Dan moet ik nog kei ver reizen in de kou!quote:
Dan bied ik die gozer later mijn excuses wel aan, maar eerst donderstraal ik hem naar buitenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als je partner tegen hem heeft gezegd dat jullie de afspraak hebben dat jullie met anderen mogen neuken in jullie relatie? Moet die ander dat eerst gaan checken bij jou?
Maar het is hier wel keiwarm en keigezellig in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik nog kei ver reizen in de kou!
Het land van Normaal en de Jovinxquote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt volledig Achterhoekermaar zou er niet meer naar terug verhuizen.
Ojeetje!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar het is hier wel keiwarm en keigezellig in mijn slaapkamer
of hij tikt jou lensquote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan bied ik die gozer later mijn excuses wel aan, maar eerst donderstraal ik hem naar buiten
Dan ben ik volgens jouw maatstaf al niet vreemd gegaanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ga je niet vreemd, dat zei ik al.
Jij gaat uit van een heterdaadje, maar ook dat is niet altijd het geval.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
Dan bied ik die gozer later mijn excuses wel aan, maar eerst donderstraal ik hem naar buiten
quote:
Bij deze. I dare you.quote:
Nou, als blijkt dat er een bekende in bed ligt......quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Heb het nooit meegemaakt, maar als mijn vriendin vreemd gaat, ben ik vooral boos op m'n vriendin, niet op die gozer. Als je een bezette vrouw stift ben je alleen maar de klokkenluider die bevestigt dat die relatie helemaal niet goed gaat. Toch?
Tjah, misschien ben je wel echt zo principieel, zou best kunnen, maar ik vraag me wel af hoe jij in zo'n situatie zou handelen, als je leuter al half in haar mond ligt..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik een partner zou hebben en iemand zou met haar het bed induiken terwijl hij ook weet dat we een relatie hebben. Nou, reken maar van yes dat ik ze beiden het hele huis doortrap.
Juistquote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij deze. I dare you.
Ergens in januari he?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Heb het nooit meegemaakt, maar als mijn vriendin vreemd gaat, ben ik vooral boos op m'n vriendin, niet op die gozer. Als je een bezette vrouw stift ben je alleen maar de klokkenluider die bevestigt dat die relatie helemaal niet goed gaat. Toch?
Zover komt het niet. Bij mij is nee nee en als ik voor iemand ga ga ik er ook voor.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tjah, misschien ben je wel echt zo principieel, zou best kunnen, maar ik vraag me wel af hoe jij in zo'n situatie zou handelen, als je leuter al half in haar mond ligt..
Besides, vanuit het mannen-oogpunt gezien, geef ik hem aardig gelijk. Bedoel, een mooie vrouw zou je altijd willen doen, je kan best begrijpen dat een man dan wil neuken, al dan niet bezet..
Als DAT geen neuken wordtquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik nu net de ENIGE Normaal en Jovink fan van dit hele topic? Naast mij dan
Ik kan het ook begrijpen. Maar ik vraag me af of je het dan ook maar meteen moet doen...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tjah, misschien ben je wel echt zo principieel, zou best kunnen, maar ik vraag me wel af hoe jij in zo'n situatie zou handelen, als je leuter al half in haar mond ligt..
Besides, vanuit het mannen-oogpunt gezien, geef ik hem aardig gelijk. Bedoel, een mooie vrouw zou je altijd willen doen, je kan best begrijpen dat een man dan wil neuken, al dan niet bezet..
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat uit van een heterdaadje, maar ook dat is niet altijd het geval.
Wie en wie-fan?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik nou zelfs weet waar 't Hengelse Zand is? En er bij ons op de zaak jarenlang een aanhanger in gebruik was waar 'deurdonderen' achterop stond?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |