het volgende:

[..]

Lekker slim :{

Als je echt niet kan vanwege het geld zal iedereen er wel begrip voor hebben hoor.

[..]

Eenmalig een nepboom kopen waar je jaren plezier van hebt.

Adapt, improvise and overcome.
Dat hoop ik wel ja, dat begrip. Pfff en ik heb zelf nog wel het hardste de dagen afgeteld -O-

Overigens, dat van die kerstboom is niet zo heel erg hoor. Ik heb van die guirlandes en die hangen ook altijd vol met ballen en lichtjes, dan mis je een boom bijna niet.
pi_89426714
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:32 schreef Gunner het volgende:

En waarom is dat een reden om heen te moeten gaan? Peer pressure?
Nou ik neem aan dat als er geannuleerd moet worden dat dan de hele reis geannuleerd moet worden. En dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, het gaat immers niet alleen om ons gezin.
pi_89426806
Helaas, geen 6 persoons auto hier.
pi_89427155
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:
Helaas, geen 6 persoons auto hier.
4 dan? :P
  donderdag 2 december 2010 @ 13:49:08 #42
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_89427214
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef hondebrok het volgende:
een annuleringsverzekering is alleen voor onverwachte annulering zoals ziekte oid. Niet voor onverstandige mensen die een reis boeken en er achteraf pas achterkomen dat niet genoeg geld over hebben voor tijdens die reis
  donderdag 2 december 2010 @ 13:49:56 #43
198098 henkzijlstra
pi_89427242
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Lovechild het volgende:

[..]

4 dan? :P
ik ken wel iemand met 4-persoonswagen. maar ik weet vrijwel zeker dat hij hem nooit uit wil lenen. is zo'n gepimpt ding met geblindeerde ramen
pi_89427583
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

een annuleringsverzekering is alleen voor onverwachte annulering zoals ziekte oid. Niet voor onverstandige mensen die een reis boeken en er achteraf pas achterkomen dat niet genoeg geld over hebben voor tijdens die reis
-O-
Ik heb heul geen reis geboekt :{w

We waren niet onverstandig, we waren enthousiast :6 Daarbij, geld om met de auto te gaan hebben we gewoon wél. We moeten alleen een alternatief zien te vinden en de alternatieven zijn ongeveer het dubbele van met de auto gaan.

Tenzij we met Eurolines gaan. Dan gaat het ons 153 euro kosten, verreweg de goedkoopste oplossing. Twee kinderen gaan dan met opa en oma mee.
  donderdag 2 december 2010 @ 14:00:12 #45
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_89427636
Ik heb een auto voor vijf personen (althans Ford Focus en drie gordels achterin maar je zit toch lekkerder met 2 achterin) maar ik kan hem echt niet missen en ik ben ook niet zo een uitlener, dus helaas lovechild , hier geen auto ter beschikking voor je . Niemand in de familie die een auto even aan je wil lenen? of een goede vriend /vriendin?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_89427677
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

ik ken wel iemand met 4-persoonswagen. maar ik weet vrijwel zeker dat hij hem nooit uit wil lenen. is zo'n gepimpt ding met geblindeerde ramen
wat lul je dan onconstructief.

ik ken iemand met een ferrari en die leent hem ook niet uit 8)7
pi_89427785
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een auto voor vijf personen (althans Ford Focus en drie gordels achterin maar je zit toch lekkerder met 2 achterin) maar ik kan hem echt niet missen en ik ben ook niet zo een uitlener, dus helaas lovechild , hier geen auto ter beschikking voor je . Niemand in de familie die een auto even aan je wil lenen? of een goede vriend /vriendin?
Nope -O-
Hoewel mijn wederhelft het wel ging proberen bij zijn baas, die leent zijn auto wel vaker uit aan personeel, maar dat durft hij dan weer niet zo goed. De held ;) O+
  donderdag 2 december 2010 @ 14:11:12 #48
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_89428061
Dat is echt minder en low price ? dat is ook een verhuurbedrijf en vroeger waren ze echt goedkoop... misschien kan je een linkje in het Den Haag topic neerzetten.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_89428680
Bij Low Price moet je in NL blijven ;)

Ik heb net nog even mijn man gesproken en waarschijnlijk kiezen we ervoor om de oudste twee kinderen met opa en oma mee te laten gaan en dan gaan wij met de twee jongsten met de trein. Zo is het niet heel veel duurder meer dan met de auto. Er zouden ook nog metrokosten bijkomen nl en die worden nu ook een stuk minder.
Dus het lijkt erop dat het is opgelost (slotje :P)

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken, het heeft toch geholpen! O+
  donderdag 2 december 2010 @ 14:26:20 #50
198098 henkzijlstra
pi_89428684
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Lovechild het volgende:

[..]

-O-
Ik heb heul geen reis geboekt :{w

We waren niet onverstandig, we waren enthousiast :6 Daarbij, geld om met de auto te gaan hebben we gewoon wél. We moeten alleen een alternatief zien te vinden en de alternatieven zijn ongeveer het dubbele van met de auto gaan.

Tenzij we met Eurolines gaan. Dan gaat het ons 153 euro kosten, verreweg de goedkoopste oplossing. Twee kinderen gaan dan met opa en oma mee.
had dan meteen nee gezegd in plaats van 3 dagen van te voren? was wat netter geweest. bij de baas van je man vragen zou ik niet doen, komt een beetje schraal over

mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoe jullie zo krap bij kas kunnen zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')