Ja dat bedoelde ik ook.. Ik had vroeger altijd ladingen dieren posters. Als ik vrijdag of zaterdag bij mijn ouders ben kijk ik wel even of daar nog wat op zolder staat.. Vrienden van mij zijn net 2 week terug hun huis in gegaan en helemaal boven ligt tapijt. Zal even vragen of ze nog wat over hebben. Dan voelt het ook wat warmer aan boven.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:57 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn zoon is 8
Heb er zo ie zo al wat speelgoed een buro en een salontafeltje
Is een ongeisoleerde zolder en verders leeg het zou super zijn als er iets kwam waardoor het minder kaal is
Ai dat is wel erg schamel,heb thuis zat tapijten liggen maar dan denk ik dat je +/- 200 km moet omrijden naar de grote stad van waar jij zit.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Zet op vrijdags het luik open en heb de isolatie van de blokverwarming afgehaaldzodat het wat warmer is
heb toevallig een foto
Kijk eens op de website van je gemeente en zoek daar eens op 'bijzondere bijstand' vaak vind je dan een formulier en een telefoonnummer. Als je riemen beperkt genoeg zijn kunnen ze je daar helpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Totale afmeting staat er bij kan wel iets breder maar niet veel.
Yska was ook al bezig voor me
En ja het is roeien met de riemen die je hebt he
plafond met die bogen en dat ouwe hout is juist mooi.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Ireth het volgende:
Jemig wat een triest kaal en kil kamertje zoIk zou bijna hopen dat er wat handige harrie's opstaan die her en der wat groene platen en gipswandjes tegen de wanden kunnen rossen
Ja tot je er een longontsteking ligt op te lopenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:22 schreef hondebrok het volgende:
[..]
plafond met die bogen en dat ouwe hout is juist mooi.
heb je hier al gekeken?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Bedoelde 2 euro wat ik per week over hou soms niet eens red het net met wat ik krijg
Heb al een adv op marktpplaats gezet laatst geen reaccties
Gewoon ook eentje in de lokale supermarkt/bouwmarkt ophangen als dat kan/mag. Nu moeten mensen zoeken op internet naar je advertentie op marktplaats.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Bedoelde 2 euro wat ik per week over hou soms niet eens red het net met wat ik krijg
Heb al een adv op marktpplaats gezet laatst geen reaccties
ja maar de vraag is kan TS 5 euro missen (en volgens mij kan ie dat niet) en zit er een Ikea in de buurt voor hem, want hij moet 't op de scooter doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
douchegordijn kost bij ikea maar 5 euro
Je bent erg bescheiden. Dat siert je enorm. Maar, kerel, dat douchegordijn...die 5 euro...waar moeten die heen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Normaal leg ik inderdaad alles af per scooter maakt niks uit hoever
Maar sinds ik ik in een dorp zit heb ik de benzine hard nodig
Met 1 a 2 maanden is hopelijk de benzine vergoeding rond en kan ik wat op zij zetten.
Zeg maar zo een bord eten en weg kunnen komen vind ik belangrijker dan materiaal
Jij ook 5 euro dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, vind dit een prima voorbeeld van mensen waar ik graag wat euro's aan geef.
Nee, dat snap ik wel denk ik. Het is ook moeilijk om dingen aan te nemen. Maar, het is niet erg om toe te geven dat je soms gewoon omhoog zit en wat hulp kunt gebruiken. Hoe ik het wil doen? Heel eenvoudig, stuur me een PM met je rekening nummer en ik maak 5 euro naar je over.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Thanx
Ben zo als ik ben zeg ik maar
@ coolguy zeg maar hoe je het wil doen
Ben normaal niet zo dat ik geld van anderen aan neem
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/11.gif
Vind dat wat raar dingen krijgen vind ik soms al moeilijk om aan te nemen.
Meestal alleen als het echt niet kan en lukt
Ik zal eens gaan checken of hij het nog doet na een jaar in de opslag. Ik laat je nog wat weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef asfalthooligan het volgende:
als ik er een pizza voor me zoon in kan doen en wat broodjes en kliekjes opwarmen vind ik het wel best en af en toe eens een rolade voor ons 2
meer hoef ik er niet mee te doen
super thanx alvast
Ik heb gewoon gezet "voor je douchegordijn. CoolGuy - Fok". Weet ie in ieder geval dat het van mij afkomstig isquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:23 schreef Lastpost het volgende:
Vanaf deze kant ook 10 euro, de terugbetaling uit 98 is namens mij, weet je dat vast.
Bedankt nog voor de lening.
Tof! ik ben blij dat ik iets heb kunnen doen voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef asfalthooligan het volgende:
heren en dame het douchegordijn hangt inmiddels al
Dit scheelt een berg overlast met water
Ben er blij mee meer dan thanx
@ rewino duik morgen even de zolder op ben er niet aan toe gekomen vandaag
Da's hier allemaal al weg helaas... Die dozen die we hier vonden waren blijkbaar verdwaald na de verhuizingquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewino hij heeft 146/152 (pfff gaat hard zeg qa lengte)
Ik ga even kijken of ik daar nog wat van heb liggen van mijn oudste zoon... Ik weet niet of ik dat bewaard heb voor zijn broertje ( zit een fiks aantal jaar tussen) of al weggegeven....quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewino hij heeft 146/152 (pfff gaat hard zeg qa lengte)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk voor een studentenkamer gaan.
Ik begreep alleen uit je topic dat je geen vervoer hebt. Dat heb ik helaas ook niet, dus hoe zie je dat dan voor je?
Heb ik al aangeboden, alleen heb ik geen vervoerquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.
Voor goedkope stof zou je ook op de markt kunnen kijkenquote:En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..
Ik!quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou daar ben ik weer..
Ik ben gisteren bij de Leen Bakker en een plaatselijke stoffeerzaak geweest. Die konden weinig voor mij betekenen, ze hadden wel een heleboel coupons maar met een afmeting van 4 bij 4,5 (want als we het dan toch nieuw halen dan ook direct maar gelijk op maat!) ben je zeker al 120 euro verder. Scheelt natuurlijk al heel wat op hele goede kwaliteit tapijt maar dat is momenteel niet echt haalbaar.
Ik heb ook al alle mensen op marktplaats gemaild die gratis tapijt aanboden maar dat is of al weg, of ik krijg geen reactie terug.
Gelukkig zie ik de reactie van Wouzziej maar ik betwijfel dat zijn ouders 18 m2 over hebben maar
dat zou wel echt fantastisch zijn.. Mocht dat nou niks worden dan hebben we de volgende mogelijkheden:
* Ik ga rondvragen bij de andere winkels die hier nog in de buurt (Groningen) zitten. Misschien is er doordeweeks langs gaan ook sowieso wel beter omdat ik zaterdag bij de leenbakker hoogstwaarschijnlijk met een part timer (een jongen van een jaar of 23) heb gesproken en ook al leg ik het verhaal uit, dat kwam niet echt binnen ofzo.
* Ik neem Asfalt in de auto mee naar Leeuwarden e.o. en dan mag hij het zelf bij enkele zaken vragen. Misschien dat dat beter werkt?
* Ik trek een mega kort en strak rokje aan met hakken en een enorm decolleté en probeer mensen daarmee om te kopen ;-) Maar dat is ook gelijk weer zoiets
* We gaan op zoek naar de fabrikanten van het tapijt en proberen het rechtstreeks via het hoofdkantoor
* We hangen briefjes op bij bouwmarkten, supermarkten, bakkers in Dronrijp e.o.
* We blijven Marktplaats in de gaten houden
* Vertel aan je vrienden wat er aan de hand is, er zijn altijd wel mensen aan het klussen dus wie weet komt het zo goed..
* We zamelen met wat FOK!kers een beetje geld in, kopen een goedkoop stuk tapijt (vanaf 1,50 de m2) gooien er een ondervloertje in voor 20 euro en iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.
Dat betreft de vloer.. Ik heb ook nog nagedacht over het plafond..
De boel gaan isoleren op een hele solide manier is behoorlijk prijzig als we dit moeten aanschaffen. Als mensen nog restjes hebben zijn die heel welkom. Mocht dit niet lukken dan kunnen we altijd er nog stof overheen spannen. Het zal iets schelen. Ik heb sinds afgelopen zomer geen vitrage meer voor een gedeelte van de deuren en ramen en het is nu VEEL kouder in die vertrekken dan dat het vorig jaar winter was. Het zou iets moeten kunnen schelen. En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..
Wie helpt ons!?
Mooi zoquote:Op zondag 5 december 2010 14:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewimo
Die lamp zou wel een leuke aanvulling denk ik zijn kan ik de tl bak verhuizen naar het 2e gedeelte waar me wasmachine staat heb ik daar ook licht
Nou, dat vind ik ook!quote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief van je dat je er zoveel moeite voor doet.
En ik maar denken dat jij een man was!quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
* Ik trek een mega kort en strak rokje aan met hakken en een enorm decolleté en probeer mensen daarmee om te kopen ;-) Maar dat is ook gelijk weer zoiets
Ik ben aan het rondlobbyen voor je, maar ik snap je aangegeven maten niet. Heb je nu 2 bij 2 nodig, of 4 bij 4,5? Er zit me namelijk een flink stuk verschil inquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Dus wie heeft nog een stuk tapijt of wat dan ook van minimaal 2.00 bij 2.0 of maximaal 4,50 bij 4.00
wat zo weg mag.
Dat heeft AH al gedaan maar hij heeft nog steeds geen reactie gehad.quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Inlognaam het volgende:
Tapijt zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch? Ik denk dat het plaatsen van een advertentie op marktplaats best wel wat reacties in de buurt kunnen gaan opleveren van mensen die bijv. gaan verhuizen en de woning leeg moeten opleveren.
Zelf een gezocht-advertentie plaatsen is denk ik een goede oplossing. Doe ik zelf ook wel eens als ik echt wat zoek en dan krijg je soms best leuke aanbiedingen in je mailbox.
Je brengt het leuk.quote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
In mijn topic vroeg je naar de strijkplank en waar ik vandaan kom, helaas uit zuidlimburg en kom nooit bij jou in de buurt...als die meid met die combimagnetron uit limburg de 29e nog komt kan zij hem misschien meenemen??
mijn strijkplank woont in Sittard en werkt in Heerlen(woonboulevard)quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je brengt het leuk.![]()
Waar woont jouw strijkplank? Aanstaande vrijdag ben ik namelijk in de buurt van Heerlen (ook al over gePMd met TS).
Dan moet dat goedkomen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mijn strijkplank woont in Sittard en werkt in Heerlen(woonboulevard)
heb ik al op gereageerd.. Nog geen reactie op gehad. En het was voor mij zo mooi dicht bijquote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef Ireth het volgende:
Oke dan snap ik hem!
Ik kreeg net overigens deze advertentie onder ogen, weet niet of die al benaderd is door Yskadingeshuppeldepup?
ik woon in rotterdam, en de tegels staan in Delft.quote:Op zondag 5 december 2010 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
woooooooooooooooooow super super super vet! Dan zorg ik dat het aangevuld word zodat je de hele kamer hebt betegeldmet rood ofzo hahaha nee komt goed! Wouzziej waar woon je? Misschien kunnen we wat met het vervoerstopic fiksen dan kost het niks voor het vervoer. Dat zou helemaal mooi wezen.
Oh ben echt blij
ik moet eens gaan zoeken voor vrijdag(weet effe niet waar ik dat strijkplank ding heb gelatenquote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Dcomputer meubel heb ik al (was over) misch is de midiset wel wat voor hem is het echt zijn eigen plekkie
@YskaFredriksson
zal het zo opmeten
pfff krijg ineens wel erg veel ben er wat beduust van
ik ken het gevoel om de feestdagen over te slaan...ik zelf heb er ook geen zin in. Maar komt je zoontje niet langs dan? Voor hem is het misschien wel fijn om toch wat sfeer in huis te hebben?quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef asfalthooligan het volgende:
@ coolguy
Heb 2 jaar terug toen ik nog goed zat een tft scherm gehaald
de kast draait gelukkig al 5 jaar zonder problemen (klopt af op hout)
Printer heb ik ook ,maar krijg hem niet op pc en de patronen zijn te duur.
En nee de post is zaterdag nog niet geweest
@ zwarte doos en scrub nurse
Lamp zou ik denk ik niet kwijt kunnen heb er hier beneden geen hoekje meer voor , is maar een klein huisje namelijk (ong 4 bij 3 is mijn woonkamer)
Kerstboompje zou misch nog kunnen op de het kale stuk waar de tv ook staat
Dit stuk is 60 cm van de grond
(Zit nog wel te twijfelen of ie dit jaar wel wat opzet na alles wat er gebeurt zit ik het liefst 2 dagen met kerst met de luxaflexen dicht)
Oke, dan ga ik er vanuit dat de post nog moet komen vandaag en dat het daar bij zit. Ik had nl tegelijk met jou een zelfde soort iets opgestuurd naar een andere user hier op Fok! en zij heeft het zaterdag wel al ontvangen.quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef asfalthooligan het volgende:
@ coolguy
Heb 2 jaar terug toen ik nog goed zat een tft scherm gehaald
de kast draait gelukkig al 5 jaar zonder problemen (klopt af op hout)
Printer heb ik ook ,maar krijg hem niet op pc en de patronen zijn te duur.
En nee de post is zaterdag nog niet geweest
@ zwarte doos en scrub nurse
Lamp zou ik denk ik niet kwijt kunnen heb er hier beneden geen hoekje meer voor , is maar een klein huisje namelijk (ong 4 bij 3 is mijn woonkamer)
Kerstboompje zou misch nog kunnen op de het kale stuk waar de tv ook staat
Dit stuk is 60 cm van de grond
(Zit nog wel te twijfelen of ie dit jaar wel wat opzet na alles wat er gebeurt zit ik het liefst 2 dagen met kerst met de luxaflexen dicht)
jij hebt je hart ook echt op de goede plek hequote:Op maandag 6 december 2010 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik er vanuit dat de post nog moet komen vandaag en dat het daar bij zit. Ik had nl tegelijk met jou een zelfde soort iets opgestuurd naar een andere user hier op Fok! en zij heeft het zaterdag wel al ontvangen.
Mocht er nou iets verkeerd zijn gegaan of weet ik veel wat, en je ontvangt niks, laat dat dan aub weten, want dan begin ik opnieuw en stuur ik het nog een keer!
Overigens, wat je zegt over Kerst.. Kerst is een tijd van het jaar waarop niemand alleen zou mogen zijn. Is er niemand bij wie je met Kerst aan tafel kunt aanschuiven? Ik zie hier op Fok! verschillende mensen die zeggen 'bij ons is plek'. Nou, ik woon zelf in Noord-Limburg dus dat wordt 'm niet vrees ik, maar iemand moet daar toch wel in de buurt wonen die AH + zoon wil uitnodigen?
Naja, dat wil ik niet zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jij hebt je hart ook echt op de goede plek he
ik zou niet zo snel bij een vreemde aan tafel gaan zitten denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, dat wil ik niet zeggen![]()
maar het is toch onzin dat TS daar alleen zit? Zn zoon is bij z'n moeder, en dan zal hij daar alleen thuis zitten terwijl ie bij niemand terecht kan? Dat is gewoon niet leuk, en zeker niet met Kerst, en ik zie hier toch verschillende mensen aanbieden dat ze plek hebben aan tafel, dus ja..
Nee, ik ook niet..en al helemaal niet met kerstquote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik zou niet zo snel bij een vreemde aan tafel gaan zitten denk ik
Nee, als je dat zelf niet wil, dan is het een ander verhaal, maar als je 'noodgedwongen' thuis zit, dan ben je, lijkt mij, blij als iemand je met de feestdagen uitnodigt. En ik zie dat hier genoeg mensen zijn die 'plek aan tafel' over hebben, dus qua goodwill zit 't hier wel goed.quote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik zou niet zo snel bij een vreemde aan tafel gaan zitten denk ik
Ik vrees dat versturen niet echt een optie is. Die dingen wegen dieploodquote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over de tapijttegels.. Ik weet niet wat het kost om het te versturen (wat weegt het?) maar ik zag dat Liesje Moderator blabla op de 19e in Hoogezand is vanuit Den Haag. Misschien is dat nog een optie anders? Dan haal ik het wel op uit Hoogezand. Daar moet ik namelijk ook de rest van de tapijttegels vandaan halen :p
Ik ga haar wel even pm-en. Misschien wil ze het niet, kan het niet of gaat ze met het OV bijv..
dat was dan ook niet mijn idee :p daarom was ik ook op zoek naar een chauffeur die niet per definitie ElisaB heet.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vrees dat versturen niet echt een optie is. Die dingen wegen dieplood
Ik ga met de trein.quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over de tapijttegels.. Ik weet niet wat het kost om het te versturen (wat weegt het?) maar ik zag dat Liesje Moderator blabla op de 19e in Hoogezand is vanuit Den Haag. Misschien is dat nog een optie anders? Dan haal ik het wel op uit Hoogezand. Daar moet ik namelijk ook de rest van de tapijttegels vandaan halen :p
Ik ga haar wel even pm-en. Misschien wil ze het niet, kan het niet of gaat ze met het OV bijv..
Oei.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vrees dat versturen niet echt een optie is. Die dingen wegen dieplood
Dat is inderdaad wel heel zwaar om mee te sjouwen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Wouzziej het volgende:
haha versturen is de laatste optie, maar het is te doen. 1 pakket van 30 kg en 1 van minder dan 10kg.
indien iemand ze op kan halen is dat inderdaad de beste optie.
hahahahaha we gaan voor de chauffeur :p het is nog goedkoper om iemand zn diesel te vergoeden volgens mij hahahaquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Wouzziej het volgende:
haha versturen is de laatste optie, maar het is te doen. 1 pakket van 30 kg en 1 van minder dan 10kg.
indien iemand ze op kan halen is dat inderdaad de beste optie.
Als je er een beetje trappen mee loopt, krijg je wel een strak kontjequote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is inderdaad wel heel zwaar om mee te sjouwen.
je geeft er wel weer een mooie creatieve draai aanquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je er een beetje trappen mee loopt, krijg je wel een strak kontje
Look on the bright side, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
je geeft er wel weer een mooie creatieve draai aan
Da's dubbelopquote:
Je weet het ook zo heerlijk te brengenquote:Op maandag 6 december 2010 22:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Oja wat ik nog zag in de vluggig heid als iemand nog een stoel of iets dergelijks heeft
Heb een buro neergezet voor hem ,maar hij zit nu op een chemobox.
Was al aan het zoeken
Zullen we leuk een meeting doen bij Asfaltquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha ik heb er al 1 gevonden in Groningen :p ik ga nu voor je mailen :p
dr schieten zo af en toe vragen door mn hoofd. Heeft je zoon sloffen? En een kruik?
En mag ik een muur blauw verven :p
Ja wanneer zullen we meeten? Morgenquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we leuk een meeting doen bij AsfaltVolgens mij wordt dat echt heel gezellig namelijk
Ow, schiet me te binnen: we hebben op kantoor nog een bureaustoel staan. Rood met grijze leuningen. Zit niet héél erg lekker meer geloof ik
Cat komt hier de 29e en dan gaan we ook langs Asfalt met een magnetron geloof ik, dus mss kun je met haar iets regelen?quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we leuk een meeting doen bij AsfaltVolgens mij wordt dat echt heel gezellig namelijk
Ow, schiet me te binnen: we hebben op kantoor nog een bureaustoel staan. Rood met grijze leuningen. Zit niet héél erg lekker meer geloof ik
Als jullie nou eens de dierentuin skippen en een hamer, verf en wat kwasten meenemenquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat komt hier de 29e en dan gaan we ook langs Asfalt met een magnetron geloof ik, dus mss kun je met haar iets regelen?
Of nog beter; kom gezellig mee
Als ik toch morgen eens niet 14 uur moest werkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja wanneer zullen we meeten? Morgen
Dan wordt Tombo boos, die wil Ocelotjes aaienquote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jullie nou eens de dierentuin skippen en een hamer, verf en wat kwasten meenemen
Dan gaat Tombo Oceletjes aaien; heeft ze jullie niet bij nodigquote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan wordt Tombo boos, die wil Ocelotjes aaien
We moeten haar wel in de gaten houden, je hebt zelf kunnen zien wat er gebeurt als je haar de vrije hand geeftquote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaat Tombo Oceletjes aaien; heeft ze jullie niet bij nodig
Echt niet?quote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Grr geen post nog morgen even afwachten coolguy
Mijn vader heeft het vroeger ook overleefd tussen de muizen en in een houten krotje. Maar dat betekend niet dat het fijn was :p Welke maat hebben julliequote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Grr geen post nog morgen even afwachten coolguy
Jullie doen maar wat jullie niet laten kunnen![]()
En boeit mij dat of die muur /dak blauw word zie wel weer eens hoe ik dat ooit met de huurbaas in de toekomst oplos hahahaha![]()
![]()
Me zoon moet het ook naar zijn zin hebben
En nee heeft een dun dekbedje met een wollen deken was tot nu toe warm genoeg
En sloffen heb ze zelf niet eens hahahahahaha
Koude voetjes word je hard van zeggen ze vroeger hadden ze die dingen ook niet
Typfoutje; komt in de beste families voorquote:Op maandag 6 december 2010 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sorry chef, ik bedoelde natuurlijk regelen.. Stomme Yska.
Ik kan morgen écht helemaal niet. Maar aanstaande maandag zou dan weer wél kunnen. Ik kom serieus en met veel plezier. En dan neem ik de tapijttegels ook wel mee (mits dat te regelen is met .... ff kwijt wie het ook al weer was).quote:Ach als het aan mij ligt spuit ik zelfs gouden en zilveren sterren op de muur :p
ik zeg als het aan mij ligt :p Jullie zijn niet zo standaard zoals je zelf ergens zei dus ik kan niet weten of jij dat leuk vind en of je zoon dat leuk vind. Plus dat is verf waarvan ik betwijfel of het goed is over te schilderenquote:
Wouziej, ook vergeetachtigeid komt bij de grootste schatten voor. Ik vind aankomende maandag geen gek plan. Ben nu benieuwd of we dan ook welkom zijnquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Typfoutje; komt in de beste families voor
[..]
Ik kan morgen écht helemaal niet. Maar aanstaande maandag zou dan weer wél kunnen. Ik kom serieus en met veel plezier. En dan neem ik de tapijttegels ook wel mee (mits dat te regelen is met .... ff kwijt wie het ook al weer was).
We kunnen toch wel een keertje voorzichtig zoenen? Om ff te proberen zeg maarquote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies,wat ben je toch ook een scheet van een wijf he?![]()
Tis dat ik hetero ben, maar anders...
Wouziej, ja; dawast!quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wouziej, ook vergeetachtigeid komt bij de grootste schatten voor. Ik vind aankomende maandag geen gek plan. Ben nu benieuwd of we dan ook welkom zijn
Potver, dan ken je hier direct komen koffiedrinken, om te proberen zeg maarquote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wouziej, ja; dawast!
Als jij even uitvogelt of we maandag welkom zijn, dan ga ik vast vrij vragen aan mijn baas
we hebben vast wel schoudertjes waar je op mag uithuilen en ik zal een zakdoek meenemen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Mooi stel zijn jullie hahahahaha
Maakt mij niks uit meld het en ik regel wat met de dagbesteding waar ik 3 x in de week een halve dag ben
Vind het super
Ik hoop dat ik niet senttimenteel word in jullie buurt
We zullen het niet verder vertellenquote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Mooi stel zijn jullie hahahahaha
Maakt mij niks uit meld het en ik regel wat met de dagbesteding waar ik 3 x in de week een halve dag ben
Vind het super
Ik hoop dat ik niet senttimenteel word in jullie buurt
Check; tandenborstel meequote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, dan ken je hier direct komen koffiedrinken, om te proberen zeg maar
En ik creme voor onder je neusquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
we hebben vast wel schoudertjes waar je op mag uithuilen en ik zal een zakdoek meenemen.
Nope. Doe geen moeitequote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef asfalthooligan het volgende:
potverdorie ik tegen vrouwen op boksen lukt me nooit denk ik zo te zien![]()
Zoeper; ik weet namelijk niet eens zeker of we er op de zaak nog echt wel een hebben staan. Nou ja, ik weet zeker dat ze er staan, maar als ik zomaar een willekeurige stoel ergens vandaan meeneem, heb ik de dag erna waarschijnlijk ruzie met een collegaquote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Als je nog een burostoel zoekt: ik heb er nog wel eentje. Gaat ook wel passen.![]()
En dat moet je niet hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoeper; ik weet namelijk niet eens zeker of we er op de zaak nog echt wel een hebben staan. Nou ja, ik weet zeker dat ze er staan, maar als ik zomaar een willekeurige stoel ergens vandaan meeneem, heb ik de dag erna waarschijnlijk ruzie met een collega
Als je nog wat klein spul (servies e.d.) dan laat maar wat weten,. Ik heb hier bij voorbeeld meer plastic kommen staan dan goed voor me is en ben eigenlijk al langer op zoek naar een excuus om mijn oude borden de deur uit te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Computertafel heeft ie al gelukkig en een salontafel en een bed + al aardig wat speelgoed
Kan het maar niet vaak genoeg zeggen vind het echt meer dan te gek meer dan
ik dacht aan van die roze beertjes voor jou, lijkt he je wat?quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zal even moeten informeren wat zijn maat is meende 29 en de mijne 44 ,maar zo gek hoeft het ook nie hoor ben maar een gewone vent
Dit is waar we het voor doenquote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Als dit voor die jongen klaar is kan ik gewoon echt verder met me leven
quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zorg voor koffie/thee en cake
komt goed dames
Een rood kruisje; inderdaad héél makkelijk (vast wel ergens voor)quote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
zelfgebakken?
Ik dacht ik doe even een avatar :p dat maakt het vaak wat makkelijker.. ;-)
Yups, die zijn hetquote:Oh zijn de magic words, we doen het?
Ja doe die maar als avatar :pquote:Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Ziet ook niks
ken je beter zo,n grasmatje op je hoofd hebben dacht ik maar zo
FOK! op z'n bestquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Felixa het volgende:
Dat wordt een leuke invasie in Dronrijp maandag!![]()
En even in het algemeen; wat is er al ontzettend veel gedaan/geregeld/tot stand gebracht in die ene week dat FHF bestaat.
Zouden er ooit eerder twee mensen tegelijk heen zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Felixa het volgende:
Dat wordt een leuke invasie in Dronrijp maandag!![]()
Het is Courantquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zouden er ooit eerder twee mensen tegelijk heen zijn gegaan
Misschien toch maar de Leeuwarder Krant bellen
Ik ga te bedde; vast voorslapen
je mag mij anders de foto wel mailen, maak ik 'm pas voor jequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaa ik zie bij jou een foto! Iemand bij mij ook?
Het word hier inmiddels een slowchat. Mijn eerste jeej
Hij is 50 bij 53 en onder de 50kbquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag mij anders de foto wel mailen, maak ik 'm pas voor je
Tuurlijk hebben die een cameraquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Zal eens even zien of het lukt aangezien ik alleen een cam op me tel heb en alles via email moet versturen (beetje duur)
Misch dat het hoge bezoek een cam heeft?
Is de zolder de 29e klaar? Dan komt hij op de foto.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Zal eens even zien of het lukt aangezien ik alleen een cam op me tel heb en alles via email moet versturen (beetje duur)
Bezoek heeft een cam en als je heel lief bent, krijg je die als ik wegga van mij. Voor kerst. Kan je leuke ploatjes schiet'nquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Gvd zeg AsfaltHeld. 't Moet niet gekker worden hier. Je opent een topic voor een stuk tapijt en het eind van het liedje is dat je een paar grietjes over de vloer krijgt die daar de kamer wel eens even aan zullen pakken (als je je kaarten nou heel goed speelt he...hm, nee, let's not go therequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bezoek heeft een cam en als je heel lief bent, krijg je die als ik wegga van mij. Voor kerst. Kan je leuke ploatjes schiet'n
Btw: ik heb een kofferbak vol tapijttegels
Kom nou joh, je bent toch geen schooier? Het is gewoon zwaar als je out of the blue opnieuw moet beginnen, en dan lijkt het mij dat alle hulp welkom is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Zat net te pmen iets voor me hobby en dan kom jij ineens met wat aan hahahaha
Oh echt waar ben zo overdonderd van alles zal me echt groot moeten houden
Ook degene die mij pm,en en vanalles aanbieden had alleen tapijt verwacht
Wil gewoon geen schooier lijken of zijn
Maar wat hier gebeurt
ik typ het met tranen in me ogen zegt genoeg
Ik heb hiet nog niet eerder gepost, maar wel gevolgd. Je bent allesbehalve een schooier maar een zeer bescheiden mens. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Maar wat hier gebeurt
jij bent zo dankbaar, jij hoeft echt niet bang te zijn dat je op een schooier lijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Gvd het lijkt wel kerstmis vandaag
Jongen ik vind dit super
Er komt hier net een grote pan binnen rollen en 5 dvd,s echt tof ben er stil van het is precies zo,n pan als ik bij me ex had dus ook nog eens de goede.
Nu kan ik normaal de macoronie en alles maken voor me zoon en mij
Echt super ben er stil van
Allebei meer dan erg bedankt
Weet je; het ding bungelt al een paar maanden aan mijn tas en ik gebruik 'm nooit. Want ik heb er twee aan mijn tas bungelen. Dus ik dacht gisteren: als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat, want dit slaat nergens op. En jij bent ineens zo ontzettend in de put geschoten, dat ik 'm je van harte gun. Al was het alleen maar omdat je - ook in tijden dat het iets minder gaat - niet moet vergeten foto's te maken. Voor later. Want doe je het niet, dan krijg je spijt! Maar dat is dan meestal ook later en dan is het te laat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Maar wat hier gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 07-12-2010 15:56:23 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je; het ding bungelt al een paar maanden aan mijn tas en ik gebruik 'm nooit. Want ik heb er twee aan mijn tas bungelen. Dus ik dacht gisteren: als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat, want dit slaat nergens op. En jij bent ineens zo ontzettend in de put geschoten, dat ik 'm je van harte gun. Al was het alleen maar omdat je - ook in tijden dat het iets minder gaat - niet moet vergeten foto's te maken. Voor later. Want doe je het niet, dan krijg je spijt! Maar dat is dan meestal ook later en dan is het te laat!Prima camera datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Oke, zijn ook wat makkelijker te leggen en vervoeren dan zo een lompe rol denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Audreyoot
er zijn al tapijttegels geregeld
Klopt, dus ik ga er vanuit dat TS wel een dvd speler heeft staan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk t wel, CoolGuy heeft ook al dvd's gestuurd?
Had dat maar eerder laten weten dan joh, had je dat geld allemaal niet hoeven uit te geven aan die dingen. Ik zie dat iemand hier een TV aanbiedt aan je. Ik weet niet of je zoon een tv op zn slaapkamer heeft (ik gok van niet) maar anders heb je nu de kans, en ik zie dat iemand nog een dvd speler voor nop kan regelen, dus dan heb je 2 tvs en 2 dvd spelers (als je dat wil dan he).quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt kreeg laatst een extratje van de instantie en heb dat goed verdeelt voor kleren een dvd speler voor die jongen zodat ie ook dvd.s kan kijken en een tondeuse
Geld was alleen voor kleren ,maar als ik al voor 30 2 broeken en 2 truien heb dan kan de rest aan iets anders en aangezien mijn tondeuse gestopt was na 2 jaar moest er gewoon zo,n zelfde weer komen heb ik geen kapperskosten meer.
En wou ook gewoon iets voor die jongen doen met slecht weer moet ie ook wat afleiding hebben
Jij bent niet zo van het 'ja wil ik graag' zeggen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb een dun dekbedje en een wollen deken ,maar maar 1 overtrek en kussen lag net in de was
extra is wel makkelijk misch
weet hoe irritant het is
Beneden ook heb 1 overtrek en kussenslopen en laken voor me bed beneden en dan met een droger die wat nukken heef t is het wat iritant ,maar het went
Vanuit Limburg gaat met cat22 mee? Is dat zo? Want laat ik nou in Noord-Limburg wonen. Ik weet niet welke route er wordt gereden, maar bij mij mag het opgehaald worden hoor, of als de route langs Den Bosch gaat mag het daar ook opgehaald worden aangezien ik daar werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt
heb er wat moeite mee
aard van het beestje ben dit niet gewend en had dit niet verwacht
@ flappekz
Spul vanuit limburg gaat met cat22 mee
Verders zit ik al even te denken volgens mij is het meeste vervoer rond
Ik snap er geen zak van, maar ik vind het een briljant goed ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
ElisaB, als ik nou een dezer dagen de spullen welke in mijn auto passen voor Vampje en meteen het kussen en (hopenlijk, ben dat nog aan het regelen) de dvdspeler voor ah naar jou toebreng?
Dan moet de tafel voor Vamp nog wel opgehaald worden maar is er dan weer meer ruimte om andere spullen op te halen?
Snapt iemand me nog
Mooi he?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Nog 1 x gemeten grrr klote dekbedden
kom op 180 uit in de breedte ipv 1,60
Kan je nu al vertellen dat de maatschappelijk werker straks raar kijkt
En ikke had dit nooit verwacht heb het beter dan me ex nu dus ik lach al weer wat hard op
Had alleen wat tapijt verwacht ,maar meerdere fokkers zijn er boven op gedoken en krijg nu meer dan wat ik verwachte
ok ies prima ja :p we kunnen ook sterren aan die draden hangen :p haha nee grapje. Anders kan die jongen straks geen ster meer zien :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Hangen draden er voor op zolder waar me zoon slaapt
Als ie der niet is kan ik het daar aan ophangen
@ lottekoekie zwart wit staat wel mooi in me huisje
Ik heb net vanmiddag afgesproken dat ik op de terugweg nog bij iemand langsga, dus ik blij niet eten (want anders ben ik wel heul laat thuis)quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef asfalthooligan het volgende:
Hmm lachen zeg wel goede ideeen heb hem even opgeslagen
Heb ooit wel eens een bom gemaakt van een plantenspuit in huis was ook fun![]()
Zit nu wel even te bedenken ,maak er maar wat van yska
Trouwens jullie zijn zo druk maandag bezig he blijven jullie ook eten??
Want dan zorg ik daar gewoon voor moeten jullie maar zeggen wat je lust
Dank je wel, maar het is geregeld. Ze liggen bij mij in de kofferbakquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef RanTheMan het volgende:
beste mensen,
het gaat me een beetje snel hier, maar zijn die tapijt tegels nu al geregeld?
ik rij komende weken gegarandeerd5 a 6x van den haag naar groningen, dus ophalen in delft en wegbrengen geen issue
pm maar als er iets moet gebeuren.. den haag emmen e.o. komt ook wel eens voor
No worries. Je krijgt ze wel, al is 't na vrijdag, maar ik zal ze dan van 't weekend proberen op te sturen, dan heb je ze begin volgende weekquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Doe rustig aan die k$t tnt staakt tot vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |