Wie weet ben je dus ook prima in staat om een vrouw met relatie te neuken als je buiten zinnen bent. Zo zie je maar, verstandelijk valt alles te beredeneren, maar als het gevoel meespeelt kun je gewoon andere dingen doen...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat jij mij een beetje onderschat als ik buiten zinnen ben.
Deurdonderenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik nou zelfs weet waar 't Hengelse Zand is? En er bij ons op de zaak jarenlang een aanhanger in gebruik was waar 'deurdonderen' achterop stond?
Ben geen groot fan, maar af en toe is het zéker lache
Fan is een groot woord, maar ik kan het wel waarderen. Overigens vaak genoeg met die gasten in de kroeg gezetenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik nu net de ENIGE Normaal en Jovink fan van dit hele topic? Naast mij dan
Mwah, ik ben zo trouw als een labrador, zal ze allicht te saai vindenquote:
Dan laat ik nu het initiatief aan jou en zie wel waar het schip strandtquote:
Nog iemand die het kan waarderen!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fan is een groot woord, maar ik kan het wel waarderen. Overigens vaak genoeg met die gasten in de kroeg gezeten
Misschien KPD ff proberenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand neuken?Mijn dm staat open
Je Duitse mof? Rare bijnaam voor een natte klets...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Zullen we het hele verhaal een beetje dramatiseren?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het ook begrijpen. Maar ik vraag me af of je het dan ook maar meteen moet doen...
Ik zie ook wel eens mannen die ik wel zou willen doen, maar als die man bezet is, blijf ik er vanaf
hehe, heel mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik nou zelfs weet waar 't Hengelse Zand is? En er bij ons op de zaak jarenlang een aanhanger in gebruik was waar 'deurdonderen' achterop stond?
Ben geen groot fan, maar af en toe is het zéker lache
Dat is goed. Na de jaarwisseling gaan we agenda's trekken. En ik wil foto's van julliequote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan laat ik nu het initiatief aan jou en zie wel waar het schip strandt
Da's dan wel jammer ja. Ze is meer van de pitt bullsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, ik ben zo trouw als een labrador, zal ze allicht te saai vinden
ik denk dat ik je nog overschatquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij een beetje onderschat als ik buiten zinnen ben.
Waren er maar meer zo directquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar het is hier wel keiwarm en keigezellig in mijn slaapkamer
Johnnyquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zullen we het hele verhaal een beetje dramatiseren?
Jij bent vast een Depp/Pitt/Bloom-kwijler () , zou je hen ook weigeren?
Nee, ik raak alleen buiten zinnen als ik heel erg kwaad ben. Dat gebeurt ook maar zelden, maar als het zover is, berg je maar...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet ben je dus ook prima in staat om een vrouw met relatie te neuken als je buiten zinnen bent. Zo zie je maar, verstandelijk valt alles te beredeneren, maar als het gevoel meespeelt kun je gewoon andere dingen doen...
En jij met je derde arm omhoog een groet geven zekerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je Duitse mof? Rare bijnaam voor een natte klets...
Daar gaat de magie.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
Dat is goed. Na de jaarwisseling gaan we agenda's trekken. En ik wil foto's van jullieFf checken of jullie wel echt Angie en Johnny zijn
Ik zou M-M absoluut het respect geven dat ze verdient.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef MissMSX het volgende:
En jij met je derde arm omhoog een groet geven zeker
Zie je, je begint al terug te krabbelen. Foto'squote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goed. Na de jaarwisseling gaan we agenda's trekken. En ik wil foto's van jullieFf checken of jullie wel echt Angie en Johnny zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |