Ja?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als we toch foto's aan het uitdelen zijn..
Samm
quote:
Maar dan word je slapend rijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik oooooook
alleen thuismoet vanacht op mn werk slapen
Het is slecht voor mijn imago als ik gezien wordt met een vrouw met een kort, pittig kapselquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik mag alleen mee met lang blond haar? Ja godver, ben ik een paar jaar te laat
Dan kan ik ook niet vreemdgaan met je.quote:
Och, onder die 1.40 bij 2.00 red ik het ook wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien dat vanavond niet meer gaat gebeuren ben ik blij met het feit dat het dekbed gewoon heeeeeeeeeeeeeel groot is
Dat liet de schaal van Mercator duidelijk merken ja..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is slecht voor mijn imago als ik gezien wordt met een vrouw met een kort, pittig kapsel
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!
Hmmmm klinkt als een planquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet vreemdgaan met je.Gewoon neuken dan maar?
Dan pm'en we elkaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistEn jij bent heel slank
Ik heb het een paar weken geleden ook geprobeerd, maar slapen in een rijdende vrachtwagen gaat niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef After_Dark het volgende:
Die bikinifoto van Bolletje had ik toch al eens gepost?
Doe je mantelpakje maar aan dan.quote:
Ooo dat geloof ik hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken geleden ook geprobeerd, maar slapen in een rijdende vrachtwagen gaat niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |