www.nosteletekst.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch goed van Utrecht tegen spelers als Cavani, Quagliarella en Hamsik. Of doen die niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Cavani en Hamsik hebben zelfs gescoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch goed van Utrecht tegen spelers als Cavani, Quagliarella en Hamsik. Of doen die niet mee?
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft die kerel niet ook el clasico gefloten?
Jawel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft die kerel niet ook el clasico gefloten?
Goede inzet denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmm odds zijn 5 voor winst voor Napoli. Toch maar even 100 euro ingelegd in de rust. HUP NAPOLI!
Lijkt me geen gekke odd om op in te zetten.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmm odds zijn 5 voor winst voor Napoli. Toch maar even 100 euro ingelegd in de rust. HUP NAPOLI!
Zo'n 51 minuten..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Nitrouz het volgende:
Ik tune nu in, ik heb wat gemist zeker
Ws.hoger nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kunt nog inzetten hoor. De odds zijn nog hetzelfde.
Unitbet btw
Angsthaas..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
Wanneer gaat Utrecht Demouge er uit halen om het middenveld te versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |