Kom nou joh, je bent toch geen schooier? Het is gewoon zwaar als je out of the blue opnieuw moet beginnen, en dan lijkt het mij dat alle hulp welkom is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Zat net te pmen iets voor me hobby en dan kom jij ineens met wat aan hahahaha
Oh echt waar ben zo overdonderd van alles zal me echt groot moeten houden
Ook degene die mij pm,en en vanalles aanbieden had alleen tapijt verwacht
Wil gewoon geen schooier lijken of zijn
Maar wat hier gebeurt
ik typ het met tranen in me ogen zegt genoeg
Ik heb hiet nog niet eerder gepost, maar wel gevolgd. Je bent allesbehalve een schooier maar een zeer bescheiden mens. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Maar wat hier gebeurt
jij bent zo dankbaar, jij hoeft echt niet bang te zijn dat je op een schooier lijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Gvd het lijkt wel kerstmis vandaag
Jongen ik vind dit super
Er komt hier net een grote pan binnen rollen en 5 dvd,s echt tof ben er stil van het is precies zo,n pan als ik bij me ex had dus ook nog eens de goede.
Nu kan ik normaal de macoronie en alles maken voor me zoon en mij
Echt super ben er stil van
Allebei meer dan erg bedankt
Weet je; het ding bungelt al een paar maanden aan mijn tas en ik gebruik 'm nooit. Want ik heb er twee aan mijn tas bungelen. Dus ik dacht gisteren: als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat, want dit slaat nergens op. En jij bent ineens zo ontzettend in de put geschoten, dat ik 'm je van harte gun. Al was het alleen maar omdat je - ook in tijden dat het iets minder gaat - niet moet vergeten foto's te maken. Voor later. Want doe je het niet, dan krijg je spijt! Maar dat is dan meestal ook later en dan is het te laat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahaha
Maar wat hier gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 07-12-2010 15:56:23 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je; het ding bungelt al een paar maanden aan mijn tas en ik gebruik 'm nooit. Want ik heb er twee aan mijn tas bungelen. Dus ik dacht gisteren: als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat, want dit slaat nergens op. En jij bent ineens zo ontzettend in de put geschoten, dat ik 'm je van harte gun. Al was het alleen maar omdat je - ook in tijden dat het iets minder gaat - niet moet vergeten foto's te maken. Voor later. Want doe je het niet, dan krijg je spijt! Maar dat is dan meestal ook later en dan is het te laat!Prima camera datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Oke, zijn ook wat makkelijker te leggen en vervoeren dan zo een lompe rol denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Audreyoot
er zijn al tapijttegels geregeld
Klopt, dus ik ga er vanuit dat TS wel een dvd speler heeft staan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk t wel, CoolGuy heeft ook al dvd's gestuurd?
Had dat maar eerder laten weten dan joh, had je dat geld allemaal niet hoeven uit te geven aan die dingen. Ik zie dat iemand hier een TV aanbiedt aan je. Ik weet niet of je zoon een tv op zn slaapkamer heeft (ik gok van niet) maar anders heb je nu de kans, en ik zie dat iemand nog een dvd speler voor nop kan regelen, dus dan heb je 2 tvs en 2 dvd spelers (als je dat wil dan he).quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt kreeg laatst een extratje van de instantie en heb dat goed verdeelt voor kleren een dvd speler voor die jongen zodat ie ook dvd.s kan kijken en een tondeuse
Geld was alleen voor kleren ,maar als ik al voor 30 2 broeken en 2 truien heb dan kan de rest aan iets anders en aangezien mijn tondeuse gestopt was na 2 jaar moest er gewoon zo,n zelfde weer komen heb ik geen kapperskosten meer.
En wou ook gewoon iets voor die jongen doen met slecht weer moet ie ook wat afleiding hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |