De hele bunnikside is zoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Paul-89 het volgende:
Er zitten er een paar in het publiek die er echt niets van snappen.
Das toevallig, ik vond het al zo rustig op de Frontpagequote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Paul-89 het volgende:
Er zitten er een paar in het publiek die er echt niets van snappen.
Zou je denken, als het 6 graden vriestquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Zero17 het volgende:
Wat een commentaar ook.
'Hij heeft het koud'
Dan hang je 'm aan een stopcontactquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Nitrouz het volgende:
Nog 5 minuten, dat gaat mijn laptop niet halen
Ligt bovengquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hang je 'm aan een stopcontact
Zo slecht is deze scheids niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
kutspanjaard , kutuefa, en dan denk je dat het niveau van de scheidsrechters in nederland dramatisch is.
Vind ik ook niet het was inderdaad geen strafschop, maar ik vond het voornamelijk een extreem domme actie van Schut. Waarom laat hij zijn been daar nou weer staan.quote:
Die handsbal , kom op, dat hij dat niet ziet. Die strafschop van Napoli had de grens moeten zien.quote:
Een scheidsrechter is nooit foutloos.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die handsbal , kom op, dat hij dat niet ziet. Die strafschop van Napoli had de grens moeten zien.
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Hamilcar het volgende:
Klinkt alsof ik een leuke wedstrijd mis voor de neutrale toeschouwer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |