quote:Walter Mazzarri gaat voor de drie punten tegen FC Utrecht. De hoofdtrainer van Napoli beseft dat zijn ploeg niets opschiet met minder dan de zege. "Aan een gelijkspel hebben we morgen (donderdag, red.) niets", vertelde de oefenmeester op de persconferentie in de aanloop naar het treffen.
"Het uitgangspunt is voor ons hetzelfde als in iedere andere wedstrijd, want we willen altijd winnen. Dat hebben we afgelopen weekend laten zien bij Udinese waar we in de laatste tien minuten bij een achterstand met vier aanvallers speelden", sprak Mazzarri.
"Belangrijk voor ons dit seizoen is dat we ons als ploeg verder ontwikkelen. Dat willen we bereiken door zolang mogelijk mee te blijven doen om het kampioenschap, de beker én de Europa League. De spelers beseffen het belang van deze wedstrijd. We willen overwinteren in Europa. Dit duel met FC Utrecht is voor ons een finale", aldus de Italiaan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)finale#ixzz16tMaV7yo
http://www.fcutrecht.net/?view=2709quote:Napoli neemt het donderdagavond in De Galgenwaard op tegen FC Utrecht in het kader van de Europa League en weet dat een overwinning eigenlijk noodzakelijk is. Dat geldt echter ook voor de thuisploeg, die samen met de Italianen de derde plaats in de groep deelt, achter Liverpool en Steaua Boekarest.
De Engelse formatie gaat aan de leiding met acht punten, terwijl de Roemenen met vijf punten tweede staan. Daarachter hebben Napoli en Utrecht beide drie punten verzameld en weten de twee ploegen dat ze weinig opschieten met en gelijkspel. “We gaan er alles aan doen om een ronde verder te komen”, belooft trainer Walter Mazzarri van de Italianen dan ook.
“We weten dat het moeilijk is om op vreemde bodem van Utrecht te winnen, maar we hebben vertrouwen”, aldus Mazzarri in de Italiaanse media. “De spelers hebben de Europa League altijd op de juiste waarde geschat. Het probleem is af en toe alleen dat we maar moeilijk om kunnen met zo'n groot aantal wedstrijd in zo'n kort tijdsbestek.” Afgelopen zondag verloor Napoli in de Serie A thuis met 3-1 van Udinese.
Bron: Voetbalzone.nl
Waarom mailt hij jou danquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Stampie22 het volgende:
Krijg net een mailtje van Arie Verrips, die ons aanraadt om morgen een muts op te zetten!
[ afbeelding ]
Da's een grappie man, ik moet toch een leuk verhaaltje bij dat kaartje verzinnenquote:
Sjaal!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Paul het volgende:
Ik doe morgen zeker mijn handschoenen aan + muts + dikke trui
Verders weet ik het niet meer
Arie moet terug op tvquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Da's een grappie man, ik moet toch een leuk verhaaltje bij dat kaartje verzinnen![]()
Lange leve Arie trouwens!
Sinds Arie weg is, stelt dat hele TV Utrecht niks meer voor. Correct ABN sprekende presentatoren in een correct decor. Niks stads, niks Utregs aan.quote:
Drie paar sokken. Je tenen krijgen het meest te verduren.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Paul het volgende:
Ik doe morgen zeker mijn handschoenen aan + muts + dikke trui
Verders weet ik het niet meer
Dacht het ook ja, fake?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Stampie22 het volgende:
Wat ik niet snap.. ik zie op marktplaats dat er losse kaarten worden aangeboden voor Utrecht-Napoli (inclusief foto met de prijs op het kaartje gedrukt: 36 euro), maar er waren toch alleen passepartouts?
Stond wel iets met 'business' op dacht ik (foto is inmiddels verwijderd van marktplaats), misschien konden de mannen met de pakken wél losse kaarten kopen/krijgen.quote:
Daarom zeg ik het juistquote:
Hij heeft toch gelijk ?quote:
Alsof zulke spelers naar Ajax zouden willen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
Kan Ajax Suarez niet ruilen voor Calvani
Gewoon volk dat met nitraat of iets dergelijks aan het knallen waren in het publiek....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, ik heb die knal gemist blijkbaar! Was dat bij thuispubliek? Wat gebeurde er dan? Vuurwerk op veld?
Juist een tof publiek.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Stofje het volgende:
Ah, Utrecht, altijd een kutpubliek, dus da's leuk om even te kijken.
Nee hij mist zelden.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi.
Hadden jullie ook zoiets van hij gaat hem missen ?
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi.
Ja dacht dat de keeper hem ging pakken.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi.
niet overdrijvenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef horned_reaper het volgende:
Napoli 9 kansen en 1 goal
Utrecht 2 kansen en 3 goals
^^
eehm.... ik overdrijf niet hoor....quote:
Een tumultueuze.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus 3-2 al? Wat een helft is dit geweest man?
www.nosteletekst.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch goed van Utrecht tegen spelers als Cavani, Quagliarella en Hamsik. Of doen die niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Cavani en Hamsik hebben zelfs gescoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch goed van Utrecht tegen spelers als Cavani, Quagliarella en Hamsik. Of doen die niet mee?
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft die kerel niet ook el clasico gefloten?
Jawel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft die kerel niet ook el clasico gefloten?
Goede inzet denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmm odds zijn 5 voor winst voor Napoli. Toch maar even 100 euro ingelegd in de rust. HUP NAPOLI!
Lijkt me geen gekke odd om op in te zetten.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmm odds zijn 5 voor winst voor Napoli. Toch maar even 100 euro ingelegd in de rust. HUP NAPOLI!
Zo'n 51 minuten..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Nitrouz het volgende:
Ik tune nu in, ik heb wat gemist zeker
Ws.hoger nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kunt nog inzetten hoor. De odds zijn nog hetzelfde.
Unitbet btw
Angsthaas..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
Wanneer gaat Utrecht Demouge er uit halen om het middenveld te versterken.
quote:
Demouge is geen spits voor de counterquote:
Eensch.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Demouge is geen spits voor de counter
Whehe als dat echt zou zijn..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij was het Paul met dat vuurwerk.
Uit tegen LPquote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef Silv het volgende:
Welke wedstrijd moet Utrecht hierna Europees spelen? LP of Steaua? (of hoe schrijf je het)
Zie je vaker ja.. Eerste helft volop scoren, tweede helft bijna niks.. Al zijn er wel veel kansen nogquote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef dockx het volgende:
Dat open voetbal is totaal verdwenen. erg jammer..
Het gras is hoger dan normaal, mss dat dat het is.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Silv het volgende:
Rennen die lui nou ziek traag of kijk ik verkeerd.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer, ik kan nog steeds niet naar de match koekeloeren. Tot zo.²
Ja? Mooie Powerpoint presentatie?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die 25 loopt hele tijd te sliden man
Dit dus. Echt walgelijk hoe ze door de arbitrage in totaal 6 punten kan worden afgesnoept.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef OmniRocket het volgende:
Utrecht WÉÉR genaaid, Liverpool goal onterecht afgekeurd, Boekarest thuis goal onterecht afgekeurd, Boekarest uit mochten ze een moord plegen met al die overtredingen op Mertens , en nu pingel niet gekregen en een pingel tegen waar het een vrije trap is.
Als hij zich los probeert te trekken?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Demouge komt goed weg met geel
Het léék een slaande beweging. Als er dan dermate veel contact is tussen de 164 scheidsrechters, betekent het vaak rood.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als hij zich los probeert te trekken?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef DaggerOne het volgende:
De Kogel heeft de bal!1!!1!!1!!!einz!!1!11
De hele bunnikside is zoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Paul-89 het volgende:
Er zitten er een paar in het publiek die er echt niets van snappen.
Das toevallig, ik vond het al zo rustig op de Frontpagequote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Paul-89 het volgende:
Er zitten er een paar in het publiek die er echt niets van snappen.
Zou je denken, als het 6 graden vriestquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Zero17 het volgende:
Wat een commentaar ook.
'Hij heeft het koud'
Dan hang je 'm aan een stopcontactquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Nitrouz het volgende:
Nog 5 minuten, dat gaat mijn laptop niet halen
Ligt bovengquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hang je 'm aan een stopcontact
Zo slecht is deze scheids niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
kutspanjaard , kutuefa, en dan denk je dat het niveau van de scheidsrechters in nederland dramatisch is.
Vind ik ook niet het was inderdaad geen strafschop, maar ik vond het voornamelijk een extreem domme actie van Schut. Waarom laat hij zijn been daar nou weer staan.quote:
Die handsbal , kom op, dat hij dat niet ziet. Die strafschop van Napoli had de grens moeten zien.quote:
Een scheidsrechter is nooit foutloos.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die handsbal , kom op, dat hij dat niet ziet. Die strafschop van Napoli had de grens moeten zien.
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Hamilcar het volgende:
Klinkt alsof ik een leuke wedstrijd mis voor de neutrale toeschouwer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |