ja maar de vraag is kan TS 5 euro missen (en volgens mij kan ie dat niet) en zit er een Ikea in de buurt voor hem, want hij moet 't op de scooter doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
douchegordijn kost bij ikea maar 5 euro
Je bent erg bescheiden. Dat siert je enorm. Maar, kerel, dat douchegordijn...die 5 euro...waar moeten die heen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Normaal leg ik inderdaad alles af per scooter maakt niks uit hoever
Maar sinds ik ik in een dorp zit heb ik de benzine hard nodig
Met 1 a 2 maanden is hopelijk de benzine vergoeding rond en kan ik wat op zij zetten.
Zeg maar zo een bord eten en weg kunnen komen vind ik belangrijker dan materiaal
Jij ook 5 euro dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, vind dit een prima voorbeeld van mensen waar ik graag wat euro's aan geef.
Nee, dat snap ik wel denk ik. Het is ook moeilijk om dingen aan te nemen. Maar, het is niet erg om toe te geven dat je soms gewoon omhoog zit en wat hulp kunt gebruiken. Hoe ik het wil doen? Heel eenvoudig, stuur me een PM met je rekening nummer en ik maak 5 euro naar je over.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Thanx
Ben zo als ik ben zeg ik maar
@ coolguy zeg maar hoe je het wil doen
Ben normaal niet zo dat ik geld van anderen aan neem
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/11.gif
Vind dat wat raar dingen krijgen vind ik soms al moeilijk om aan te nemen.
Meestal alleen als het echt niet kan en lukt
Ik zal eens gaan checken of hij het nog doet na een jaar in de opslag. Ik laat je nog wat weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef asfalthooligan het volgende:
als ik er een pizza voor me zoon in kan doen en wat broodjes en kliekjes opwarmen vind ik het wel best en af en toe eens een rolade voor ons 2
meer hoef ik er niet mee te doen
super thanx alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |