Goed ideequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ah arm lief ding *knuffel* en nu die bikinifoto
Biermeisjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat pakje in je FoBo staat je goed
+1 voor die fotoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dus, want je hebt het mis. Dus ik begrijp de achtergrond van je stelling nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij bent zo'n slimme dame, dat kan je heel goed zelf bedenken
het enig wat me er leuk aan lijkt, is het verkleden. playing dress upquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah
Ik weet nog niet of ik weer als biermeisje ga, of deze keer als non
Ik ben nog nooit vreemdgegaanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is Bollie al 23? Zozo..
En in hoeverre weet je dat 1e wel zeker?
Nou, persoonlijk zou ik er liever met een leuke vrouw onderliggen...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh trouwens. Een dekbed van 2.20m bij 2.40m helemaal voor mij alleen![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geilroodkapje? Leuke optiequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biermeisje
Ik kan er ook Roodkapje van maken...
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*jeuk*quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat je haar groeien, verf het blond en ga mee
alleen liggen kan ook best prima zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk zou ik er liever met een leuke vrouw onderliggen...
heb ik oooooookquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh trouwens. Een dekbed van 2.20m bij 2.40m helemaal voor mij alleen![]()
![]()
![]()
Dat wel, maar aangezien dat vanavond niet meer gaat gebeuren ben ik blij met het feit dat het dekbed gewoon heeeeeeeeeeeeeel groot isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk zou ik er liever met een leuke vrouw onderliggen...
Jawel he, is denk ik ook wat warmer. Vorig jaar lag er sneeuwquote:
Alleen als ik die PM ook krijgquote:
Ja klopt, dat was wat minder.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel he, is denk ik ook wat warmer. Vorig jaar lag er sneeuw
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!quote:
Ja?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als we toch foto's aan het uitdelen zijn..
Samm
quote:
Maar dan word je slapend rijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik oooooook
alleen thuismoet vanacht op mn werk slapen
Het is slecht voor mijn imago als ik gezien wordt met een vrouw met een kort, pittig kapselquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik mag alleen mee met lang blond haar? Ja godver, ben ik een paar jaar te laat
Dan kan ik ook niet vreemdgaan met je.quote:
Och, onder die 1.40 bij 2.00 red ik het ook wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien dat vanavond niet meer gaat gebeuren ben ik blij met het feit dat het dekbed gewoon heeeeeeeeeeeeeel groot is
Dat liet de schaal van Mercator duidelijk merken ja..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is slecht voor mijn imago als ik gezien wordt met een vrouw met een kort, pittig kapsel
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!
Hmmmm klinkt als een planquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet vreemdgaan met je.Gewoon neuken dan maar?
Dan pm'en we elkaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistEn jij bent heel slank
Ik heb het een paar weken geleden ook geprobeerd, maar slapen in een rijdende vrachtwagen gaat niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef After_Dark het volgende:
Die bikinifoto van Bolletje had ik toch al eens gepost?
Doe je mantelpakje maar aan dan.quote:
Ooo dat geloof ik hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken geleden ook geprobeerd, maar slapen in een rijdende vrachtwagen gaat niet zo goed.
Welke Sam bedoel je danquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Verkeerde..(alhoewel jou foto's ook welkom zijn)
Bolletje..
Zeker niet op dequote:
Hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ga je zeker zeggen dat je dat niet bent!![]()
Ik heb hem al uitgeleend aan Samzzquote:
Ja maar ik hoef geen bikinifoto van jouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als we het dan toch op ruilbasis doen...
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef rival het volgende:
[..]
geen seks voor jou
oh dat is alweer geregeld.. Fok! he
quote:
Jij post wel vaak dus hequote:
Deception of Inception?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef Samzz het volgende:
Ah, Deception vanaf 3 december te koop op dvd en blue ray
Dan moet ik een ander zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb hem al uitgeleend aan Samzz
Misschien erna als Samzz tegenvaltquote:
Inception?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef Samzz het volgende:
Ah, Deception vanaf 3 december te koop op dvd en blue ray
Whehehe, de laatste keer dat ik over een snelweg ten zuiden van Brussel reed lag er een complete autodeur op de linkerrijstrook, kon er nog net omheenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeker niet op deBelgische E411 van Brussel naar Luxemburg.
De gemiddelde klinkerweg is nog strakker.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou, maar de beruchte bikinifoto was niet van jou..
LOLquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe, de laatste keer dat ik over een snelweg ten zuiden van Brussel reed lag er een complete autodeur op de linkerrijstrook, kon er nog net omheen
Wat een deceptiequote:
Bedankt, maar ik kies zelf wel.quote:
Welnee, jij moet niet naar anderen luisteren.quote:
Alsof jij buiten de deur mag eten zonder mijn toestemmingquote:
Was het niet gewoon onderdeel van die weg? Ze hadden een put in de vluchtstrook tijdens werkzaamheden ook dichtgemaakt met een ijzeren plaat waar de bouten uitstaken.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe, de laatste keer dat ik over een snelweg ten zuiden van Brussel reed lag er een complete autodeur op de linkerrijstrook, kon er nog net omheen
Alsof jij bepaalt wat ik eet.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
Alsof jij buiten de deur mag eten zonder mijn toestemming
Ja, echtquote:
Buiten de deur wel jaquote:
Nou, ik vind het wegdek tussen Kleine Bareel en knooppunt Antwerpen-Noord nou ook niet echt denderend.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
\
[..]
LOLik krijg eigenlijk alleen maar naar Antwerpen of Dover door België. Dat is wel goed te doen
Mijn tweede naam is niet Claricequote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar jij bent ook welkom
Quid pro quo
zo'n beetje op de taalgrens ten zuiden van Brussel zit er ook een haakse bocht in de snelwegquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het niet gewoon onderdeel van die weg? Ze hadden een put in de vluchtstrook tijdens werkzaamheden ook dichtgemaakt met een ijzeren plaat waar de bouten uitstaken.En daar moest het verkeer dan overheen.
Zou je denken?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien erna als Samzz tegenvalt
en dat allemaal door een bikinifoto die nog niet gepost isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echtIk ben niet aan het opletten vanavond.
Welke snelweg hebben we het dan over?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo'n beetje op de taalgrens ten zuiden van Brussel zit er ook een haakse bocht in de snelweg
hmm ja, misschien dat de linker baan(en) beter zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wegdek tussen Kleine Bareel en knooppunt Antwerpen-Noord nou ook niet echt denderend.
Ik geef hem graag het idee dat hij wat te vertellen heeft. Wordt hij zo lekker rustig vanquote:
Ja, de linkerbaan gaat daar wel. De rechterbaan daarintegen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm ja, misschien dat de linker baan(en) beter zijn?Naar Antwerpen rij ik meestal wel in een wat luxere auto trouwens, dus dan merk je t ook minder snel.
Ik zie je nog niet heel veel inspanning leveren om een goede plek te veroveren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik wou net zeggen. Ik tegenvallen? Pfff
Quid pro quo, Hannibal Lecter -> Clarice. Mijn tweede naam begint met een C. Savvy?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijp hem niet.. en ja..ik begin me al te schamen
Sowieso in verhouding met de wegen ín Brussel en Antwerpen, is de snelweg nog steeds netjesquote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, de linkerbaan gaat daar wel. De rechterbaan daarintegen.
niet eens met de TTquote:
Is dat mijn taak?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je nog niet heel veel inspanning leveren om een goede plek te veroveren.
Ga maar eens richting Luxemburg, dan zeg je dat niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso in verhouding met de wegen ín Brussel en Antwerpen, is de snelweg nog steeds netjes
Nou, veel plezier er meequote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb idd geen greintje geduld
Levensdoel zou ik het noemen.quote:
Daar kom ik eigenlijk nooit, als ik in de Ardennen zit, dan is dat maar voor een paar dagen, dus ga ik daar geen dan aan kwijt maken. Naar Frankrijk ga ik niet en in Dld kom ik niet in de buurt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga maar eens richting Luxemburg, dan zeg je dat niet meer.
De Franse A31 tussen Toul en Dijon daarintegen.
E411: http://maps.google.nl/map(...)soBwMdlyBEAA&split=0quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welke snelweg hebben we het dan over?
Waar blijft mijn pm?quote:
quote:
Ik moet prioriteiten leren stellen merk ik welquote:
Still not following you, hoewel ik de verhouding tusen Han. en Clarice wel snapquote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quid pro quo, Hannibal Lecter -> Clarice. Mijn tweede naam begint met een C. Savvy?
Luister naar mij en dan zijn die prioriteiten kristalhelder.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet prioriteiten leren stellen merk ik wel
Techno de Taalnaziquote:
Mag ik die ook?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je anders een bikinifoto sturen?
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maak de rest ook even nieuwsgierig
IK OOK IK OOK!!quote:
Ik vermoedde inderdaad al dat je dat bedoelde. Dat is de Belgische manier om van een gewone kruising (want eerst stonden er stoplichten) een ongelijkvloerse kruising te maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
E411: http://maps.google.nl/map(...)soBwMdlyBEAA&split=0
Gast, ik regel een vrouw voor je en dan ga je NOG lopen zeiken?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luister naar mij en dan zijn die prioriteiten kristalhelder.
Mijn tweede naam is geen Clarice.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Still not following you, hoewel ik de verhouding tusen Han. en Clarice wel snap
Schaatsen is tof. Ook als je er niks van kuntquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt erop... dat ik ga schaatsen met een Fok! -er
![]()
of kan ik beter vallen zeggen
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef MissMSX het volgende:
Gast, ik regel een vrouw voor je en dan ga je NOG lopen zeiken?
Ik zoek m'n eigen prioriteiten wel uitquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luister naar mij en dan zijn die prioriteiten kristalhelder.
WAAROM???quote:
Ja hallo Rival in bikini. Ik sop bij de gedachte al van de bankquote:
* -Engel-pakt vast haar ehbo-setjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Schaatsen is tof. Ook als je er niks van kunt
Zoals ik
Ja, dat!quote:
En ik maar denken dat je dat wel vergeten was..quote:
Ja, ik doe met je mee!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo Rival in bikini. Ik sop bij de gedachte al van de bank
Hmmm, nee?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Boudibou het volgende:
De overigen waren het wel roerend met de TT eens..
Met Engel?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Als het goed blijft vriezen, ga ik vrijdag niet werken, maar schaatsen
De grap is niet leuk nu ik hem uit moet leggenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En Ariël is niet mijn tweede naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |