We hebben er een heule provincie vol vanquote:
Waarom is dat slechtquote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je, je begint al terug te krabbelen. Foto's
Hehe, ik geloof je..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zover komt het niet. Bij mij is nee nee en als ik voor iemand ga ga ik er ook voor.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben er een heule provincie vol van
kachel aan doen, of elektrische dekentje aan zettenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:
Holy Shit!
Het is super koud op mijn slaapkamer
Hardquote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef After_Dark het volgende:
Zie gingen oe.. oehoeoehoe, oehoeoehoeoehoe-rend haad.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, jullie kunnen mij niks maken. Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, ik schreeuw het van de daaken.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben er een heule provincie vol van
Omdat je eerst heel stoer zegt dat je het wel doet en dat je dan ineens om foto's gaat vragen. Dat zijn minpunten hoorquote:
Kachel staat aanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
kachel aan doen, of elektrische dekentje aan zetten
Maar het vragen van foto's betekent toch niet per definitie terugkrabbelen?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je eerst heel stoer zegt dat je het wel doet en dat je dan ineens om foto's gaat vragen. Dat zijn minpunten hoor
Impliceer je nu dat je Depp wel zou doen als hij niet zo trouw als een hond was?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
JohnnyEn ja, want ik weet dat hij een vrouw en kinderen heeft en ook nog eens zo trouw is als een hond. Pitt zou ik niet doen en Bloom ook niet als hij een relatie heeft
Precies, de faalquote:
Dat kan jij wel vinden, het is toch echt Oerend Hardquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer als haad klinken. *gaat nog eens luisteren*
Het is een voet tussen de deur. Daar ga ik niet aan meewerkenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het vragen van foto's betekent toch niet per definitie terugkrabbelen?
Gastquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer als haad klinken. *gaat nog eens luisteren*
Nee. Ik zeg dat ik hem niet zou doen omdat ik die dingen weet.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je Depp wel zou doen als hij niet zo trouw als een hond was?
En, nog is het daar koud?? Deken als de sodemieter pakken, lekker aan zettenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kachel staat aan
En mijn elektrisch dekentje ligt nog op zolder
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, het is toch echt Oerend Hard
Then so be itquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een voet tussen de deur. Daar ga ik niet aan meewerken
Ik wil je graag geloven, maar bij een hypothetisch (onwaarschijnlijk) geval is het makkelijk redeneren.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
JohnnyEn ja, want ik weet dat hij een vrouw en kinderen heeft en ook nog eens zo trouw is als een hond. Pitt zou ik niet doen en Bloom ook niet als hij een relatie heeft
Hoe nobel. Ik zou'em doen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat ik hem niet zou doen omdat ik die dingen weet.
Ja, haha. Door de vloerverwaring slaat de normale verwarming niet altijd aanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef brunette82 het volgende:
[..]
En, nog is het daar koud?? Deken als de sodemieter pakken, lekker aan zetten
Ga je op de grond liggenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Door de vloerverwaring slaat de normale verwarming niet altijd aan
En nee, dan moet ik naar buiten! Brrrr!
Ik heb een dikke trui aan, fleeche dekentje, dekbedje en hopen op het beste
And where does that leave us?quote:
en een snuggie? of hoe heet zo'n ding?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Door de vloerverwaring slaat de normale verwarming niet altijd aan
En nee, dan moet ik naar buiten! Brrrr!
Ik heb een dikke trui aan, fleeche dekentje, dekbedje en hopen op het beste
Volgens mij ben jij nu keihard aan het terugkrabbelenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een voet tussen de deur. Daar ga ik niet aan meewerken
Op mijn slaapkamer is geen vloerverwarmingquote:
Ja, dat begrijp ik nooit zoquote:
Dat weet ik. Maar ik kan na 23 jaar nog steeds zeggen dat ik nooit ben vreemdgegaan en ik ook niet geneukt heb met een man die mij gebruikte om vreemd te gaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar bij een hypothetisch (onwaarschijnlijk) geval is het makkelijk redeneren.
Wat is dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en een snuggie? of hoe heet zo'n ding?
Leg uitquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu keihard aan het terugkrabbelen
Is ook niet leukquote:
Dan is het goedquote:
Yeahquote:
dat vind ik zó dom dingquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en een snuggie? of hoe heet zo'n ding?
laat je haar groeien, verf het blond en ga meequote:
Ongetwijfeld, maar niet daarvoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof je..
Maar ik ga er wel van uit dat ik je in de hel zal tegenkomen..
Ik bedenk me nu dat ie uit mijn playlist mist, en dat kan natuurlijk niet. Mijn ouders draaiden hem al toen ik een dwerg was. Bedankt grolschdrinker, ik ga hem er bij zetten.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, het is toch echt Oerend Hard
Dat pakje in je FoBo staat je goedquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah
Ik weet nog niet of ik weer als biermeisje ga, of deze keer als non
zo'n dekentje met mouwenquote:
Ja ah arm lief ding *knuffel* en nu die bikinifotoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ben zooo verkouden en snotterig enzo. ik kan niet eens meer lezen
Ooo haha, die heb ik nietquote:
Is Bollie al 23? Zozo..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik kan na 23 jaar nog steeds zeggen dat ik nooit ben vreemdgegaan en ik ook niet geneukt heb met een man die mij gebruikte om vreemd te gaan.
Voor zover ik dat laatste weet
Goed ideequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ah arm lief ding *knuffel* en nu die bikinifoto
Biermeisjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat pakje in je FoBo staat je goed
+1 voor die fotoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dus, want je hebt het mis. Dus ik begrijp de achtergrond van je stelling nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij bent zo'n slimme dame, dat kan je heel goed zelf bedenken
het enig wat me er leuk aan lijkt, is het verkleden. playing dress upquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah
Ik weet nog niet of ik weer als biermeisje ga, of deze keer als non
Ik ben nog nooit vreemdgegaanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is Bollie al 23? Zozo..
En in hoeverre weet je dat 1e wel zeker?
Nou, persoonlijk zou ik er liever met een leuke vrouw onderliggen...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh trouwens. Een dekbed van 2.20m bij 2.40m helemaal voor mij alleen![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geilroodkapje? Leuke optiequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biermeisje
Ik kan er ook Roodkapje van maken...
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*jeuk*quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat je haar groeien, verf het blond en ga mee
alleen liggen kan ook best prima zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk zou ik er liever met een leuke vrouw onderliggen...
heb ik oooooookquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh trouwens. Een dekbed van 2.20m bij 2.40m helemaal voor mij alleen![]()
![]()
![]()
Dat wel, maar aangezien dat vanavond niet meer gaat gebeuren ben ik blij met het feit dat het dekbed gewoon heeeeeeeeeeeeeel groot isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk zou ik er liever met een leuke vrouw onderliggen...
Jawel he, is denk ik ook wat warmer. Vorig jaar lag er sneeuwquote:
Alleen als ik die PM ook krijgquote:
Ja klopt, dat was wat minder.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel he, is denk ik ook wat warmer. Vorig jaar lag er sneeuw
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!quote:
Ja?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als we toch foto's aan het uitdelen zijn..
Samm
quote:
Maar dan word je slapend rijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik oooooook
alleen thuismoet vanacht op mn werk slapen
Het is slecht voor mijn imago als ik gezien wordt met een vrouw met een kort, pittig kapselquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik mag alleen mee met lang blond haar? Ja godver, ben ik een paar jaar te laat
Dan kan ik ook niet vreemdgaan met je.quote:
Och, onder die 1.40 bij 2.00 red ik het ook wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien dat vanavond niet meer gaat gebeuren ben ik blij met het feit dat het dekbed gewoon heeeeeeeeeeeeeel groot is
Dat liet de schaal van Mercator duidelijk merken ja..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is slecht voor mijn imago als ik gezien wordt met een vrouw met een kort, pittig kapsel
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb mezelf ook hier neer gegooid!
Hmmmm klinkt als een planquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet vreemdgaan met je.Gewoon neuken dan maar?
Dan pm'en we elkaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistEn jij bent heel slank
Ik heb het een paar weken geleden ook geprobeerd, maar slapen in een rijdende vrachtwagen gaat niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef After_Dark het volgende:
Die bikinifoto van Bolletje had ik toch al eens gepost?
Doe je mantelpakje maar aan dan.quote:
Ooo dat geloof ik hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken geleden ook geprobeerd, maar slapen in een rijdende vrachtwagen gaat niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |