abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 15:38:44 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89634715
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Zat net te pmen iets voor me hobby en dan kom jij ineens met wat aan hahahaha
Oh echt waar ben zo overdonderd van alles zal me echt groot moeten houden
Ook degene die mij pm,en en vanalles aanbieden had alleen tapijt verwacht
Wil gewoon geen schooier lijken of zijn
Maar wat hier gebeurt
ik typ het met tranen in me ogen zegt genoeg
Kom nou joh, je bent toch geen schooier? Het is gewoon zwaar als je out of the blue opnieuw moet beginnen, en dan lijkt het mij dat alle hulp welkom is. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2010 @ 15:43:00 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_89634881
quote:
hahahahaha
Maar wat hier gebeurt
Ik heb hiet nog niet eerder gepost, maar wel gevolgd. Je bent allesbehalve een schooier maar een zeer bescheiden mens. Geniet ervan. ^O^

En dames, jullie zijn geweldig. :*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:43:05 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89634883
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Gvd het lijkt wel kerstmis vandaag
Jongen ik vind dit super
Er komt hier net een grote pan binnen rollen en 5 dvd,s echt tof ben er stil van het is precies zo,n pan als ik bij me ex had dus ook nog eens de goede.
Nu kan ik normaal de macoronie en alles maken voor me zoon en mij

Echt super ben er stil van
Allebei meer dan erg bedankt
jij bent zo dankbaar, jij hoeft echt niet bang te zijn dat je op een schooier lijkt
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:49:02 #229
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89635128
quote:
hahahahaha
Maar wat hier gebeurt
Weet je; het ding bungelt al een paar maanden aan mijn tas en ik gebruik 'm nooit. Want ik heb er twee aan mijn tas bungelen. Dus ik dacht gisteren: als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat, want dit slaat nergens op. En jij bent ineens zo ontzettend in de put geschoten, dat ik 'm je van harte gun. Al was het alleen maar omdat je - ook in tijden dat het iets minder gaat - niet moet vergeten foto's te maken. Voor later. Want doe je het niet, dan krijg je spijt! Maar dat is dan meestal ook later en dan is het te laat!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 07-12-2010 15:56:23 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89635430
Wàt nou " schooier", ophouden jij, je hebt gewoon door omstandigheden van alles nodig en er slingert bij heul veul mensen van alles rond wat jij toevallig nodig hebt. Daar is niks mis mee en als aardige FOKkers kunnen helpen dan doen ze dat niet voor zichzelf maar voor jou of anderen.
Helaas kan ik zelf weinig doen, onze zolder is al leeggeschraapt hier voor andere FOKkers hier en heb zelf geen kinderen dus op dat vlak sta ik voor jou met lege handen.
Maar, mocht je zoontje per sé bepaalde films op dvd willen hebben, geef mij een gil en dan komt dat goed, ben zelf niet zo handig met puters maar mijn hub is er een megakanjer in.
en nou húp, schouders recht en doorgaan.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 december 2010 @ 15:58:54 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89635533
Heb je trouwens een DVD-speler? Volgens mij zwerven hier een paar dubbele kinder-DVD's en die passen wel bij de lamp in ;) Maar zonder speler heb je daar niks aan en die heb ik niet dubbel...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 16:02:18 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_89635677
Ik denk t wel, CoolGuy heeft ook al dvd's gestuurd?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89635703
Zo niet dan kan ik aan een 2 jaar oude dvdspeler komen, voor noppes
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:03:52 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89635744
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Weet je; het ding bungelt al een paar maanden aan mijn tas en ik gebruik 'm nooit. Want ik heb er twee aan mijn tas bungelen. Dus ik dacht gisteren: als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat, want dit slaat nergens op. En jij bent ineens zo ontzettend in de put geschoten, dat ik 'm je van harte gun. Al was het alleen maar omdat je - ook in tijden dat het iets minder gaat - niet moet vergeten foto's te maken. Voor later. Want doe je het niet, dan krijg je spijt! Maar dat is dan meestal ook later en dan is het te laat!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima camera dat :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:04:44 #235
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89635778
asfalt ik zou zeggen geniet ervan dat er toch nog mensen zijn
die nog wat voor een ander over hebben
en schaam je absoluut niet, het zou zo maar iedereen kunnen over komen dat het opeens wat minder gaat
ik kan nu ook vanalles weg geven maar misschien ben ik volgend jaar wel degene die om spullen moet vragen en geef jij dan vanalles weg
:*
W
Z
E
pi_89635808
dat idd, en zeker met opgroeiende kinderen moet je een camera hebben, vóór je het weet zijn ze ineens zo groot....
pi_89635840
Rebel-Angel, zo is dat precies, niemand weet wat er morgen gebeurd.
pi_89635884
Jongens wat een super topic hier!!!

Is dat trouwens geregeld met het tapijt? Heb namelijk nog wat op zolder staan maar weet de afmetingen niet 1,2,3 en ik woon ook in de buurt van heerlen.
pi_89635950
Wat een hartverwarmend topic O+
pi_89635955
Audreyoot
er zijn al tapijttegels geregeld ;)
pi_89636056
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Audreyoot
er zijn al tapijttegels geregeld ;)
Oke, zijn ook wat makkelijker te leggen en vervoeren dan zo een lompe rol denk ik :Y
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 16:15:01 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_89636220
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk t wel, CoolGuy heeft ook al dvd's gestuurd?
Klopt, dus ik ga er vanuit dat TS wel een dvd speler heeft staan?
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:18:26 #243
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_89636358
Ik heb ook nog wat spullen; een (reserve)combimagnetron, een tv, douchegordijnstangen, tapijt, vloerkleed, oude computer, kan TS dat gebruiken? Het staat hier 'voor het geval dat', en ik vind dit wel een geval dat :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_89636420
Klopt kreeg laatst een extratje van de instantie en heb dat goed verdeelt voor kleren een dvd speler voor die jongen zodat ie ook dvd.s kan kijken en een tondeuse
Geld was alleen voor kleren ,maar als ik al voor 30 2 broeken en 2 truien heb dan kan de rest aan iets anders en aangezien mijn tondeuse gestopt was na 2 jaar moest er gewoon zo,n zelfde weer komen heb ik geen kapperskosten meer.
En wou ook gewoon iets voor die jongen doen met slecht weer moet ie ook wat afleiding hebben
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:20:58 #245
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89636457
Ik vind het gewoon leuk om zo af en toe te klussen :p en aangezien ik in mijn huis nog maar 1 muur hoef maar na anderhalf jaar nog steeds niet precies weet wat ik wil (iets met een muurschildering in het framboosrood, iets met vogels of toch iets anders whaa) doe ik het graag bij een ander. Naast dat blijft bij asfalt de muur wat langer die kleur denk ik.. :p ik had em in de woonkamer maar kon er steeds geen accesoires bij vinden, de hele tijd gelazer door die kleur met de rest wat in de woonkamer staat. Het is een hele mooie kleur hoor, echt. Alleen net niet waar ik hem geschilderd had :p en nu staat de pot in de schuur te sippen. Is ook saai. Kan je beter op een muur smeren.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 16:23:35 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_89636577
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt kreeg laatst een extratje van de instantie en heb dat goed verdeelt voor kleren een dvd speler voor die jongen zodat ie ook dvd.s kan kijken en een tondeuse
Geld was alleen voor kleren ,maar als ik al voor 30 2 broeken en 2 truien heb dan kan de rest aan iets anders en aangezien mijn tondeuse gestopt was na 2 jaar moest er gewoon zo,n zelfde weer komen heb ik geen kapperskosten meer.
En wou ook gewoon iets voor die jongen doen met slecht weer moet ie ook wat afleiding hebben
Had dat maar eerder laten weten dan joh, had je dat geld allemaal niet hoeven uit te geven aan die dingen. Ik zie dat iemand hier een TV aanbiedt aan je. Ik weet niet of je zoon een tv op zn slaapkamer heeft (ik gok van niet) maar anders heb je nu de kans, en ik zie dat iemand nog een dvd speler voor nop kan regelen, dus dan heb je 2 tvs en 2 dvd spelers (als je dat wil dan he).
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:24:53 #247
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89636634
oh ik lees net dat de muur eigenlijk helemaal niet blauw hoort te worden maar roze. Kan ook hoor :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89636651
Muur is in dit geval houten planken of een wand
hoop dat het lukt ik moet het schilderen nog wat leren

@ turbo muis
Heb al een pc in huis
magnetron komt ook binnen kort
tv heb 1 gekregen van 4/6 jaar oud dus die houd het denk ik ook nog wel uit
douchestang is net gehaald

zit nog en te twifjelen denk dat die tv en dvd voor hem boven wel wat zijn heeft ie een eigene tv hoek boven

Wil alleen nog eens een stukje wit achtig vloerkleed hebben in het huis de roden van nu is niet ideeaal met mijn katten hahaha
Maar dit is geen noodzaak vind ik
pi_89636742
en bedankt yska :+
pi_89636790
that's the spirit
Maar als je die dvdspeler nog wilt hebben ga ik daar achteraan
let me know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')